Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1584
Jeg har fått et virus, det som skjer er at hotmailen min sender ut drøssevis med forskjellige spammail med linker til lugubre sider til alle i adresseboken min. Nå har jeg slettet adresseboken, men den sender fortsatt email til alle som var i adresseboken. Jeg har formatert pc'n uten at det har blitt bedre.. Hvor ligger viruset, i pc'n eller i selve hotmail kontoen min? Noen tips til hva jeg kan gjøre?? :-)
http://www.msnvirusremoval.com/
Skal nå huske at det funket ganske bra når broren min fikk et lite msn virus. Dette sendte meldinger på msn med linker osv. Dette programmet fikset tydeligvis alt:P
Eller så kan du vel bare ta og kjøre med et vanelig virus program?
Har du prøvd å endre passord?
Jeg tror ikke lenger viruset er på maskinen din. Det har gjerne tatt med seg alle adressene og sender som om de fortsatt skulle komme fra deg.
Trådstarter
Sitat av LTe Vis innlegg
http://www.msnvirusremoval.com/
Skal nå huske at det funket ganske bra når broren min fikk et lite msn virus. Dette sendte meldinger på msn med linker osv. Dette programmet fikset tydeligvis alt:P
Eller så kan du vel bare ta og kjøre med et vanelig virus program?
Vis hele sitatet...
Kjørte det programmet nå, fikk bare beskjed om at det ikke fant noen virus..

Sitat av møkk Vis innlegg
Har du prøvd å endre passord?
Vis hele sitatet...
Vil det hjelpe?

Sitat av meitemark Vis innlegg
Jeg tror ikke lenger viruset er på maskinen din. Det har gjerne tatt med seg alle adressene og sender som om de fortsatt skulle komme fra deg.
Vis hele sitatet...
Hva gjør jeg for å hindre det? Om det er mulig da?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Har dette problemet jeg også. Hotmailen min sender linker til alle jeg har som venner. Og nå er kontoen min blokkert. Og det er den kontoen som jeg har brukt til å registrere meg på forskjellige ting!
Sist endret av Lil J; 26. juni 2011 kl. 18:02.
Har hatt samme problem selv. Men etter jeg byttet passord forsvant det.
Kan bekrefte det KuBaB sier!
Jeg får ikke bytta passord da fordi de har blokkert kontoen min.