Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hva drikker du for å bli full?
Vodka (40%-60%) 77 27,21%
Tequila 5 1,77%
Øl 133 47,00%
Cider 17 6,01%
Hvitvin 4 1,41%
Rødvin 10 3,53%
Hjemmebrent (96%) 29 10,25%
Drue (96%) 8 2,83%
Stemmegivere: 283. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  131 9036
hmm.. synes jeg husker at de hadde bestemt at man skulle kunne kjøpe 4,5% cider i butikken for en stund siden...? Noen som vet eventuelt når det skjer? litt kjipt å dra til polet for å kjøpe litt cider...

lager også en liten drikkepoll... (aldri laget før så håper det går... )
Trådstarter
stemte selv for vodka... best det

weeee 16.mai i dag! Drekka mejr!!
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
hmmm....skulle vært sånn at man kunne fått med to eller flere alternativer, så kunne jeg stemt tequila også.

angående cider'n så er det eneste jeg vet at det kommer i nær framtid(tror jeg) men du må nok kreke deg på polet en liten stund til
Trådstarter
ja jeg burde kanskje hatt med flere alternativer... hvordan endrer jeg pollen?
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
har ikke peiling, samma det, jeg mente at jeg kunne kryssa av to alternativer hmmm....jo, hvis du skal endre pollen tror jeg du må be en av moderatorene gjøre det.
når jeg skal på byn går det i carlsberg, rosèvin og hootch...

drikker jeg vodka så blir jeg så slem i kjeften at halve byn går hjem til mamman og griner etterpå... evt, at jeg blir igjen hjemme og roper på æljen...
Trådstarter
hehe... noen som bor i tr.heim å skal på marinen i kveld da? får håpe det ikke blir regn da... da blir det priv. fest

Lenge Leve HAMMER LIME!

btw Apraksin så mente jeg å skrive at jeg burde hatt med at det går an å krysse av for flere alternativer.... er ikke så lett så sent på natta vettu
Sist endret av n0||i; 16. mai 2002 kl. 01:45.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
cavey, beskriv litt slem i kjeften a?
Opprinnelig postet av n0||i
hehe... noen som bor i tr.heim å skal på marinen i kveld da? får håpe det ikke blir regn da... da blir det priv. fest
Vis hele sitatet...
Blir sikker og dra dit å se, men skal nokk ut en eller annen plass.

Ska drekk mæ trollat i kveld!

Scha
hehe...kanskje du skulle sette hjemmbrent ikke hjemmebrent 96%..ikke allle som er like beinhard som deg
går mest i ringnes her.
King of Spooning
Acidous's Avatar
Går for det meste i Carlsberg
Better than thou.
Ringnes ja.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Går mest i Ringenes her også ja.
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
ringnes/doubleice/whatever
Likte ikke poll'en. "Hva drikker du for å bli full?". Er ikke lov å ta seg ei pils for å nyte den!? Mulig jeg som missforstår... men du skjønner... Man drikker ikke øl hvis poenget er kun å bli full...
Better than thou.
Seff gjør man det. Drikker jeg for å bli full drikker jeg pils. Drikker sjelden pils hvis jeg ikke skal på party liksom.. Heller vin da.
Carlsberg here bebeh

Hadde kjøpt meg hooch til i kveld da... Men så ble selvsagt magen phøket(katarr shiznit), så viss jeg drikker noe nå, så går det alt for gale. Og i morgen nekter mutter'n meg å reise på fest p.g.a. det

Promillefri 16. mai blir liksom ikke helt rett :/
Rignes, evt. pærecider fra polet.. nam. *ha*
carlsberg og ringnes? hva er dere slags tullinger. San Miguel, Guiness og litt lysholmer spesial eller dahls hvis jeg må drikke sånt.

kjipers med været i dag da, ser litt smågrått ut.

STX: spørsmålet var nettopp 'hva drikker du for å bli full?' ikke 'hva drikker du når du drikker for nammelighetens skyld?', kan ikke se problemet. og jo. en stor del av befolkningen drikker faktisk kun øl når de vil bli fulle.
champagne, tår og vodka.
fjortisfylla for alle penga.

øl smaker piss og er piss, syns nå jeg.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Phun-Q: kunne ikke sagt det bedre selv, øl smaker verre en døde pissemaur.
hva med drinker der det er mere enn én spritsort da? *være vanskelig*

øl smaker piss, drinker eller vin er tingen; og med drink mener jeg ikke hjemmebrent og cola.

btw...pepsi twist er konge som blandevann, hvis du tar litt sånn og en skvett bacardi så har du en ypperlig cuba libre, fin måte å starte kvelden på.
Pfft, klarer dere ikke drikke alkohol uten å ha et ønske å bli fulle? *oppgitt*

edit: Cider er noe tull
Sist endret av kermit-; 16. mai 2002 kl. 21:03.
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
jeg og STX og noen andre skal drikke øl for alle penga i kveld.. kjøpte meg to kasser doubleice

han sier at han ikke skal bli _for_ full fordi han skal gå i 17mai tog i morra..
når jeg drikker går det som regel på øl, men drikker av og til
på "Jelstein" (sprit). Det er russisk "import sprit". 200kr for en 0,7l.
på polet tar dem 298,- så man tjener noen kr!!
Opprinnelig postet av wiz
Pfft, klarer dere ikke drikke alkohol uten å ha et ønske å bli fulle? *oppgitt*
Vis hele sitatet...
hva skal man drikke alkohol for da?
drikk brus.
digg og laxen med et par pils i solnedgangen med noe rolig musikk og snakke med venner vettu!
..og der var man hjemme igjen, ja. kaldt som faen er det ute.
cider og øl var like godt som alltid.

