Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  152 11109
Alyeska med et helikopter.
Jeg ville nok ha gjort det samme som mange andre, tatt farvel med venner og bekjente!

Det siste kvarteret ville jeg ha prioritert til helt andre ting! Jeg ville dratt hjem til mitt første hjem, lagt meg i hengekøya (som forhåpentligvis er der fortsatt, hvis ikke måtte jeg prioritere 10 minutter til å sette opp en) som henger mellom to vakre bjørker i skogkanten. Det er varmt, og et stk perfekt solnedgang i horisonten.

På det bærbare annlegget skal det være Bob Marley, i hånda en kald (som i dugg på flaska) Corona! Denne skal jeg drikke mens jeg funderer over det livet har lagt for mine føtter, hva jeg har opplevd, alle fine stunder osv.

Som kristen hadde jeg nok sendt en stille bønn opp til han far, å takket for meg og snakkes snart! Bare sånn for å smiske på meg himmelen.

Dette er selvfølgelig hvis vi ser bort ifra at jeg høyst sannsynlig hadde ligget i fosterstilling på fanget til Mamma å grått.
Sist endret av Butchern; 12. juni 2008 kl. 00:23.
jeg tror ingen her hadde vært i stand til det de skryter seg opp til her.. jeg tror mesteparten hadde fått panikk, angst og full gråt... mens dine nærmeste gir deg de "trøstende ordene"; "det vil gå bra..."

så hadde du sett et lys, deretter ville du vært død.

jeg er ikke kristen, bla bla..
Jeg hadde skreket.
Sitat: Og bedt til gud om tilgivelse?
Vis hele sitatet...
Sitat av nso
Ser ikke ut til å ha gjort stort for deg tidligere mtp at du har 30 min igjen å leve. Det er jo også det faktum at guden du tror på ikke eksisterer. Så, nei.
Vis hele sitatet...
Ikke at jeg er religiøs, men denne ble bare for dum. Har du tatt en titt i bibelen? Den forklarer livet (og slutten av det) til en mann ved navn Jesus Kristi Navn & Rykte AS.

Jeg hadde forresten pult noe(n).
Sitat av dynamite
Jeg hadde forresten pult noe(n).
Vis hele sitatet...
Pity-knull? "Jeg heter Ole-Per-Martin-Martin Hansilosvag og skal dø innen 30 minutter, pule?"
Sitat av Elemental
Pity-knull? "Jeg heter Ole-Per-Martin-Martin Hansilosvag og skal dø innen 30 minutter, pule?"
Vis hele sitatet...
Absolutt! Var det "hjelp vi flyr" ("Airplane") eller noe den leslie nielsen-filmen het?
Hoppa ifra fly uten fallskjerm!!!
Familie venner -> Sagt hadet osv. (igjen om jeg hadde greit imellom gråt og hyl:P)

Så ville jeg brukt 10-15min med noe fin/rolig musikk mens jeg ville jeg ha gått en tur alene i skogen. <- utrolig deilig, frihet, noe som hadde vært deilig i en sånn "fanget situasjon" som "dine 30 siste minutter".

Tilgivelse hadde jeg ikke bedt om. Poenget med det? om det fins noe høyere makter er de(t) nok dritt lei alle som kun tenker på seg selv, og ber om tilgivelse KUN rett før døden.
Sagt farvell til mine kjente og kjære, for så og i mine siste minutter på jorden kjøre utenfor verdens høyeste stup i trehundreoghelvette, med tohundre brukerdoser MDMA og kokain i kroppen, til fet musikk, mens jeg skyter med AG3, mens jeg runker, i en Ferarri, som brenner, og har pupper.

Man dør bare en gang, man kan like godt gjøre det til en helvettes opplevelse.
Sitat av sumodeluxe
Jeg vet jeg aldri hadde greid og "leve" med megselv vist jeg hadde dratt fra jorden uten og si mine farvel.
Vis hele sitatet...
Sjangsene er ganske store for at du ikke vil få anledning til å gjøre det dessverre
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Jeg ville gjort alt i min makt for å reprodusere. Altså huka tak i nærmeste fruktbare kvinnfolk og satt unger på henne.
Freak Trooper
Joey's Avatar
Si farvel til alt og alle hadde tatt for lang tid, dessuten så hadde det bare vert grusomt. Jeg hadde ringt et par av mine nærmeste venner og sagt takk for noen fine år. Hadde kanskje skrevet ned et brev der jeg fortalte at jeg kom til å dø om 30 min enten jeg vil eller ikke og at det var ikke noe mer til det. Deretter hadde jeg kuppet meg en fet motorsykkel, kjørt villmann og hoppet utenfor et stup mens jeg smilte lykkelig over at jeg kunne fly.

