Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  86 17513
kul historie, nå kommer jeg for seint på jobb og!
Sitat av torekunde
ahh, faen jeg savner denne roadtripen
Vis hele sitatet...
Hehe, du lever enda?

Vi har jo hele sommeren på oss, så.. er bare en av oss som har lappen nå.. han får ikke kjøre
Sitat av torekunde
ingenting er bs her veggisen fikk akkurat brev fra Amtsgerich Delmenhorst som sa:
Sehr geehter Herr L****,

in der Strafsache gegen Sie

wegen Betruges


erhalten Sie die Anlage(n) mit der Bitte um Kenntnisnahme.

Mit freundlichen Grüssen
Auf Anordnung

Borchers
Justizangestellte

PS. Noen som vil oversette dette dritet?
Vis hele sitatet...
in the criminal case against you

because of fraud

Receive the plant (n) with that ask for cognizance.

With kind regards on arrangement

Borchers justice employee
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sinnsykt fet historie ass!

Bare det og kjøre uten lappen er kred

Men uansett så har dere hatt griseflaks. Hadde det vært norsk politi hadde dere vært sperret inne nå.
Jeg vet iallefall hva jeg skal når jeg får lappen om 4 mnd<3.
Ta flere turer da jeg gjerne vil høre flere.
Genialt, rett og slett. Jeg driter i om historien er et påfunn eller om den er sann, den var fet anyway. Bildene gjør det dog til at jeg tror dere.
Helt overlegen tur! Dere opplevde jo bare utrolig mye! KP
▼ ... noen uker senere ... ▼
KP for den beste historien jeg har lest : )
haha, dette var faktisk fantastisk morsomt :P
heftig med flaks dere har hatt, og virket jo som en veldig spennende tur! . hehe.
jeg vil å på roadtrip dit nå! men har ikke bil, og ikke tid hehe.

KP
Sist endret av Joachimm; 29. juli 2008 kl. 02:41.
Helt utrolig at folk her inne sier "kred for å ha gjort det uten lappen" osv!

Disse karene kjørte bil uten tilstrekkelig opplæring. Det er en GRUNN til at man skal ha gyldig sertefikat for å kjøre bil. Det er ikke bare en teit regel som er satt opp for å være vanskelig. Den regelen er der for å redde livet til de som kjører, og ikke minst andre som ferdes på/langs veiene. Én til er å kjøre fra løen og opp til tunet, men det er noe HELT annet å kjøre helt til Amsterdam.

Hvorfor syntes prepubertale folk at det er "kult" å utsette sitt eget og andres liv i fare? Jeg hadde ikke brydd meg et sekund om dere hadde kjørt utfor et stup, men hadde dere kjørt ned en liten unge hadde helvete vært løs for deres del.

Og i tillegg: de kjørte i fylla. Makan til mer egoistisk handling skal du leite lenge etter! Og dette sitter det folk og gir "kudos" til?
Sist endret av Dodecha; 31. juli 2008 kl. 19:16.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Edit: Har rensket litt i denne tråden, og som topic sier, er dette en fortelling om en roadtrip til Amsterdam. Og det emnet holder vi oss til fra nå av.

Om man har lyst å diskutere hvor kult det er å kjøre bil uten lappen, eller diskutere reglene for forumet får dere starte et eget emne.
Sist endret av Dodecha; 31. juli 2008 kl. 19:21.
Dere fremstår som noen skikkelige tullinger, men uansett.

Det blir ingen god historie om alt går som planlagt.
Dette skal jeg gjøres!! hvis ikke med bil så blir det moped! sykt fett å høre hva dere klarte å finne på^^

dette blir KP!!
Joa, moped til Amsterdam ; Lykke til!
Turen var dødsmat :P
vi hadde en i mars også. det innebærte også at politiet stjal bilen våres. mulig skolms vil skrive om den :P
Høres ut som en konge roadtrip, bra gjort gutta!

Kjør på!
Sitat av torekunde
Turen var dødsmat :P
vi hadde en i mars også. det innebærte også at politiet stjal bilen våres. mulig skolms vil skrive om den :P
Vis hele sitatet...

Hehe, nei var ikke like spennende.
▼ ... noen uker senere ... ▼
haha, den var dødsmat den også!
jeg tror jeg legger ut om den andre historien etterpå
Synes du absolut skal skrive om den jeg Torekunde!
Knall gøy å lese om roadtrips med litt happenings i.
Denne historien varmer hjerte mitt være gang jeg leser den
Her har jeg veldig lyst å moralisere rundt dette med rusmidler og konsekvenstenkning, men det er jo som påpekt ikke tema i tråden. (Noen som la merke til at jeg likvel påpeker det muha ha).

Sett bort fra at dere setter andres liv i fare med kjøring i ruspåvirket tilstand, stjeler (kanskje ikke så farlig for dere, men igjen; konsekvenstenkning) og ansvarsfraskrivelse, så må jeg si at jeg faktisk fant historien underholdene. Ingen ble jo skadelidende (annet enn de dere stjal fra, og skadene dere voldet). Fint for meg som A4-menneske å lese dette her.

+ 10 for god historie som til tider er underholdende. Dette er ikke noe jeg kan forholde meg til annet enn når jeg leser det på freakforum. Fin morgenhistorie.
- 10 for å sette andres liv i fare.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det stod jo om det her i avisa?
haha hørtes ut som noen jeg kjenner, bare de var ikke like heldige og de ble en stund lenger i Amsterdam når de først kom ned dit.
Men samme setting:
Nesten ikke penger
1/4 pass
4 stk (ingen hadde lappen)
Ble ranet
Solgte pc'n og div. annet stuff
Og et par razziar og glattceller..
Ble borte 2 uker istedenfor en lang-weekend.

