Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  47 7331
Weed-leker

Vi skal feire halloweed når det nærmer seg 31 oktober, og vi har 13 gutter som kommer på besøk.
Vi har planlagt alt fra mat-godteri-brus rett og slett munch for at det skal bli en bra kveld.
Dette er tredje året vi feirer halloweed, så vi trenger noen happenings for å overgå alle de andre gangene for at nå er det tredje gangen og det er tradisjon.

Er det noen som har noen bra weed leker/happenings/noe vi kan gjøre?

http://www.layoutlocator.com/graphics/dldimg/12e15001d97d826be939f2611aa93b01_halloweed-pz.gif
Litt mer info, så skal jeg se om noen av aktivitetene våre fra Australia er mulig!

- Hvor lenge holder dere på?
- Må det være inne?
- Hva har dere tidligere gjort?
Dere kan jo kjøpe inn en solid mengde med Skunk, lage skikkelig god hjemmelaget paranoiahasj og røyke den i bekmørket?
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
En teit lek vi fant på engang i gjengen her... Funker bare når stemningen er på topp, og bomullkjeften er 100% tørr.

Om å gjøre å spise 10 pringles kjappest. Høres kanskje ikke så gøy ut, men faaantastisk morsomt når man skal tygge nedpå det tørre jævelskapet med rætte bomullskjeften. Vi hadde også at tapern måtte spise en halv rødløk.
Det ble noe rofling.
Sitat av Mowglid Vis innlegg
En teit lek vi fant på engang i gjengen her... Funker bare når stemningen er på topp, og bomullkjeften er 100% tørr.

Om å gjøre å spise 10 pringles kjappest. Høres kanskje ikke så gøy ut, men faaantastisk morsomt når man skal tygge nedpå det tørre jævelskapet med rætte bomullskjeften. Vi hadde også at tapern måtte spise en halv rødløk.
Det ble noe rofling.
Vis hele sitatet...
Hva med marshmellows, 10x vanskeligere :P
Sist endret av Popstickel; 25. august 2011 kl. 16:40.
Eller Ritz-kjeks. Det er ikke mulig å få det ned, men jeg klarer ikke slutte å spise det.
Sitat av Popstickel Vis innlegg
Hva med marshmellows, 10x vanskeligere :P
Vis hele sitatet...
Den leken finnes allerede og er meget kjent; Chubby Bunny.
Altså, du starter med én marshmallow og sier "Chubby Bunny". Ekke så vanskelig på de fire første, men med ti i kjeften så...
Sist endret av tRNAcloverleaf; 25. august 2011 kl. 18:58.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Sitat av KEEG4RD Vis innlegg
Weed-leker

Vi skal feire halloweed når det nærmer seg 31 oktober, og vi har 13 gutter som kommer på besøk.
Vi har planlagt alt fra mat-godteri-brus rett og slett munch for at det skal bli en bra kveld.
Dette er tredje året vi feirer halloweed, så vi trenger noen happenings for å overgå alle de andre gangene for at nå er det tredje gangen og det er tradisjon.

Er det noen som har noen bra weed leker/happenings/noe vi kan gjøre?

http://www.layoutlocator.com/graphics/dldimg/12e15001d97d826be939f2611aa93b01_halloweed-pz.gif
Vis hele sitatet...
Om jeg skulle feire dette, så ville jeg gjort det den datoen det faktisk er!
Prøve å nå et mål i blinde, oppstår alltid komiske situasjoner da når man er fjern.
Si til en av de som deltar i under kvelden deres om han er med på et veddemål. Han skal få feks 200 kr om han klarer å svelge(spise) en hel spiseskje med kanel. Dere vil hele gjengen få dere en god latter, flere vil sikkert prøve i håp om og bli 200 kr rikere.

1 person har klart det så lenge jeg har utfordret andre til det. Har sikkert hatt mer enn 20 "testpersoner".
Sist endret av stagg; 25. august 2011 kl. 19:44.
Røyk dere ballefjern og utforsk spiritisme og voodoo
Energidrikke er bra munch og holder dere våkne slik at dere kan røyke dobbelt så mye uten å sovne av

Hva med TrickOrThreat når man er pærefjern?
Sist endret av Mexxy; 26. august 2011 kl. 10:55.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Hva med TrickOrThreat når man er pærefjern?
Vis hele sitatet...
Så man blir enten lurt eller truet? Høres ut som en dårlig deal.
Spill sjakk med heiagjeng.
Sitat av paragone Vis innlegg
Så man blir enten lurt eller truet? Høres ut som en dårlig deal.
Vis hele sitatet...
Trick or treat mente jeg >_<
Bong/shibong:

Man sitter i en ring, og man skal "sende" ordet "bong" (helst med pipestemme) fra person til person. Sier man "shibong" snur man retningen. Om du ler er du ute av ringen. Om du sier bong eller shibong når det ikke er din tur er du ute. Om du bruker for lang tid er du ute.