Kan ikke se for meg noen andre måter å forlate denne verden på. Vil dø for meg selv og når jeg først må dø, så kan jeg like så godt teste ut om det er like digg å hoppe utenfor et stup i virkeligheten som i drømmene mine.
Jeg vil lage en tråd der folk sier hva de hadde gjort hvis de bare hadde 15 min igjen på å leve...

Tror egentlig at alle hadde brøtet sammen. Og ikke gjort alt det syke de har postet...
Freak Trooper
Joey's Avatar
Sitat av fulloggal

Tror egentlig at alle hadde brøtet sammen. Og ikke gjort alt det syke de har postet...
Vis hele sitatet...
Du er flink til å synse og du har mest sannsynlig rett.

Ingen greier å forestille seg hvordan det er å få vite at en har 30 min igjen å leve, så da får vi gjerne litt fantasi. Og det er da veldig mye mer underholdernes å lese litt fantasi, foran å lese 100 poster der det står "Tror egentlig at alle hadde brøtet sammen. Og ikke gjort alt det syke de har postet..." Ikke sant?
Noen skriver at de hadde gått rundt å drevet faen, drept folk, fått med seg flest mulig i døden etc. Og selvsagt står alle fritt til å skrive hva de vil, men jeg håper og tror at de som svarer noe slikt ikke har tenkt skikkelig gjennom hva dette innebærer. Eventuelt, de gjør et forsøk på å virke morsomme.

Kan noen her, med hånden på hjertet, si at om de visste de hadde 30 minutter igjen å leve, ville de gjort mest mulig for å skade andre medmennesker?
Hvis ja, les litt her.
Sitat av handy.
jeg tror ingen her hadde vært i stand til det de skryter seg opp til her.. jeg tror mesteparten hadde fått panikk, angst og full gråt... mens dine nærmeste gir deg de "trøstende ordene"; "det vil gå bra..."
Vis hele sitatet...
Been there, done that.
Man gir faen, ikke sutrer.
Hadde jo vært moro å falle om under akten, da.
"Mann (20) pult ihjel i kveld."
Sitat av Hardcore
Sagt farvell til mine kjente og kjære, for så og i mine siste minutter på jorden kjøre utenfor verdens høyeste stup i trehundreoghelvette, med tohundre brukerdoser MDMA og kokain i kroppen, til fet musikk, mens jeg skyter med AG3, mens jeg runker, i en Ferarri, som brenner, og har pupper.

Man dør bare en gang, man kan like godt gjøre det til en helvettes opplevelse.
Vis hele sitatet...
Hahaha Ser det for meg. Helt ekstremt crazy i helt ekstremt få sekunder


Anyway.. Tror jeg bare hadde prøvd å slappe mest mulig av med venner eller familie. Tatt en god sigg i sommersola og bare nyti hvert sekund som går
Sist endret av Zony; 12. juni 2008 kl. 03:50.
Tatt hevn på en koselig måte:
1: Funnet frem diverse piller og alkohol
2: Spredt pillene utover pc-bordet mitt
3: Sølt alkohol på klærne mine
4: Slått på cam og begynt å filme meg selv
5: Pratet til camen om hvordan Han å Hun (noen jeg er skikkelig uvenner med på ordentlig, og som jeg virkelig hater) har sagt gjentatte ganger at jeg må ta mitt eget liv.
6: Stapper i meg tabletter og alkohol
7: Mumler litt til kamera om hvordan disse personene har ødelagt livet mitt og alltid mobbet meg..
8: Dødd etter de 30 minuttene
_

Nå tror hele verden at jeg døde av selvmord, og når de ser filmen jeg filmet vil det tro at det er de som var mine fiender sin feil...de vil dermed bli arrestert for medvirkning til drap.


