Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1092
Jeg prøver og logge inn på wow.. men det kommer opp att accounten min er lagt inn på en battle.net account, så jeg må logge inn med battle.net accounten... men jeg har ingen battle.net account.. :S

Så jeg lagde en battle.net account.. så skal jeg legge in wow accounten min på den, så kommer det opp att den accounten allerede er på en battle.net account... WTF?
Lukter at du har blitt hacka
Jeg ville kontakta account managementet til Blizzard for å få avklart saken.

Det nye battle.net opplegget er litt kjipt om du blir hacka serru. For så lenge du ikke har accsess på battle.net kontoen, får du heller ikke recovered wow accounten uten å gå gjennom blizzard sin account greie.
Sente inn sånn webform greie til blizzard.. men de bare kommer med dissa robot svara dems om att jeg må si hva jeg heter og hvor jeg bor og account navnet mitt og alt det greiene der... SELV OM jeg sa det på webform greiene.. De klarer jo faen meg aldri og ordne opp i noe..
Problemet er at dette tar litt tid.
Du må skjønne at dem må være helt sikre på at det akkurat DU som prøver å få tilbake accounten.

Du vil etterhvert bli bedt om å sende inn bilde av VISA kortet ditt så de kan verifisere at det virkelig er deg.
Det vil til slutt bli ordna, men med 9 millioner spillere og sikkert 100k accounter som bli hacka vær dag, så må du regne med at dette vil ta litt tid.
Ikke send inn mail, ring dem og forklar situasjonen. De har lært seg å faktisk høre på når folk har problemer med Battle.net, du er langt fra den første som sliter med det.
Accounten min er kopla til Battle.net . Jeg måtte bare bruke E-posten min som log'in på wow. Er du blitt hacka så RINGER du som Nikotin sa, jeg ble det for en stund siden og de var overraskende hjelpsomme på tlf.
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Jeg hadde nylig dette problemet selv. Jeg sendte inn mail med bilde av førerkortet mitt og fikk accounten tilbake 2 uker senere. En annen kompis av meg, hadde også det samme problemet, men han ringe till account management og fikk igjen sin account 2-3 dager senere, og fikk tilbake alt av gold og items. Det er jævlig mange som sitter i samme båt skal jeg si deg, men det raskeste er uten tvil å ringe.