Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 5458
ja, tittel sier vel alt, hvor er du plassert under TG2010?

selv sitter jeg på Seat 58 Row 70
Faglært idiot
sengetøv's Avatar
sitter på Seat 18 Row 56
Seat 49 Row 73
^^
Et eller annet sted i crew-buret
Jeg kommer også til å ha plass i crewburet utenfor vakta.

Har dagskiftet i sec:sec, gleder meg til å entre skipet i år
Seat 33 Row 70

Viva, vis du ser noen som ser rart på deg, så er det sikkert meg.
Sist endret av h1web; 6. mars 2010 kl. 18:06.
Rad 49 sete 2-7. Tar med meg det grønne beistet av en hylle igjen
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av kodepus Vis innlegg
Et eller annet sted i crew-buret
Vis hele sitatet...
Sitat av Myhre Vis innlegg
Jeg kommer også til å ha plass i crewburet utenfor vakta.
Vis hele sitatet...
Forhåpentligvis jeg også. Har fortsatt ikke fått bekreftelse på søknad.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Vi har plassene 4-8 på rad 52 og 3-8 på rad 53. Selv kommer jeg til å sitte på sete 7, rad 52.
Håper dere rundt oss liker musikk.
Sist endret av kosepaa; 8. mars 2010 kl. 19:06.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Nå fått bekreftelse. Skal være med i crew.
Sitat av kosepaa Vis innlegg
Vi har plassene 4-8 på rad 52 og 3-8 på rad 53. Selv kommer jeg til å sitte på sete 7, rad 52.
Håper dere rundt oss liker musikk.
Vis hele sitatet...
Så lenge du spiller Showtek så er alt OK.
Sitat av Dice Vis innlegg
Rad 49 sete 2-7. Tar med meg det grønne beistet av en hylle igjen
Vis hele sitatet...
Haha, var det du?
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av mrsandvik Vis innlegg
Så lenge du spiller Showtek så er alt OK.
Vis hele sitatet...
Det blir nok en lett blanding. Alt avhengig av humøret
sitter på Seat 16-17 Row 56 får håpe dere runt oss liker musikk og.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av pannekakene Vis innlegg
sitter på Seat 16-17 Row 56 får håpe dere runt oss liker musikk og.
Vis hele sitatet...
Skal dere har gromt anlegg eller?
Ett sted mellom Seat 13 Row 66 - Seat 29 Row 66
Seat 58 Row 73
Håper dere liker høy lyd, mine integrerte pc høyttalere er epic!
Sist endret av Pyromanic; 9. mars 2010 kl. 09:01.
Seat 17 Row 21

Er egentlig ganske fornøyd med plassen min.
Sitat av pannekakene Vis innlegg
sitter på Seat 16-17 Row 56 får håpe dere runt oss liker musikk og.
Vis hele sitatet...
For headset eksisterer ikke i deres verden, eller? Hadde noen spilt musikk døgnet rundt ved siden av meg hadde jeg brukt saksa øyeblikkelig. Folkeskikk, deoh!
Sist endret av tafsern; 9. mars 2010 kl. 11:00.
Sitat av kosepaa Vis innlegg
Skal dere har gromt anlegg eller?
Vis hele sitatet...
ikke, vi men noen bekjente skal ha det med seg.
Sist endret av pannekakene; 9. mars 2010 kl. 14:20.
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Seat 58 Row 73
Håper dere liker høy lyd, mine integrerte pc høyttalere er epic!
Vis hele sitatet...
Samme her, høytalerene inni min Asus 24" skjerm kommer til å overdøve absolutt alt.

