Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1486
Heisann alle freaks. Beklager hvis denne tråden ikke hører hjemme her.

Nå har det seg sånn at jeg trenger et banner for gaming clanen jeg skal opprette om ikke så alt for lenge, og lurte derfor på om noen som er flink med PS e.l kunne ha vært greie og tegnet et par skisser for meg?

Clanen heter 'Hazard', og har defor valgt et symbol som passer. Her.

Bildet skal være i standard Web-Banner størrelse, 728*90

Jeg har 2 forslag (foreløpig) til hva jeg har lyst på.

Det ene er:

Symbolet, og teksten skal være av metall, med runde små bolter, også flammer på bunnen, som skal nå symbolet, og få det til å 'flamme opp'. Så tenkte jeg at det skulle være en litt mørk bakgrunn over flammene, kanskje litt røyk?
Og fra teksten skal det dryppe grønn gugge, slik som radioaktivt avfall?

Boltene jeg snakker om, er slike som disse. Men siden teksten ikke skal være så store, må ikke boltene heller være det.

Et forslag til:

Symbolet og bakgrunnen skal være flammer, at symbolet på en måte er 'inni' flammene, slik at det ikke stjeler fokus fra teksten. Flammene i bakgrunnen skal gå nesten helt opp, for så å slutte nesten på toppen.
Teksten skal være lik som på det første forslaget, metall, bolter og grønt avfall.


Håper jeg ikke gjorde det for vanskelig å forstå.

Takker for alle forslag og svar

-Viva
Sist endret av Dimergon; 25. november 2009 kl. 12:15.
http://img213.imageshack.us/img213/1768/hazard.jpg

jeg er ikke så skilla, men jeg gikk for forslag nr.2
hahaha FAIL... orka ikke og fikse srkiften.. eller's så glemte jeg Banner
Sist endret av stec0; 25. november 2009 kl. 13:24.
Sitat av stec0 Vis innlegg
hahaha FAIL... orka ikke og fikse srkiften.. eller's så glemte jeg Banner
Vis hele sitatet...
Jeg likte idèen, kunne du ha lagt til slike bolter i teksten og lage den 728*90?

Edit: du kan jo kanskje prøve uten de boltene, vet ikke helt hvordan det kommer til å bli med den gjennomsiktige fonten. Du bestemmer
Burde dere ikke finne et mer originalt navn på klanen først:

Hazard Clan

Hazard Clan

Hazard Team

Bio Hazard

Elite Hazard Clan

for å ta et lite knippe …

Kall dere heller noe fett fra det norske språk, så får det faktisk en kulere betydning enn at det bare betyr noe kult. Hvis du skjønner …
Sist endret av Viva la Opium; 25. november 2009 kl. 13:43.
Kall dere rumpeldunkere?
Da heier alle på dere
http://images2.wikia.nocookie.net/harrypotter/no/images/c/c8/005HPG_Rupert_Grint_002.jpg
Det skal være et gaming 'community', som holder seg til flere spill, ikke bare ett. Se SK-Gaming.
Vårt fokus kommer til å være mest på World of Warcraft, med noen spill på siden.

Og dessuten, så er det nesten ingenting som er orginalt nå for tiden. Det meste er brukt opp.

Edit: Høres Periculum mer originalt ut, da?
Sist endret av Dimergon; 25. november 2009 kl. 13:51.
Sitat av Viva La sk33to Vis innlegg
Det skal være et gaming 'community', som holder seg til flere spill, ikke bare ett. Se SK-Gaming.
Vårt fokus kommer til å være mest på World of Warcraft, med noen spill på siden.

Og dessuten, så er det nesten ingenting som er orginalt nå for tiden. Det meste er brukt opp.

Edit: Høres Periculum mer originalt ut, da?
Vis hele sitatet...
Det er alltid mulig å finne på noe originalt, det spørs hvor mye man går inn for det.

Periculum høres naturlig nok mer originalt ut, men det er på en måte litt vanlig å bruke et latinsk ord. Men sett i klan-/spillsammenheng er det dessverre ikke ubrukt: Interview with Periculum / Periculum.

Spørsmålet er om du kan gjøre ditt Periculum særegent nok.

Edit: virker som at prosjektet jeg linket til er mer eller mindre ikke-eksisterende, så det er jo positivt.
Sist endret av Viva la Opium; 25. november 2009 kl. 14:07.
For å være drittsekk: Er det ikke på tide å slutte med alle disse "tøffe" navnene og heller begynne med noe litt artig? Siden CS kom (og kanskje før det også) har alle kidsa funnet seg "beinharde" navn for å virke tøffe, når det egentlig bare er litt smålatterlig og patetisk. Ting som XeQt0r og andre "Jeg er best i verden"-nick er bare barnslige i mine øyne, og i tillegg er de fleste rimelig oppbrukt.

/rant

Hva med å finne noe litt orginalt og morsomt, f.eks. 2 Lame Crew. Dersom du ikke tar referansen kan du forøvrig ta deg en bolle.
dette blei en ennåmere fail......... men prøvde og fikse fonten litt men det blei FAIL...

░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█▀▀ ░
░█▀▀ ░█▀▀ ░█ ░█ ░░░
░▀▀▀ ░▀ ░░░▀ ░▀▀▀ ░
░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█ ░░░
░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█ ░░░
░▀ ░░░▀░▀ ░▀ ░▀▀▀ ░
Sist endret av stec0; 25. november 2009 kl. 15:04.
Sitat av stec0 Vis innlegg
dette blei en ennåmere fail......... men prøvde og fikse fonten litt men det blei FAIL...
Vis hele sitatet...
Det ble bedre, men likte ikke helt selve fargen på skriften, og de hvite strekene øverst på bokstavene. Men utenom det er den helt flott

Edit: ser jeg nærmere ser det ut som bokstavene skal være 'brettet' i hjørnet? Merka ikke det før nå, men med en annen farge kan det bli ganske kult...
Sist endret av Dimergon; 25. november 2009 kl. 15:10.
da jeg er utrlolig lat idag, orker jeg ikke og lage flere versioner, men her er siste versonen...

når jeg ser mere nøykatig etter likte jeg faktisk forjeversion bedree..
Sist endret av stec0; 25. november 2009 kl. 15:29.
Sitat av stec0 Vis innlegg
da jeg er utrlolig lat idag, orker jeg ikke og lage flere versioner, men her er siste versonen...

når jeg ser mere nøykatig etter likte jeg faktisk forjeversion bedree..
Vis hele sitatet...
Vel, takk skal du ha uansett Du har gitt meg et godt utgangspunkt å gå ut ifra
Sitat av stec0 Vis innlegg
hahaha FAIL... orka ikke og fikse srkiften.. eller's så glemte jeg Banner
Vis hele sitatet...
Det smalt fra rett kjeft, hva?
Ikke akkurat den beste designeren du heller ser jeg.

Hadde det ikke vært for at jeg slo i stykker den andre pc'en min skulle jeg gjerne laget et eksemplar til deg, men det går ikke ettersom jeg ikke har photoshop på denne. Har bestilt ny pc, så kanskje jeg kan bidra med et bilde neste uke en gang

EDIT: Om du vil se noe av min design kan du besøke denne siden.
Kan være at du må registrere deg
Sist endret av leasea; 1. desember 2009 kl. 19:03.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
hva skjedde egentlig med dette prosjektett?
▼ ... noen uker senere ... ▼
hmm fortsatt åpen for forslag? tenkte og lage no løp av søndagen/Mandagen