Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 1915
En kamerat og jeg har funnet ut en måte som virker faktisk, man kan få gratis ting fra elkjøp ved og:

Kjøp et produkt for eks. playstation, laptop osv, vent 29 dager gå tilbake til elkjøp lever tilbake produktet og få tilbake pengene du må gjøre det før 30 dager ellers går det ikke har lånt Ipod og masse annet rart det virker

NB. Virker ikke med : CD`R , Mobiltelefoner , Spill, DVD`R


Dette har du funnet ut nå ????

Tar nok ikke lang tid før dere blir nektet tilbake til butikken hvis dere gjør dette ofte.
Er sikker på at det er tatt opp før. Prøvde å søke, men fant ingenting. Kanskje det ble fjerna når nFF ble v5?

Edit: Noen som kan bekrfte dette? Kan være det var under artikler?!
Sist endret av sagn_jdi; 5. august 2005 kl. 22:41.
Hva er vitsen?
Du betaler, venter 29 dager og får tilbakebetalt pengene, betaler deretter på nytt osv.
Du sparer ingenting på dette, får jo ikke mer penger av det.

Kunne vurdert det på en 50" plasma og mekka halo2 link ellerno
Men tviler på at det fungerer i lengden O_o
Kult å drasse ned ett 50" plasma tv til elkjøp hver måned?
Ja, veldig kult.

Eneste jeg mangler er 50K i startkapital for å betale for tven første gangen.
En annen ting som forsåvidt funker er å kjøpe ett produkt, levere det tilbake innen 30 dager, stikke innom noen dager senere og kjøpe akkurat det samme produktet du har "lånt" til B-varepris, det vil si 30-70% redusert pris.
Har du sett på Kongen av Queens nå da?
Sitat av Luric
Har du sett på Kongen av Queens nå da?
Vis hele sitatet...
Hehe, så den jeg Dere kommer nok til å ende som Carrie :P
Du kan faktisk gjøre dette. Det er praksisen dems. Så lenge varen og embalasjen er hel og komplett.
Alltid greit med folk som utnytter systemer som skal komme ordentlige forbrukere til gode...

1) Det at du utnytter en slik tjeneste gjør varene dyrere for alle andre
2) Det at du forteller om det og prøver å spre det gjør at det tar enda kortere tid for Elkjøp fjerner tjenesten eller setter strengere betingelser.

Altså: Du gjør deg selv og andre kunder en bjørnetjeneste både ved å utnytte servicen og ved å lage denne tråden.
Sitat av NinjaSverre
Kult å drasse ned ett 50" plasma tv til elkjøp hver måned?
Vis hele sitatet...

HAha, du får jo cred av det
Som sagt før, det skal ikke mye til før dere blir "Svartelistet" der.
Ja, egnetlig er det litt dårlig gjort.
Men tenk på all den skatten som blir betalt og gi faen
Men det er jo utroligt kjekt, den gangen du trenger det. Si at du treger sykt,
eller at du får en feit regning i posten som du ikke hadde regnet med
Sitat av sagn_jdi
Er sikker på at det er tatt opp før. Prøvde å søke, men fant ingenting. Kanskje det ble fjerna når nFF ble v5?

Edit: Noen som kan bekrfte dette? Kan være det var under artikler?!
Vis hele sitatet...
Kan bekrefte det ja. Husker det var en lengre tråd om dette for ganske lenge siden.
Sitat av mr.robert
En kamerat og jeg har funnet ut en måte som virker faktisk, man kan få gratis ting fra elkjøp ved og...
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner ikke helt hvordan man FÅR ting når man må levere dem tilbake. Det er stor forskjell på å låne og å få.

Forøvrig skjønner jeg ikke folk som snakker om svartelisting og nekta adgang. Elkjøp har ikke lov å nekte å selge til kunder som har penger å betale for seg når kundene ikke har gjort annet enn å benytte seg av Elkjøps egne ordninger. Så enkelt er det.
offtopic: Jeg ble truet med svarte listing etter at jeg brukte det frukt og grønt "tilbudet" på Kiwi.
Jeg kjøpte 5 kål eller noe sånt, og sa at de var for hvite. Kan ikke utestenge noen for å utnytte ordninger nei.
drwho, skulle likt å truffet ledelsen på den kiwien...

Jobbet på Kiwi før, UANSETT grunn så fikk vi beskjed om å ta imot varene og gi dobbel pris tilbake.

MEN, du må først KJØPE varen, så komme tilbake, hjelper ikke å komme med tomme lommer og si "disse tomatene er litt gule, GIVE BACK MY CASH!"
På Elkjøp skriver de inn navnet ditt hver gang du handler noe, og hvis de ser at du bruker returretten gjentatte ganger bare for å bruke varen i 29 dager og levere den tilbake, så risikerer du fort å aldri få handle noe der igjen. Så vidt jeg vet kan de fint nekte deg å kjøpe varene deres hvis du er useriøs.
Hadde vært for flau til å gjøre det der.
Sitat av Siri
På Elkjøp skriver de inn navnet ditt hver gang du handler noe, og hvis de ser at du bruker returretten gjentatte ganger bare for å bruke varen i 29 dager og levere den tilbake, så risikerer du fort å aldri få handle noe der igjen. Så vidt jeg vet kan de fint nekte deg å kjøpe varene deres hvis du er useriøs.
Vis hele sitatet...
Det er bare dumt. Hvis jeg f.eks handler et nettverkskort på Elkjøp så skriver de ned navnet mitt? Jeg har aldri før blitt spurt om navn.
Ikke hvis du kjøper hårføner eller batterier, da. Men det har i hvert fall vært vanlig hver gang vi har kjøpt større ting, som støvsugere og tv. Jeg tror ikke de er nødt til å gjøre det hvis du ikke vil, men de kommer garantert til å legge merke til deg hvis du er inne en gang annenhver uke for å returnere greier du har kjøpt.
Det er klart de gjør, men jeg har også kjøpt store ting der nede og har aldri blitt spurt om navn.
Sitat av Siri
På Elkjøp skriver de inn navnet ditt hver gang du handler noe, og hvis de ser at du bruker returretten gjentatte ganger bare for å bruke varen i 29 dager og levere den tilbake, så risikerer du fort å aldri få handle noe der igjen. Så vidt jeg vet kan de fint nekte deg å kjøpe varene deres hvis du er useriøs.
Vis hele sitatet...
Stemmer jo dette, er jo de som eier den aktuelle elkjøp butikken som bestemmer hvem som skal handle der.

Har selv jobbet på elkjøp og der hadde vi noen som misbrukte returretten og da gikk daglig leder enkelt og greitt bort og sa at de ikke var velkommne i butikken mer.

Var faktisk en eldre dame som kjøpte og leverte 4 stk tv

Sitat av XnoN
Det er klart de gjør, men jeg har også kjøpt store ting der nede og har aldri blitt spurt om navn.
Vis hele sitatet...
Dem skal jo skrive opp navn og adresse på ting som tv, stereo, mobil, osv.. for garantien sin skyld.