OT: Seat 50 Row 70
Seat 32 Row 32
Refleksvest
VivaLatrina's Avatar
Trådstarter
Sitat av tafsern Vis innlegg
For headset eksisterer ikke i deres verden, eller? Hadde noen spilt musikk døgnet rundt ved siden av meg hadde jeg brukt saksa øyeblikkelig. Folkeskikk, deoh!
Vis hele sitatet...
for folkeskikk eksisterer ikke i din verden? hadde jeg vært deg hadde jeg spurt dem pent om å skru ned, før jeg eventuelt henter security. høy musikk er en del av TG, det må du bare akseptere først som sist
Sitter sammen med en gjeng kompiser på rad 52 et sted. Husker ikke helt plassnummeret tho.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Virker som en god del av folkene herfra har samlet seg rundt 50-60. Dette virker lovende
Sist endret av kosepaa; 10. mars 2010 kl. 18:50.
Når jeg reserverte så trodde jeg at de brune plassene var ledige, jeg trykket og trykket Epic. men fant til slutt to ledige plasser midt i alle de brune flekkene og de funka.

Btw har hørt rykter om noe nff babb. Blir det noe av?
Skal sitte på sete 15, rad 21

Vi blir vel rundt 15?
Refleksvest
VivaLatrina's Avatar
Trådstarter
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Btw har hørt rykter om noe nff babb. Blir det noe av?
Vis hele sitatet...
det må vi som sagt få ordnet, vi kan jo opprette en tråd med 'påmelding' her når det nærmer seg litt mer.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Btw har hørt rykter om noe nff babb. Blir det noe av?
Vis hele sitatet...
Sitat av VivaLatrina Vis innlegg
det må vi som sagt få ordnet, vi kan jo opprette en tråd med 'påmelding' her når det nærmer seg litt mer.
Vis hele sitatet...
JA! La oss opprette en føkkings komité! De bør ha møter, der de planlegger det ned i minste detalj. Å arrangere noe slikt er en komplisert operasjon. Er det noen som kjenner til logistikkeksperter? Bør også ha noen profesjonelle skribenter der ute, som kan utarbeide den idéelle invitasjonen. Å formidle informasjon er nemlig en vanskelig affære.

Kommer tilbake til saken ASAP, når et team eksperter har blitt samlet. Kanskje vi endelig får bruk for alle disse sosialantropologene som svirrer rundt
Jonta
Sitat av Jonta Vis innlegg
JA! La oss opprette en føkkings komité! De bør ha møter, der de planlegger det ned i minste detalj. Å arrangere noe slikt er en komplisert operasjon. Er det noen som kjenner til logistikkeksperter? Bør også ha noen profesjonelle skribenter der ute, som kan utarbeide den idéelle invitasjonen. Å formidle informasjon er nemlig en vanskelig affære.

Kommer tilbake til saken ASAP, når et team eksperter har blitt samlet. Kanskje vi endelig får bruk for alle disse sosialantropologene som svirrer rundt
Jonta
Vis hele sitatet...
Du mener vel å bestemme tid og sted
Sist endret av Pyromanic; 10. mars 2010 kl. 22:09.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Du mener vel å bestemme tid og sted
Vis hele sitatet...
Du ser ut til å tro at dette er så enkelt som å opprette en tråd der det står tid og sted, og eventuelt gjøre folk oppmerksomme på denne.

Tror du virkelig det er så enkelt? Flott! For det er det. Men av en eller annen grunn, er det masse folk som ser en eller annen enorm hindring der et sted.
jeg å noen kammerater sitter på rad 74 mener jeg.. noe rundt der;P hehe husker ikke helt
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Row 18 en plass.
Refleksvest
VivaLatrina's Avatar
Trådstarter
Sitat av Jonta Vis innlegg
JA! La oss opprette en føkkings komité! De bør ha møter, der de planlegger det ned i minste detalj. Å arrangere noe slikt er en komplisert operasjon. Er det noen som kjenner til logistikkeksperter? Bør også ha noen profesjonelle skribenter der ute, som kan utarbeide den idéelle invitasjonen. Å formidle informasjon er nemlig en vanskelig affære.

