Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3200
Det irriterer meg veldig at det ikke er mulig å kjøpe ting over Android Market i Norge enda.

Noen som vet noen omveier?

Fryktelig lyst på fullversjonen av snesoid slik at jeg kan lagre de fantastiske byene mine på Sim City
Last ned instant root fra marked.
¨¨
TATT FRA AMOBIL.NO
Hey! Det virker som om dette programmet virker!! smile.gif
Instant root

"Instantly gain root access. Does not flash firmware, or anything destructive. May not work at all.

Uninstall after running.

Note: you will still receive Android updates, which may remove root access in the future.

1.04: Bug fixes. If earlier version failed, try uninstalling and installing version 1.04."




Søk etter "Instant root" på market..

Etter at jeg installerte det (det aktiverte seg selv med en gang det var installert), fikk jeg tilgang til /system mappen.
Som en test, kopierte jeg "talk.apk" fra system/app til sd-kortet.
Jeg har Hero med nyeste offisielle ROM.

Edit: Jeg kan nå bekrefte at dette faktisk fungerer. Har kjøpt programmer på Market uten noen som helst problemer!!
Vis hele sitatet...

http://androidcommunity.com/forums/f...oot-apk-25275/
Sist endret av -Ω-; 23. november 2009 kl. 12:19.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har root, og prøvd en del ting uten løkk.

Hvis du har rootet telefonen, kan du laste ned programmet Market enabler. Deretter faker du leverandøren din til "T-Mobile", bare husk å kill market først med en task killer, slik at du starter opp med t-mobile innstillingene. Når du har gjort dette, får du tilgang til betalbare applikasjoner.

Market enabler finner du her:
http://code.google.com/p/market-enabler/downloads/list

PS: når man skal fake innstillinger i market enabler, må du "press&hold" på leverandøren du vil velge under settings list.
Etter en omstart av telefonen må dette gjøres om igjen.
Sist endret av catolh; 2. desember 2009 kl. 10:23.
Great, funker nå.

takk