Siste 2 som sitter igjen vinner et eller annet, helst røykings.


Hardcore mode: Ikke lov å vise tennene. Kun en vinner.
Sist endret av fetter; 26. august 2011 kl. 12:00.
Sitat av fetter Vis innlegg
Bong/shibong:

Man sitter i en ring, og man skal "sende" ordet "bong" (helst med pipestemme) fra person til person. Sier man "shibong" snur man retningen. Om du ler er du ute av ringen. Om du sier bong eller shibong når det ikke er din tur er du ute. Om du bruker for lang tid er du ute.

Siste 2 som sitter igjen vinner et eller annet, helst røykings.


Hardcore mode: Ikke lov å vise tennene. Kun en vinner.
Vis hele sitatet...

Challenge accepted
Sitat av Staggere Vis innlegg
Si til en av de som deltar i under kvelden deres om han er med på et veddemål. Han skal få feks 200 kr om han klarer å svelge(spise) en hel spiseskje med kanel. Dere vil hele gjengen få dere en god latter, flere vil sikkert prøve i håp om og bli 200 kr rikere.

1 person har klart det så lenge jeg har utfordret andre til det. Har sikkert hatt mer enn 20 "testpersoner".
Vis hele sitatet...
Å utfordre hverandre til ting kan bli ganske heftig om man er mange personer. Om f.eks. alle legger inn en hundrings hver, kan det bli nok penger til at klovnen i gjengen gjør bra dumme ting. Problemet her er ofte at fem-seks stykker legger i en hundrings. De siste tre "har ikke råd", men de får likevel like mye ut av moroa med mindre man kaster dem ut av rommet.
Hvor er fyren som dreiv med tegninger som handlet om orddeling? Nå må noen tegne weed som leker.


EDIT:

Hørtes forøvrig ut som en morsom feiring!
Sist endret av pocolocos; 26. august 2011 kl. 19:54.
Sitt i en ring, ta to trekk av jointen, hold inne og send jointen videre. Du kan bare puste ut når jointen kommer tilbake til deg. Neste runde tar du tre trekk, neste runde fire osv. Hvis du puster ut før det er din tur så er du ute av leken, vinneren med det sterkeste jernlungene får munch. Fin-fin måte å fucke opp lungene.


Sitat av pocolocos Vis innlegg
Hvor er fyren som dreiv med tegninger som handlet om orddeling? Nå må noen tegne weed som leker.
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke den personen, men her er mitt mesterverk.

Over 1000 timer i paint
Sitat av Elemental Vis innlegg
Sitt i en ring, ta to trekk av jointen, hold inne og send jointen videre. Du kan bare puste ut når jointen kommer tilbake til deg. Neste runde tar du tre trekk, neste runde fire osv. Hvis du puster ut før det er din tur så er du ute av leken, vinneren med det sterkeste jernlungene får munch. Fin-fin måte å fucke opp lungene.




Jeg er ikke den personen, men her er mitt mesterverk.

Over 1000 timer i paint
Vis hele sitatet...

HAHA. Just like that
Her er en morsom lek dere sikkert har hørt om før

Alle sammen skriver ned navnet på en kjendis/tv-serie/fiktiv person på en lapp, for så å klistre det på sidemannen sin panne (uten at han/hun vet hva som står der). Så skal man klare å gjette seg frem til personen man er ved hjelp av ja/nei-spørsmål! Blir fort mye kluss når alle sitter der og føler de er på rett spor og snakker i kjeften på hverandre, men etterhvert når man blir helt lost sitter bare alle der og tenker "hvem FAEN kan jeg være?!"! Har ikke lekt denne leken på 6-7 år, men prøvde den her om dagen, og shiit det ble fort morsomt etter et par spliffs og litt øl! Lykke til!
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Til dere som snakker om å spise ting, Mariekjeks er en sikker vinner
Sist endret av Spankyboii; 26. august 2011 kl. 23:45.
Når dere begynner å bli litt fjerne, gjetteleken!
Forberedelser: Skaffe en tavle, dele opp lag
Utførelse: En tegner, lagene skal prøve å gjette hva som blir tegnet, poeng gis deretter.

Ser for meg at det kunne blitt morsomt fjern, avhengig av stemninga og kreativiteten til deltakerne.
Det er heller ikke en særlig stressende lek, man kan fint slappe av og spise godteri / trekke samtidig som man spiller.
Få fingra i noe godt, fyr opp og gå trick or treat.

