Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 821
Hva er det beste programmet for å ta backup av DVD'er?

Har sett noen som heter DVD 2 DVDR v2.0 og DVDxCopy

CloneDVD 2.2 og har nero kommet med noe enda?

Håper dere har testet litt forskjellige.
Denne sitter jeg å bruker i skrivende øyeblikk, og den virker veldig bra

/Edit Mener du Brenneprogram ?
Sist endret av B3ndx; 28. desember 2003 kl. 12:56.
Trådstarter
Om det er brogram som brenner også spiller ikke noe rolle. Men hvilket program gjør backupen best og er det lett å velge om man skel ha en eller 2 CD'er

Ser Alcohol 120% har noe. Er noe som heter dvdshrink osv. Er så utrolig mye og jeg aner ikke hva som er best eller lettest. Har ikke DVDbrenner, men skal til en som har. Han kan ikke noe om dette.
hei,
dvdshrink er et veldig enkelt program til å ta backups av dvder
Nå har ikke jeg testen noen av de andre programmene du nevner (enda) men kan i alle fall anbefale dvdshrink. dvdshrink brenner ikke btw, bare lager filene sånn at du er klar til å brenne.

edit: dvdshrink kan lastes ned fra http://www.dvdshrink.org/
Sist endret av earthbound; 29. desember 2003 kl. 00:59.
[noe offtopic]
hvilket program er best til DVD rip da?
[/noe offtopic]
noXy: hva sslags sluttresultat skal du ha? Skal du rippe og så encode til divx/xvid/svcd/vcd?
Hvis du vil ha et program som er veldig enkelt som kan "gjøre alt" i ett uten at du knoter for mye rundt, så anbefaler jeg dvd2svcd. Har ikke brukt det på leeeenge, men husker at det var enkelt i alle fall.
ok.. skal ha best mulig kvalitet selvsagt..
alt i ett er jo meget enkelt da..
bruker dvddecrypter for å få dem på harddisken, dvd2one for å krympe, fjerne uønska språk osv, og copytodvd for å brenne
du trenger ikke noe annet en dvdshrink da noxy. Man må ikke komprimere (det er jo bare for å få plass på dvdr plata du skal brenne på).
Trådstarter
En DVD til en eller 2 DVDR plater.