Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 563
jeg har et lite problem.
jeg har en skole pc, en dell latitude d531, jeg gjerne skulle spilt assassins creed, og andre spill som krever shader modell 3.0.

men på grunn av at mitt skjermkort, radeon x1270, som er lagd inn i hovedkortet, greier ikke jeg og få til og spille spill som krever shader model 3.0. (skjermkortet skal egentlig greie det, men den tar noe av minne fra prosessoren, og dette gjør kortet betraktelig dårligere)

men, etter hva jeg har funnet ut på nett, så skal det vere mulig og laste ned en programvare som skal "tolke om signalene" slik at jeg ikke trenger shader modell 3.0 kompitabelt skjermkort.

Noen som eventuelt hveit om et slikt program,har noe erfaring

takker for all hjelp
om du allerede vet at det finnes et slikt program, har du da prøvd å google det?
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
For å si det enkelt, du har en skole PC. Det sier seg nesten selv da at du ikke har en maskin som skal kunne klare å spille spill, slik som i dette tilfellet, Assassins Creed.
driver du mener?
uansett, om du klarer kjøre Assasins Creed på den pc'en der blir det med alle settinger på lavest, og laveste oppløsning
og likevel vil det lagge så mye at det blir nesten umulig og spille
Trådstarter
selv om jeg sier det er en skole pc, betyr ikke det at pcen er verdt en 200-lapp.

desuten trenger jeg hjelp fra noen som kan noe om dette, eller har verdt borti detta før. og selvfølgelig har jeg googla etter detta.... har hatt mye pc problemer før....

desuten er det et program som kan ligne litt på 3DAnalyze, det gjorde at du kunne dra shader modell 2.0 når grafikk kortet var lagd til shader model 1.0, men det er ikke blitt oppdatert på lang tid og har ikke de egenskapene jeg trenger.

det skal vist vere et program som heter SwiftShader, så jeg lurer på om noen har litt erfaring med dette