....Er vel kanskje ikke så morsomt? Dere har i det minste masker på.
Sist endret av Prognisse; 27. august 2011 kl. 00:02.
Sitat av Elemental Vis innlegg
Sitt i en ring, ta to trekk av jointen, hold inne og send jointen videre. Du kan bare puste ut når jointen kommer tilbake til deg. Neste runde tar du tre trekk, neste runde fire osv. Hvis du puster ut før det er din tur så er du ute av leken, vinneren med det sterkeste jernlungene får munch. Fin-fin måte å fucke opp lungene.

Vis hele sitatet...
Indianer heter'n
Trådstarter
Sitat av absinthcat Vis innlegg
Litt mer info, så skal jeg se om noen av aktivitetene våre fra Australia er mulig!

- Hvor lenge holder dere på?
- Må det være inne?
- Hva har dere tidligere gjort?
Vis hele sitatet...
- Har invitert folk hit fra 19.00 og utover så lenge man klarer og holder ut så er ingen tidsbegrensning. Folk får bare pase ut der de føler for det.
- Vi er rundt en 10 personer.
- Vi har ikke gjort noe spessielt tidligere, annet enn og lage god mat, ha mere nok munch, og en god del filmer og musikk på lager.


Tenkte av denne gangen skal være top notch med tanke på at det er tredje gangen og er nå vi skaper halloweed tradisjonen!

Likte veldig godt lekene med Indianern, puffe j`n 2 ganger osv og sende rundt.
Tegne en tegning på en tavle og gi poeng deretter.
Og den med lappen i panna, typisk lek vi hadde når vi var på fester mindre!

31 oktober er en mandag, så blir lørdag 29 isteden. Nærmeste 31 oktober blir en helg er i 2014 og det er en fredag og 2015 er en lørdag! Viktigste er å ha det bra!

Kom med flere forslag!!!!
Sist endret av KEEG4RD; 27. august 2011 kl. 02:07.
i min gjeng pleier vi alltid og leke leken som heter " Hvem Klarer Og Trekke mest" på bongen,


leken begår seg utpå at man skal ta størst trekk på bongen. han som vinner får vondt i lungene. samt ekstremt hoste, og blir pærefjern.
Kom på en annen god ide, som er god nettopp fordi det er litt out of the box.
Sitt inne litt, røyk og sosialiser litt til dere er i god form og stemningen er nice + alle som ska komme har kommet.
Så drar dere ut å spiller PAINTBALL på et paintballsenter (like borti skauen) sted hvor du får utstyr osv, legg i litt penger til det som dessuten er en liten sum. Etter dere har spilt drar dere hjem igjen og fortsetter however you'd like.

Dere kommer til å ha det dritgøy og det kommer til å ta tradisjonen to a whole new level, som en slags awesome gettogether :P : D
Sitat av Lhem Vis innlegg
i min gjeng pleier vi alltid og leke leken som heter " Hvem Klarer Og Trekke mest" på bongen,


leken begår seg utpå at man skal ta størst trekk på bongen. han som vinner får vondt i lungene. samt ekstremt hoste, og blir pærefjern.
Vis hele sitatet...
Hey, den leker jo vi i gjengen min og!
En slager når man røyker er Oreo-leken

Man skal legge en Oreo (Eller hva som helst på samme størrelsen) på pannen og prøve å få den i munnen uten å bruke hender, litt morsomt når man er nykter, vanvittig ROFL når man er høy
Har dere prøvd "fantasi" ? Jæævla kult spill der du skal gjette hva en vil frem til ved hjelp av miming og tegning.
Den som gjetter riktig vinner f.eks et trekk eller noe sånt