Kommer tilbake til saken ASAP, når et team eksperter har blitt samlet. Kanskje vi endelig får bruk for alle disse sosialantropologene som svirrer rundt
Jonta
Vis hele sitatet...
Sitat av Jonta Vis innlegg
Du ser ut til å tro at dette er så enkelt som å opprette en tråd der det står tid og sted, og eventuelt gjøre folk oppmerksomme på denne.

Tror du virkelig det er så enkelt? Flott! For det er det. Men av en eller annen grunn, er det masse folk som ser en eller annen enorm hindring der et sted.
Vis hele sitatet...
så flott at du er positiv, du vet, ironi funker dårlig på nettet

men hvis du har andre forslag til åssen vi kan informere aktuelle deltakere om nFF-babb, så er du hjertelig velkommen til å fortelle om det. ble det i det hele tatt noe av slike aktiviteter i 2009?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av VivaLatrina Vis innlegg
så flott at du er positiv, du vet, ironi funker dårlig på nettet
Vis hele sitatet...
Prøvde meg på å gjøre ironien såpass tykk at den ble synlig nok. Du tok det tydeligvis som ironi, og viser dermed at det virket.

Angående hvordan man får med seg folk på nFF-babb, så er det utrolig lett å finne frem til denne tråden. Den er til og med fortsatt på forsiden.

Ja, jeg utøver oppgitthet over hvordan folk ser ut til å se masse hindringer foran noe slikt, og kan sikkert forekomme som en hissig jævel. Men for min del har jeg blitt lei av folk som spør "kan ikke noen arrangere treff i nærheten av <sted> da?", i stedet for at de gjør det selv.

OT: Jippiiii! Jeg skal til TG snart!
Sitat av Jonta Vis innlegg
Prøvde meg på å gjøre ironien såpass tykk at den ble synlig nok. Du tok det tydeligvis som ironi, og viser dermed at det virket.

Angående hvordan man får med seg folk på nFF-babb, så er det utrolig lett å finne frem til denne tråden. Den er til og med fortsatt på forsiden.

Ja, jeg utøver oppgitthet over hvordan folk ser ut til å se masse hindringer foran noe slikt, og kan sikkert forekomme som en hissig jævel. Men for min del har jeg blitt lei av folk som spør "kan ikke noen arrangere treff i nærheten av <sted> da?", i stedet for at de gjør det selv.

OT: Jippiiii! Jeg skal til TG snart!
Vis hele sitatet...
Vi kan jo for enkelhetens skyld arrangere det på en kortfattet måte i år. Setter opp en poll med tre-fire valg om tid - trådstarter velger startsted -> så drar vi på samme shappa som i fjor!
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Er det god babb der eller?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Restyle Vis innlegg
Setter opp en poll med tre-fire valg om tid
Vis hele sitatet...
God idé. Så ser man også hvordan det er forenelig med arbeidstidene til de som er med i crew som også vil være med. Deltakerne er mer fleksible.
sitter på Seat 57 Row 24 i think...
Sitter på row 54, gleder meg sykt!
Sitter med ryggen til Crewburet :-)
Har sete 16 og 17 på rad 78 ;-)
▼ ... over en uke senere ... ▼
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Sitat av pannekakene Vis innlegg
ikke, vi men noen bekjente skal ha det med seg.
Vis hele sitatet...
Det er meg det

Seat 10-11 row 57.

Breef:
Suber:
Subbene består av 2 elementer i hver kasse, og hvert element er 18". Vi skal ha 2 suber.
Topper: 2* 15" mellomtone og 1* 2" diskant. 2 sånne av den også

Så håper alle liker lyd!
Row 75 Seat 15
▼ ... over en uke senere ... ▼
Seat 60 Row 53
Row 78, Seat 11

Apekaldt ATM! Sikkert under 10grader :<
Så mange ferskinger her. Jeg sitter i alle fall på rad 79, på motsatt side av scenen, nesten ved enden. Har ok anlegg og stor TV - Dere ser meg nok om dere kommer.
seat 28 row 34..
r45 O,o scene siden^^
Sitter siden av kaka;P 45^^