Kunne gått MYE værre med dere også. Hadde flaks der gitt.
▼ ... over et år senere ... ▼
Haha beklager for at jeg drar opp en gammel tråd, men utrolig godt lesestoff!
Virker som dere virkelig hadde lykken på deres side. En helsikes historie og erfaring hvertfall.
Creds for alt
Vell Amsterdam neste, MED førerkort og penger men likevell Vil ikke bli med du å da? :P
Jeg syns ingenting om historien. Dere oppførte dere respektløst og farlig ovenfor andre mennesker og kulturer. Det er fyllesvin som dere som er med på å gi nordmenn dårlig rykte igjennom resten av europa. Jeg sier ikke at man ikke skal ta litt sjangser og gjøre ting som er gøy. Har da mine historier og.
Men vis da i det minste litt respekt for landene du besøker.
Where are the parents?
Morsom historie, dog ikke ufarlig for andre folk.
KP for god historie
haha, er noe av det sykeste jeg har lest, KP.
Hoy! Tråden kom opp atter en gang ja.

Det beste med historien er etter de ble stoppet og de kjørte bak politibilen på vei til bensinstasjonen. De ligger i ca 120 på motorveien mens Vegard presser på poltibilen opp i 160.

17 år og med mopedførerbevis. Rett og slett genialt synes jeg.
Hehe, var nok en jævlig morsom tur dere hadde. Sånne ting som er minner for livet. synd ikke alle får oppleve noe lignende!

Har selv vært på noen syke turer når jeg var yngre, deilige minner som man aldri glemmer.
kjedelig streiting
Sitat av Miza Vis innlegg
Jeg syns ingenting om historien. Dere oppførte dere respektløst og farlig ovenfor andre mennesker og kulturer. Det er fyllesvin som dere som er med på å gi nordmenn dårlig rykte igjennom resten av europa. Jeg sier ikke at man ikke skal ta litt sjangser og gjøre ting som er gøy. Har da mine historier og.
Men vis da i det minste litt respekt for landene du besøker.
Vis hele sitatet...
Virker ikke bare som noen harrytasser, men også som noen potensiale darwin-kandidater. Håper dem bare ikke tar noen med seg!
Sist endret av legalize_it; 20. juni 2010 kl. 04:31.
Sitat av legalize_it Vis innlegg
Virker ikke bare som noen harrytasser, men også som noen potensiale darwin-kandidater. Håper dem bare ikke tar noen med seg!
Vis hele sitatet...
Potensielle mener du vel?
▼ ... over en måned senere ... ▼
HAHAHA! drit bra, godt å se at vi ikke bare har folk som er helt A4 i dette landet!
haha, epic story:-D
▼ ... flere år senere ... ▼
Jeg må bare bumpe denne tråden opp. Elsker den! J lenge siden nå.

Kom på historien i dag.. leste den med stor fornøyelse må jeg si.

Angrer på bytte mellom nåtid og fortid.. men det får dere leve med.

Ingenting er overdrevet eller tull!! Please ikke tro noe annet. Kudos til dodecha for å rydde tråden. Var gøy å lese tilbakemeldingene.
Var gøy for en relativt ny freaker som meg å oppdage den, morsom lesing!
Sitat av voktern Vis innlegg
Hørtes ut som en sikkelig dritt tur, uoversiktlig og rotete skriver du også. Gjelder kun to regler når man drar på road trip 1. null planlegging 2. nok spenn. synd at dere klarte å bryte den viktigste...
Vis hele sitatet...
Helt enig.
Vær økonomisk sikret før du beveger deg utfor Skandinavia.

Sitat av Pumpkin Vis innlegg
Rart at norske myndigheter ikke gjorde så mye når de ble kontaktet av tysk politi...
Vis hele sitatet...
Ja, de er jo de største paragrafrytterene på jordkloden etter Sverige, Tyskland, Kina, Nord-Korea og USA så... det var merkelig.

Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Helt utrolig at folk her inne sier "kred for å ha gjort det uten lappen" osv!

Disse karene kjørte bil uten tilstrekkelig opplæring. Det er en GRUNN til at man skal ha gyldig sertefikat for å kjøre bil. Det er ikke bare en teit regel som er satt opp for å være vanskelig. Den regelen er der for å redde livet til de som kjører, og ikke minst andre som ferdes på/langs veiene. Én til er å kjøre fra løen og opp til tunet, men det er noe HELT annet å kjøre helt til Amsterdam.

Hvorfor syntes prepubertale folk at det er "kult" å utsette sitt eget og andres liv i fare? Jeg hadde ikke brydd meg et sekund om dere hadde kjørt utfor et stup, men hadde dere kjørt ned en liten unge hadde helvete vært løs for deres del.

Og i tillegg: de kjørte i fylla. Makan til mer egoistisk handling skal du leite lenge etter! Og dette sitter det folk og gir "kudos" til?
Vis hele sitatet...
Ja, også i Danmark og Tyskland hvor motorveiene er skapt for å kjøre veldig fort. Spesielt i Tyskland.

Morsom historie og som gammel friker som har reist i 30 år over hele verden på måfå kjenner jeg det klør i reisefoten bare av å lese dette.
Kan se for meg både å være ute på byen i Aarhus og å være på et snutstasjon og uteplass i Tyskland. Steder og land jeg kjenner godt.

Men jeg har en morsommere historie om når jeg og en kompis ble arrestert for slagsmål, bæring av ulovlig våpen og ordensforstyrrelse i Romania.
Kanskje jeg gidder å fortelle den en gang.
Sist endret av helvetesidiot; 6. januar 2022 kl. 05:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.