Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 4379
Sitat av gæærn
Hør her, hasj _er_ mindre farlig enn alkohol. Hvis du ikke har noen problemer med å drikke deg full, bør du ikke ha noen problemer med å røyke deg stein.

IKKE Skriv fler innlegg om hasj. Utsagnene deres er usanne og selvfølgelig har dere ingen kilder som støtter dem.
Vis hele sitatet...
Det at en ikke vet om hvorvidt noe er skadelig eller ikke på grunn av manglende forskning betyr ikke at det ikke er skadelig.
Derfor kan du ikke bastant hevde at hasj er mindre farlig enn alkohol. Du kan derimot si at hasj er ikke forsket nok på til å kunne hevde at det er farlig.
Selv om noe ikke er blitt falsifisert enda, betyr det ikke at det ikke kan bli falsifisert i fremtiden.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Tja, vet og vet, det er utført en hel del tester på cannabis og skadevirkninger opp gjennom årene - denne viser faktisk at cannabis BESKYTTER hjernen mot hjerneskader, ikke forårsaker de.

Dessuten husker vi vel alle WHOs undertrykte rapport - A Comparative Appraisal of the Health and Psychological Consequences of Alcohol, Cannabis, Nicotine and Opiate Use - som sammenligner de nevnte stoffene og kommer frem til at blant disse, ja der kommer cannabis helt klart best ut.
Tias:
Hvis det nå er så sunt, så er det synd at jeg tilhører de som ikke tåler det i store mengder.
Husker den rapporten der ja, men husker ikke helt historien bak hvem som sto for undertrykkelsen...
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
http://www.norml.org/index.cfm?Group_ID=3805

Ingenting er sunt i større mengder LOrdMeL .
Jeg kan si meg enig i noe, men langt fra alt.
Spesielt "vår likestilte verden". Det er nå slikt at kvinner eier 1% av verdens eiendom og tjener 10% av verdens samlede inntekter. I Norge i dag tjener de også prosentivs mindere en menn.
Hva miljøaktivisme gjelder så tror jeg ikke at vi blir ristet av som de parasitter vi er, men heller at vi skaper en så høy konsetrasjon av kosmisk stråling at vi dreper alle arter som lever her... dette er høyt diskutabelt og jeg vet det finnes folk som er uenige som f.eks utalelsen om at vulkanene hadde skylden...