Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1108
jeg sitter så mye og kjeder meg at jeg bestemte meg for å gå til innkjøp av spill/konsoll. så jeg tenkte "eyyy, jeg kan jo bare gjennopprette pcn og kjøpe cod mw2!" men så tenkte jeg at dette kansje blir litt for mye for den så kansje kjøpe xbox 360?
så mitt spørsmår blir: hva er best, og hvor kan jeg få alt utstyr til å spille cod mw2 online pluss konsoll til en god penge?
er ingen god spille-freak men ønsker meg noe morsomt å finne på, så sorry om tråden er litt dum
Så spørsmålet blir hvordan spille cod mw2 billigst og enklest?

xbox 360 Elite med ekstrastuff: 1.895,- på NetShop.no
xbox 360 trådløs adapter: 395,- på NetShop.no
Call of Duty: Modern Warfare 2: 399,- på NetShop.no

Tilsammen ca. 2800 spenn på xbox. (Uten frakt)
Aner ikkje om det finnes datamaskiner som spiller dette spillet bedre til under 2800 daler, men jeg hadde gått for xbox her ass...

(Prisene ble funnet via kelkoo.no)
Hvis du skal spille online med xbox må du kjøpe xbox gold membership...
Jeg har både PS3, Xbox 360 og Wii og jeg anbefaler deg å kjøpe PS3.
På PS3 funker alt med en gang enkelt og greit.
Jeg har hatt så mange problemer med Xbox at det er nesten fristende å kaste den.
Og til Xbox er det en god del overprisa ting som harddisk, trådløs adapter, kontroll som kan lades opp mm. som rett og slett bare følger med PS3.
Phenobix, forklar dine problemer med konsollen. De er jeg spent på å høre, så lenge du har en xbox fra 2009.

Ellers så koster ps3 1000kr mer, så det høres ut som et enkelt valg for min del. Siden du er ute etter noe billig.
utstyr som f.eks adapter, live medlemskap, spill og slikt, og om jeg burde kjøpe xbox ELLER spill til pc
Nå er ikke jeg en konsol dude, og sverger til PC. Heh, men hvis du er ute etter noe billig hadde jeg gått for xboxen. Hva som er billigst vet ikke vi, siden du ikke skriver spesifikasjonene på PCen din. Kanskje du bare er et skjermkort unna?
Ikke glem hdtv hvis du ikke har det fra før
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Så spørsmålet blir hvordan spille cod mw2 billigst og enklest?

xbox 360 Elite med ekstrastuff: 1.895,- på NetShop.no
xbox 360 trådløs adapter: 395,- på NetShop.no
Call of Duty: Modern Warfare 2: 399,- på NetShop.no

Tilsammen ca. 2800 spenn på xbox. (Uten frakt)
Aner ikkje om det finnes datamaskiner som spiller dette spillet bedre til under 2800 daler, men jeg hadde gått for xbox her ass...

(Prisene ble funnet via kelkoo.no)
Vis hele sitatet...

Den xboxen du linker til leveres ikke lengere med HDMI, COMPOSIT osv

du får bare med 1 håndkontroll
Mikrofon
og vanelig svideo kabel

Det bildet der er missvisende ( LES UNDER PRODUKTNAVNET )

Så ekstra stuff er det dessverre ikke
Ville gått for ps3, sier ikke det pga jeg er fanboy eller ønsker å starte noe fanboy-krig..

Testet begge konsollene og wii.

Ting jeg liker med ps3: Har allerede trådløst nettverkskort og mye av dritet microsoft selger som ekstrautstyr. Hater slik markedsstrategi hvor man skal tyne forbrukerne for hver eneste krone...
Billig å skifte hdd, da man ikke trenger å kjøpe en med spesialløsning som koster mer. Slik som microsoft's x-box.

X-boxen jeg testet bråket mye mer. Men viss vifta på ps'en går for fult høres det ut som den skal lette og fly ut vinduet. Men har ikke hatt problemer med dette, selv ikke i 28 grader varmt rom, selv om den braker litt mer enn normalt.

Blueray, greit å ha i fremtiden. Eller nå viss du har hd-tv og interesse for film. Microsoft kommer sikkert ut med noe i fremtiden som koster mer spenn, eller en eller annen ny konsoll. Ikke vet jeg. Men blueray er jo ikke ett minus.

Minus: Microsoft betaler utviklere for ekstrainnhold. Ikke noe nytt.. Oblivion har f.eks mer innhold på x-boxen.
Microsoft skal ha bedre onlinetjenester, koster spenn dog. Så du må betale for å spille online. Ps3s løsning er grei den, og gratis. Så lenge det varer..

Er litt usikker, men har x-box HDMI inngang?

Playstationet fungerer utmerket til å streame seier\filmer etc fra pc. Brukt ps3 mediaserver. Men x-box har vell og den muligheten..

Konkusjonen min er... Kjøp en wii.
Sist endret av sneipen; 22. februar 2010 kl. 00:33.
sneipen, trådstarter vil ha "cod mw2 online pluss konsoll til en god penge"
hvordan ligger PS3/Wii ann der?
yes det er riktig, tror dere det gjør noe forskjell på vanlig og HDMI kabel når det kommer til COD MW2 online på xbox
Hvorfor ikke se på Ebay?
Scorte nettopp en meget pent brukt 360 (non-hdmi) som ei tenker å JTAGge
for ca 400 kr uten frakt
Sitat av shaman-sultan Vis innlegg
yes det er riktig, tror dere det gjør noe forskjell på vanlig og HDMI kabel når det kommer til COD MW2 online på xbox
Vis hele sitatet...
Bildekvaliteten er nok den eneste forskjellen.
er den stor?
Ja. (titegn)
Sitat av Turbolego Vis innlegg
sneipen, trådstarter vil ha "cod mw2 online pluss konsoll til en god penge"
hvordan ligger PS3/Wii ann der?
Vis hele sitatet...
Nåja, prisen vil da ikke bli så forskjellig med tanke på alt ekstrautstyret som må kjøpes inn til xbox. Wireless antenne og medlemskap til xbox live blant annet.
Ps3 har allerede wireless innebygget og det er gratis å spille online.