Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 6395
forje gang jeg var "hektet" på ett mmorpg spill var anarchy online, jeg var 215 etter 2 måneders spilling 5-14 timer hver dag i 2 måneder (januar/februar i 08)
grunnen til at jeg sluttet da var pga. guildet mitt skulle vurdere og sparke meg iløpet av den neste uken pga. noe jeg hadde gjort, jeg klarer selvølgelig aldri fortsette og spille ett spill og late som om allt er vanlig om sjefen/Administratorene i guildet mitt vurderer og kicke meg så jeg forlot guildet, og plutselig var ikke spillet like gøy lengre.

noen år før dette spillte jeg veldig mye wow, det sluttet jeg med ganske kort etter jeg ble 60 siden jeg ikke syntes det rett og slett var allt for repetivt og ikke gøy lengre.
brukertittel
Widow's Avatar
Jeg slutta selv med WoW etter å ha spilt det i flere år.
Jeg slutta enkelt på sekundet jeg ikke syntes det var noe interessant eller spennende lenger.
hadde cleara alt og var skuffa over hvor lett TBC var, så jeg slutta på sekundet og sletta WoW.
Aldri snudd meg tilbake, og angrer ikke.

Det første du kommer til å elske er all fritiden du får etter du har slutta med spillet.
Gir deg mye mer tid til andre ting.
Du burde begynn å trene for.eks, finne en hobby, o.l