Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 633
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Hei. Blant mine store dataproblemer i år på TG har jeg også et problem med battle.net. Når jeg trykker på battle.net knappen inne i wc3 får jeg følgende feilmelding: Unable to validate game version. Please reconnect to battle.net, or apply the current game patch manually. Men jeg har jo den nyeste patchen installert og spillet fungerte utmerket i går. Vil helst ikke uninstallere for jeg har ikke med cd-keyen. Har prøvd w3l.exe og war3.exe filene uten hell samt en hel del søking på google uten å bli noe særlig klokere. Jeg er hjertelig takknemmelig for hjelp og spanderer gjerne en snus eller to på den som finner ut av det
Mener at det er en kjent feil og har fått den flere ganger selv.
Nå er det sånn at det er minst 1 år siden jeg knota rundt på wc3 - så jeg husker ikke helt hva jeg gjorde.
Jeg tror at reinstallering var det som fungerte - det du kan prøve å gjøre er å kopiere wc3'en til noen som ikke spiller på b.net, men har en original cd-key.
Så reinstallerer du når du kommer hjem.

Forøvrig så er garena fantastisk: www.garena.com
Nei bare prøv igjen, er noe jeg og kompissen min får hele tiden.

Prøv å reboote pcen hvis ikke det ovennevnte funker
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Trådstarter
Hele greia endte med at jeg formaterte etter å ha fått en jævel av en trojaner. Har nå reinstallert wc3 og det funker sånn som det skal. Det med å prøve igjen og reboote funket forøvrig ikke. Takk for svar.
Hei.
Anbefaler å registrere spillene dine på http://www.blizzard.com/account/
Der legger du inn cd-nøkkkelen din og får tillgang til en ferdig patchet nedlastbar versjon av spillene.
Fungerer utmerket når du må reinstallere.