Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 620
Pga at en fiberkabel i Namsos er kuttet over routes internett (ihvertfall hos Telenor, jeg ville anta en del andre også(alle de som bruker telenors nett)) i nordnorge til resten av verden gjennom en ~600Mbit linje istedenfor den 2-3Tbit linjen det vanligvis går gjennom.

http://www.online.no/kundeservice/dr...nordnorge.html

Ukjent dato og tidspunkt for forventet reparering.
Estimert rettetid er: 23:59 25.11.2005
meitemark's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Sitat av voldern
Estimert rettetid er: 23:59 25.11.2005
Vis hele sitatet...
Og dagens dato er?
Kan dette gjøre at jeg sliter i Stavanger? etter 10 min så klikker nettet og jeg får ikke surfe verken i IE Eller FF. "page not found" men jeg har msn som fungerer. Er det at det tar så lang tid å laste sider pga treigt nett eller er min pc FUBAR?
Fikk også det problemet som du Lille My har for et par dager siden. Jeg kan være på msn og chatte uten problemer, og Azureus dloader for fullt. Men FF, IE eller Opera nekter å funke noe særlig. Fant ut at hvis jeg avslutta Azureus, så gikk det bedre.

Og da er jo spørsmålet, er det routeren min som har downs, eller er det linje til Telenor?
jeg har NGT men det de bruker vel telenors nett? og jeg kjører ikke noe mer enn jeg trenger, så det er ikke noe "azureus" å avslutte her. kun msn, antivirus og FF.

HVA FAEN? nå kom denne når jeg trykte den

Bad Request

Your browser sent a request that this server could not understand.