Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2039
Det jeg lurer på er hvor mye det idag koster for et kvart gram eller 0.1gram med heroin i Oslos gater. Det er vel lignende tråder som denne på forumet, men de er gamle og ikke oppdaterte priser pr. i dag.
Sist endret av erre; 14. juni 2006 kl. 17:40.
Prisene på det som kjøpes på gaten ligger på rundt 1200kr for hvit heroin pr. gram og ca 600kr for brun heroin pr. gram.
Hvis du ikke har all verden i mot å svare, kunne det vært interessant å lese hva du skal med heroin?
tipper han skal bruke det? tror du ikke?
Det kan man anta. Tenkte litt mer på omstendighetene, hvordan han skal innta det, og i hvilkten setting osv.
200 kroner for en kvarting, 600 for et gram. Hvis du ser grønn ut prøver de seg med 250, men 200,- er nok.

Hvit heroin får du nok ikke tak i.
Ikke for å moralisere, men jeg ville frarådet bruk av heroin, ihvertfall med sprøyte. Mistet en kompis til overdose for et år siden. Han hadde til og med vært nykter i nesten et år.
Jeg tror ikke noen her trenger å bli mint på heroinens farer..
heroin er vel noe alle kan vere einige i at man bør ligge unna.. er kun negative sider med det jo.. mykje betre og ta og fyre ein rev av og til.. det har vertfall ein positiv historie..
Faen det slår ALDRI feil! hver gang det nevnes heroin eller sprøyter så skal plutselig alle si fra hvor farlig og dumt det er.. Med mindre du har levd på månen hele livet, så har man jo for faen hørt om farene med disse greiene!?!
Dere må jo selvfølgelig få si hva dere vil, men som sagt det slår ALDRI feil!
Ehh.. "at dere engang gidder" er vel poenget mitt.. =p

Forresten til topic: En 0.1 koster vel 100-150kr, men nå som det er så billig for tiden så er det veldig få som gidder å selge nullenere engang. Og det skjønner jeg jo, er jo liksågodt å kjøpe en kvarting til 200 (IKKE 250)
Sist endret av Juno; 17. juni 2006 kl. 16:31.