Kom på en annen ting også. Om du har Wii, Playstation 3 med move eller lignende, får du kjøpt "party" spill. Er du fjern og skal begynne og klippe hår på tvn eller male innenfor streken på tvn og du har tid på deg kan du ta deg faen på at du loker det til og de andre holder på og daue av latter på grunn av utrykkene dine og hvordan du klarer og fucke det opp!
Eventyr med bukkene bruse over broen,eller høres rødhette og ulven mer fristende ut?
Lydbok er magisk når du er stoned。du.. "poke".. duuu "poke"... du det spilles på verdens beste skjermkort forresten!,fantasien!
Sist endret av chanislavi; 29. august 2011 kl. 10:14.
Spliff pluss mariakjeks. Man må putte på to kjeks for hvert trekk og det er ikke lov å svelge unna kjeksen. Første mann som søler smuler pga latter eller noe annet er ute. Tipper det blir en kjip dunge mariakjeks til slutt tho... Løper og prøver!
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Om jeg skulle feire dette, så ville jeg gjort det den datoen det faktisk er!
Vis hele sitatet...
Når er datoen på Halloweed?
lag en kake/brownie med 2-3 g skikkelig goodies i, sett opp en lek der taperen må spise hele. Kommer til å bli heftig underholdning for alle de andre ;-)
Sitat av take'a'hit! Vis innlegg
lag en kake/brownie med 2-3 g skikkelig goodies i, sett opp en lek der taperen må spise hele. Kommer til å bli heftig underholdning for alle de andre ;-)
Vis hele sitatet...
Vinneren får spise hele mener du vel
Bytt ut ølen med weed og spill weed-pong
Å kaste noe, typ snusboks eller tennisball, er faktisk ganske underholdende når du er ballefjern. Show me them trickshots!
Sitat av Søkenøtt Vis innlegg
Å kaste noe, typ snusboks eller tennisball, er faktisk ganske underholdende når du er ballefjern. Show me them trickshots!
Vis hele sitatet...
QFT. Har stått i en ring bestående av 4 personer inkludert undertegnede og kastet en snusboks fram og tilbake i en time, var dritmoro! Bare pass på at snusboksen er tom hvis du gjør det utendørs, ganske surt hvis noen bommer på mottaket og alt innholdet detter ut i en søledam. Kan også være gøy å få snusboksen til å spinne på bordflater. Fikk min til å snurre rundt tastaturet.
Sitat av Popstickel Vis innlegg
Hva med marshmellows, 10x vanskeligere :P
Vis hele sitatet...
Prøv å ha så mange marshmellows i munn som mulig! Da blir det mye roflling :P

En venn av meg klarte 20 stykker, prøv å slå det? :P

Anyways, til vedkommende som lagde threaden prøv dette
▼ ... over en uke senere ... ▼
Mariekjeks leken V 2.01

1. Legg en mariekjeks på gulvet.
2. Still dere i en linje 3 meter bak kjeksen
3. Fap fap fap fap
4. Den som skyter loaden lengst ifra kjeksen, må spise den.
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Om jeg skulle feire dette, så ville jeg gjort det den datoen det faktisk er!
Vis hele sitatet...
Synes det var litt smart jeg, tenk hvor noia det hadde vært med ringeklokka går konstant og du blir møtt av små djevler, draculaer og masse annet sprøe ting.

Sitat av robz1 Vis innlegg
Sitt inne litt, røyk og sosialiser litt til dere er i god form og stemningen er nice + alle som ska komme har kommet.
Så drar dere ut å spiller PAINTBALL på et paintballsenter (like borti skauen) sted hvor du får utstyr osv, legg i litt penger til det som dessuten er en liten sum. Etter dere har spilt drar dere hjem igjen og fortsetter however you'd like.
Vis hele sitatet...
Hørtes da ekstremt tiltakt ut å drasse seg selv og gjengen ut fra den lune stua, ut av huset, gjennom byen og til et paintball senter.. For å ta på seg noen tunge drakter og løpe rundt i terrenget å svette ihjel. For så å dra tilbake igjen med en "bortkasta" rus. Neitakk, ikke når jeg er ballefjern og skal gå all in for en smoke kveld. En spliff på en random dag på paintball banen er dog noe annet.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hei, kan komme med mitt tips til halloweed.. Vi skal arrangere dette selv!

* Velkomst bong - dvs. eplebong. (Søk på google og se bilder)
* De olympiske weed lekene - noen enkle leker. Utvalg av tips av denne posten her og litt div søk på nettet.
* Kostym - premie til beste kostymen
* Masse god musikk og høre på
* Bestiller pizza fra lokale pizza sjappa
* Munsj, kjøpt inn brus og digg til den store gullmedalje.
* Gresskar som lyser - gresskar bong(!?! noen som har erfaring med det?)


KOM GJERNE MED FLERE FORSLAG, DETTE SKAL BLI EN HELAFTEN!
Halloweed! Fantastisk tradisjon! Tror jeg må ordne dette med kompisene engang, men dette året passer det litt dårlig dessverre med tanke på at jeg skal holde meg unna en stund, pågrunn av helseproblemer.
Sitat av fetter Vis innlegg
Bong/shibong:

Man sitter i en ring, og man skal "sende" ordet "bong" (helst med pipestemme) fra person til person. Sier man "shibong" snur man retningen. Om du ler er du ute av ringen. Om du sier bong eller shibong når det ikke er din tur er du ute. Om du bruker for lang tid er du ute.

Siste 2 som sitter igjen vinner et eller annet, helst røykings.


Hardcore mode: Ikke lov å vise tennene. Kun en vinner.
Vis hele sitatet...
Den likte jeg særdeles godt!
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
du mekker noiamix, toker det, og alle går ut i skogen, deler seg, tar på seg skummelt kostyme, så leker dere TIKKEN (tikken = "haha, du har den!")
Sist endret av drittsekken; 11. oktober 2011 kl. 09:41.