Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1033
Hiho.

Nå har jeg begynt å spille det store online rollespillet, World Of Warcraft. Det eneste problemet er at når jeg spiller, så bare disconecter pc'n/nettet (whatever) og jeg kommer meg inn igjen, men samma skjer. Jeg har en 3com ruter og et HP WLAN 802.11B WL220 trådløst nettverkskort. Jeg har sett etter drivere til nettverkskortet, men ikke funnet noe enda.

Jeg har sjekket support sidene til Wow-europe, og ringt support telefonen, men ser ikke ut til at mye hjelper.
Grunnen til at jeg poster dette her, er at det er et internett relatert problem og jeg, personlig skylder på det trådløse systemet, her i huset :P .
Det samme problemet med alle tre pc'ne våres og det er også samma problem om jeg kobler til pappas bærbare med ledning rett i ruteren og, faktisk om jeg kobler den rett i NGT boksen.

Noen som har hatt liknende problemer eller vet hvordan man kan løse dette?
Jeg har et lignende problem..

Se:http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=55863

Har ikke funnet noen løsning enda.
kjenner en som har/hadde samme problem.
hans trådløse nettverk var for ustabilt..
løsning; han skifta til ledning (men er jo ikke alle som kan det)
Prøv å oppdater drivere til nettverkskortet ditt, og/eller ny firmware til router.
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Det kan ha noe med hvilken server du spiller på å gjøre... Jeg spiller på Kor'Gall, og har i senere tid måttet avlyse 2 Zul'Gurub/Molten Core raids pga. forjævlige spikes, 2500 ms latency og Disconnects. Hele serveren opplever dette.

Sjekk WoW-europe sine forum. Det kan være lurt å sjekke forumet til det realmet du spiller på, for å se om andre opplever det samme.
Blir du disconnectet fra hele internett eller bare wow? (blir du koblet fra msn e.l. når dette skjer?)
Hører dette fra hver eneste person som spiller WoW via et trådløst nettverk.
Har aldri hørt om noen løsning uten om å holde ut.. :s
Nå sitter jeg med liknende problem. Jeg har trådløst nettverk men har spilt WoW siden det kom ut og aldri hatt dette problemet før. Men idag har jeg blitt disconnectet fra IRC + WoW..

Nextgentel har en driftsmelding ; Kunder i området Kolbotn, Drøbak og Holmlia med omegn opplever problemer med tilgang til Internett. Det jobbes med å rette problemet. ..

Jeg bor ganske langt unna Holmlia, så er ikke sikker på om det faktisk kan være mitt problem.
Når han får samme prob når han kobler pcen til rett i NGT-boksen kan det da ikke vere det trådløse nettverket som er problemet?
kjører wow via wlan, både wlan innmating og wlan internt spredernett.
ikke plaget med det dær. vi er 2 på samme linja.
innstaler en firewall med utgående sperre. så ser du om det er noe rart som prøver å gå ut på nette.
Trikset er å få programmet til å spørre om tillatelse. da ser du om det skjer samtidig som du detter ut..

ellers så kan det jo bære NGT linja som er ustabil der ja.
Eller modemet..
/bump

Har fortsatt dette problemet, det ga seg igår over en periode på 3 timer, men så kom det tilbake igjen gitt
Dette er standard blizzard. Hvilken server spiller du på? Hvertfall, det er ikke så mye som hjelper, jeg har hatt liknende problemer selv. Det går over etterhvert. Det er sånne dårlige "perioder".
Tror det er ruteren. En kamerat av meg hadde samme ruter, han ble disconnecta hvert 10 min. Når han bytta til hub, så funka det. Men jeg kan ikke garantere deg at det er ruteren ;P
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Er du sikker på at det ikke har noe med blizzard sine servere og ISP problemer å gjøre?

http://forums-en.wow-europe.com/thre...p=1#post185201
blizzard har i den senere hatt store problemer, serveren, og nettet. dei prøvde og rette på feilen for noen dager siden. men ser ikkje ut som det er blitt bra for det. tror alle eu servere har dette problemet.
høg spik, latency. så er ikkje sikker det er hos deg det er feil.