Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1383
var ute i oslo forrige helg... ble tilbydt hasj av en ukjent, og kjøpte litt.... har ikke røyka det enda. er det riskie å røyke det?! har vært nær på, men er litt usikker. kan det være fucka? hva skjer da?
Denn største faren er vell at...du har kjøpt skosåle/lakrisbåt eller noe annet som ikke er hasj.
Men hvis det er tjall, så er det jo ikke no farlig ( altså drugs are ba m.kay, men ikke no mer en det).

Så bruk hodet, ikke svi vekk alle cellene på en gang, så går det sikkert bra.
du kan ha fått hasj som er blanda ut med motorolje og diverse andre godsaker. god fornøyelse!
Er ikke noe spesiell risk med å røyke det nei. Men om det funker det vet man ikke
Det er selvfølgelig ALLTID en risiko forbundet med å innta noe man strengt tatt ikke aner hva er. Det er imidlertid stor sannsynlighet for at det her dreier seg om standard hasj, som hverken inneholder motorolje(!) eller noe annet kjipt.

Hvis hasjen bare er plain old dårlig, da kan man jo foreta en aceton-ekstraksjon. Det finnes minst en tråd om dette her her på nFF.
Beskriv lukten / konsistensen da eventuelt ta et bilde av klumpen.
blaze it up, men sjansen for at det er brun røyke-HEROIN I HARD KONSISTENS er stor
Sitat av handy.
blaze it up, men sjansen for at det er brun røyke-HEROIN I HARD KONSISTENS er stor
Vis hele sitatet...
Det der er så bullshit det
Eneste er vel at det kan være en bark bit eller noe lignende.
Prøv å forklar oss litt åssen den ser ut, konsistens så kan vi prøve å hjelpe deg!
folk må jo bare skjønne at man skjøper ikke tjall av randome utlendinger eller lingnende som står gate langs i oslo.. skaff deg en dealer
Hah, kjøpte en tier av en fyr ved akerselva i sommer. betalte 800, fikk 12g (hadde ikke vekt der og da). Mekka opp en joint når jeg kom til leiligheten jeg bodde og røyka. Kjente ikke så mye (sjokk), men så kom plutselig skakkheten sigende, og jeg ble superfjern. brukte 0.6g å en sigg. nydelig
Hasjen de selger ved elva har aldri vært dårligere enn ok etter min erfaring. En dealer er klart best, men det kan være praktisk å smette innom elva en tur for en liten røykebeis når du er ute på byen elns. Hadde aldri kjøpt noen særlige mengde der nei..
Jeg har i min over 16 år lange fartstid som rusbruker ALDRI hørt om hasj som var farlig på noen måte.Det nærmeste jeg kom var hasj som var iblandet vinyl.En kjent dealer hadde store økonomiske problemer og smelta LP-plater inn i hasjen og solgte det som sorting.Noen fikk vondt i hodet etter de hadde røykt men de fleste kjente ingenting, verken rus eller hodeverk.
Det jeg vil frem til er at så lenge det ser ut som hasj og lukter som hasj, er det veldig lite annet det kan være...det verste du kan oppleve er å ikke bli skjeiv.
Tror bare du kan fyre løs. Kan omtrent garantere at det ikke skjer noe galt. Kanskje du blir kvalm å spyr litt om den skulle være blanda ut med noe. Kjør på vist du er keen på å røyke.