Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1896
Noen som har litt basic info om dette stoffet? Effekter, bivirkninger, hangovers etc.

Er nysgjerrig siden jeg har skaffet meg en dose på 150mg, skal kanskje ta det i bruk i sammenheng med et hardstyle arrangement.
Jeg har hørt at MDMA omdannes til en viss grad til MDA i kroppen. Om man tar nok MDMA, vil man kunne merke effekten av MDA også. Dette skjedde til en kompis av meg som tok 10 dobble mitshubishi. Han fikk da noen aldeles sinnsyke halliser, som f.eks. brennende steiner som falt fra himmelen, og han så OG hørte romskip som fulgte etter ham mens han kjørte bil. Han hoppet ut av bilen og sprang til skogs, så jeg måtte følge etter ham og stoppe ham. (Anbefaler forøvrig ingen å kjøre bil i en slik tilstand, det var rimelig dumt, men, men.)
MDA er betydelig mer hallusinogent enn MDMA. Hvor aktuelt det er på et hardstylearrangement får være opp til deg å avgjøre.
nekroh's Avatar
Trådstarter
Vil og gjerne høre brukererfaringer!
MDA er ike spesielt vanlig i Norge, annet enn når det i blant forekomemr i ecstasy-tabletter.

Jeg vil anbefale deg å lese noen rapporter på erowid, da bruk av dette stoffet synes å være langt mer utbredt i USA og andre deler av verden, enn her hjemme i Norge.