___

Desverre har jeg ingen sånne fiender...
Sannheten er vel egentlig at jeg vil ha sagt hadet til venner og familie...noe jeg tror de fleste andre her egentlig også ville ha gjort.
Sist endret av ^ProXo^; 12. juni 2008 kl. 03:51.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Gjøre med mine 30 min før jeg dør? JEG? HAHAAHHA! JEG KAN IKKE DØ! HAHAAHAHAHAHAHHAHAH!!!!
Tja, 30 minutter er jo ikke akkurat noe å rope hurra for ...
Men jeg tror jeg mest sannsynelig ville tatt et rolig farvell med de nermeste, for deretter å gå et sted for meg selv og dø med et smil om munnen.

Er jo ganske lei av livet, så jeg kan liksom ikke helt se for meg selv løpe rundt i panikk over at det er slutt o.O Menmen.
Sitat av Mullah
Gjøre med mine 30 min før jeg dør? JEG? HAHAAHHA! JEG KAN IKKE DØ! HAHAAHAHAHAHAHHAHAH!!!!
Vis hele sitatet...
Bevis de=D
Hvis det først var slik at jeg absolutt skulle dø innen de neste 30 minuttene...
Jeg hadde ringt mine nærmeste(venner that is) og fortalt dem hva jeg virkelig mente var det beste for dem.. Forhold, venner, studier etc. Bedt dem gjøre det de virkelig ville med livene sine, alt for få gjør det de virkelig har lyst til. Tror ikke jeg hadde tenkt så frytkelig mye på meg selv, hvor er poenget?
Sitat av sumodeluxe
Jeg hadde gått til den nærmeste kirken og bedt om tilgivelse for alt jeg har gjort. Så hadde jeg nok ringt mine nermeste og sagt at jeg elsket dem.

Det høres ganske teit ut,
men leser at folk hadde tatt en pils osv. Ville ikke dere forsikret dere om at familien deres, hadde det bra? Og bedt til gud om tilgivelse?
Jeg vet jeg aldri hadde greid og "leve" med megselv vist jeg hadde dratt fra jorden uten og si mine farvel.
Vis hele sitatet...
hadde nok gjort akkurat det samme
er det ikke slik at når man dør, så slipper kroppen ut all møkka? i så fall ville jeg sendt gruppe sms til alle i telefonlista mi (for å spare tid), tatt en sigg og cola på glassflaske i badekaret, og til slutt satt meg på toalettet klar for å sovne inn.

Hvorfor toalettet you say? vell.. jeg vil spare de folka for den jobben med å tørke opp drit fra en dau kar... thats it
Sitat av sumodeluxe
Hvorfor gjøre faenskap? Vist du skulle død, ville du ikke dratt til Himmelen?
Ville du ikke bedt gud om tilgivelse og gjort noe godt?

Tenk over det
Vis hele sitatet...
Ikke alle her inne er kristne og ber til Gud.
Tenk over det
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Hoppet fra noe veldig høyt kanskje? "Hell no, you can't fire me, I QUIT!"
Sitat av illuSiOn^
Hmm... 30 minutter faktisk.
1. Skrevet et testament.
2. Mekka en god snus
3. Samlet famile og venner.
4. Spøkt mye (Type: "Skal vi spille volleyball i kveld? Ånei, jeg er jo død om 20 minutter")
5. Gitt kjæresten et godt kyss
6. Skrevet "livet er hærlig" på en stor vegg eller noe.
7. Død.