offtopic; phun, jeg hørte ikke at du ringte jeg.
øl smaker jo litt skunk, og man må liksom "lære seg til å like den". ikke kom hit og si at den første pilsen du tok når du var liten smakte digg

cider derimot, er noe helt annet. cider er digg tvers i gjennom.

mia: jeg visste ikke at ringte engang.
Øl er noe man lærer seg til å drikke ja hata det i begynnelsen jeg som omtrent alle andre, blir jo kvalm før du har blitt full på polkjøpt 4,5 % cider. Øl er for menn, cider for damer
stfu, svonna.
øl er like godt som cider, men cider er bedre i store mengder enn øl.
Opprinnelig postet av Phun-Q
hva skal man drikke alkohol for da?
Vis hele sitatet...
Det lyser trangsynhet ut av deg... Går vel over med alderen
øl er like godt som cider, men cider er bedre i store mengder enn øl.
Vis hele sitatet...
Eh... cider i store mengder spyr man en hel del lettere av enn øl. Cider er jo bare brus...brus med bismak. På den andre siden må man trene opp øl-smaken sin..men når det først er gjort..
Grim; smak og behag :> jeg synes det er bedre å drikke mye cider, enn mye øl, selvom jeg er glad i begge deler. :>
"Good people drink good beer." -- Dr. Hunter S. Thompson
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
noen som har peil på når cider/ o.l kommer for salg i butikk?
Perfekt Forsespiel : 5 Carlsberg, halv flaske Baily's og et par Cider

Ute i full tilstand : Pærecider

Ute i ikke SÅ full tilstand: Øl og kanskje litt cider
Opprinnelig postet av Apraksin
noen som har peil på når cider/ o.l kommer for salg i butikk?
Vis hele sitatet...
man får da kjøpt cider i butikk og, bare at med veldig lav alkoholprosent ;P
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
sikter til det nye vedtaket hvor man skal begynne å selge cider 4.5% /smirnoff ice/ hooch osv. i butikken
Cider og Hooch får vi nok se i butikkene snart vil jeg tro,
men ikke Smirnoff Ice for den er 5.7% i og innholder sprit og er 20 års grense på Så det så....
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
hmmmm, trodde da det var snakk om å innføre den og, jaja, sånn er nå engang livet.
Faen nå har jeg forstått det... I kveld når jeg var ute så trakk jeg mye mere damer og turde å prøve meg mer enn hva jeg pleier og jeg drakk 96%, m.a.o når du drikker 96% trekker du flere damer.
Opprinnelig postet av Svonna
Faen nå har jeg forstått det... I kveld når jeg var ute så trakk jeg mye mere damer og turde å prøve meg mer enn hva jeg pleier og jeg drakk 96%, m.a.o når du drikker 96% trekker du flere damer.
Vis hele sitatet...
Tviler jeg veldig sterkt på Svonna..
Tror nok du bare hadde flaks nedpå firkanten i kveld
HB forbinder jeg med bygdetullinger...
Opprinnelig postet av TeQniC


Tviler jeg veldig sterkt på Svonna..
Tror nok du bare hadde flaks nedpå firkanten i kveld
Vis hele sitatet...
Var ikke så mye på firkanten i kveld. Men hadde tatt en annen vri på håret i kveld, kanskje det var det. BTW firkanten sucks!!!
rignes har med sin karakteristiske smak skapt god stemning hos det norske folk siden 1877. hemmeligheten er at vi gjør den første delen av bryggingen i to trinn, slik at smaksstoffene får utvikle seg ekstra lenge. det er dette som gir oss den runde og forfriskende smaken. hørte vi noen si skål?

rignes for all the money, synd at det for blir all the money. jeg synes aldersgrensa på øl burde være seksten år. også burde en sixpack koste max hundre kroner. skjønner ikke at folk som bestemmer dette tror at det skaper holdninger hos folk? nordmenn har jo ikke holdninger for en femmer. grøftefyll er liksom ikke noe særlig til drikkekultur.
Det skulle vært 16 årsgrense på øl og tobakk, 18 år på sprit og 21 år for lappen.
wiz: forklar hvorfor 21 år på lappen og ikke på sprit f.eks..? hvorfor ikke 16 år på lappen?
Opprinnelig postet av Bangar
wiz: forklar hvorfor 21 år på lappen og ikke på sprit f.eks..? hvorfor ikke 16 år på lappen?
Vis hele sitatet...
fordi man må lære seg å håndtrere alkoholen trinnvis før man lærer seg å kjøre.