Edit: Nummer 5 skal riktignok gjøres uten snus
Vis hele sitatet...
Sier meg enig i samtlige punkter!
Det kan ikke finnes noe bedre enn å dø mens man har sex med damen sin. Men da vil jeg kanskje smitte damen med den dødelige sykdommen jeg har? Da har hun 30 minutter igjen og hun vil finne en annen gutt
Skrev tidligere at jeg ville ha tatt livet av meg selv, men tror kanskje jeg revurderer tanken å velger å hoppe fra et fly som er så høyt oppe at jeg ikke treffer jorden før om 35min? Har hoppt i fallskjerm 1 gang, og vil si det er den kuleste opplevelsen til nå.
Jeg ville ringt dama jeg er keen på, for så å hoppe ombord i et cruiseskip.
Når vi var passe langt utpå havet ville båten begyne å synke og det var kun plass til dama mi og andre kvinnfolk i livredningsbåtene.
Men dama mi hopper av livreddnigsbåten og kommer tilbake til meg fordi hun elsker meg.
Når skipet har sunket, lar jeg henne ligge oppå vrakresten hvor det kun er plass til èn. Så dør jeg i det varme vannet og later som det var kulde som tok livet av meg.
marsboer, synes du ikke litt synd på dama di som må oppleve at du skal dø på henne, mens du tar dine siste jukk?
jeg hadde rulla meg en sjukt grov joint med Purple Haze og trekt til jeg nesten svimte av så liggi på sofan og sett family guy og sovna stille og rolig inn. (etter seff og ha sagt hadet til alle venner og familie)
Jeg hadde stjålet kameraten min sin BMW M3. Han burde unnet meg det.
Hadde nok tatt selvmord bare for å unngå å dø av naturlige årsaker (eller hva nå jeg dør av etter de 30. minuttene). Bare for å få folk til å tro at jeg døde av fri vilje. Mulig det er litt sykt, men sånn er min tankegang.
Sitat av barskutenkarsk
Jeg ville ringt dama jeg er keen på, for så å hoppe ombord i et cruiseskip.
Når vi var passe langt utpå havet ville båten begyne å synke og det var kun plass til dama mi og andre kvinnfolk i livredningsbåtene.
Men dama mi hopper av livreddnigsbåten og kommer tilbake til meg fordi hun elsker meg.
Når skipet har sunket, lar jeg henne ligge oppå vrakresten hvor det kun er plass til èn. Så dør jeg i det varme vannet og later som det var kulde som tok livet av meg.
Vis hele sitatet...

Det ville tatt minst 35 min, du hakke tid -_-
det jeg lurer på er hvordan folk skal få tak i et fly, forså og komme seg høyt nok opp og deretter hoppe ut.. Det er snakk om 30 min, folk flest bruker 10-15 min på ramma daglig LZM..

men hvis alle midler hadde vært til råde, så hadde jeg satt meg oppå en heftig motorsykkel med maxfart 3-400 km/t.. funnet det største stupet.. det hørres ganske fett ut, hvis man ser vekk i fra hva som møter deg når du lander.. men i dette tilfellet hadde du gitt faen
30 min er så altfor lite tid til å gjøre noe særlig fornuftig, så ville vel sagt farvell til de som var i nærheten, og så dratt ut med seilbåten, heist seil og slappa av med en kald pils. Skal jeg først dø vil jeg dø mens jeg gjør noe jeg elsker...
Hvis jeg bare hadde 30 minutter igjen å leve så ville jeg ikke brydd meg om mine nermeste, for de hadde jeg møtt om en halvtime uansett.

Jeg ville derimot kjøpt cola,mdma og horer for alle pengene jeg hadde. Skulle satt anlegget på full guffe med "its my life" mens jeg løp fra hull til hull.

Eller foresten, jeg tror jeg gjør det med en gang.
Sitat av pidget
Hadde oppsøkt nærmeste kar som kunne gitt meg noe skikkelig morro
Vis hele sitatet...
Nice..


.
jeg ville skrevet ned passord ol slik at mine nermeste kunne utnyttet bildene mine mm. også ville jeg tatt farvell med så mange som murlig.
Sitat av MagicalTrevor
Sier meg enig i samtlige punkter!
Vis hele sitatet...
Gode greier
Det kommer vel litt an på hvordan jeg hadde fått greie på det. Jeg hadde antakeligvis ikke fått det med meg hvis jeg ikke følte meg syk eller hadde en pistol med klokka på limt til skallen.

Hvis jeg av en eller annen merkelig grunn hadde fått det med meg, hadde jeg sikkert begynt å løpe ut i skogen så fort og langt som overhodet mulig.
Sitat av Polar-
Jeg ville gjort alt i min makt for å reprodusere. Altså huka tak i nærmeste fruktbare kvinnfolk og satt unger på henne.
Vis hele sitatet...
Haha også finner du ut at det bare var tull - du skal ikke forlate verden likevel.. Den er lei..
ville ha levd de siste 30 minuttene som en kort oppusmering av filmen crank med Jason Statham
Jeg tror det skal mye til for at noen skulle overbevist meg om at jeg skulle dø om 30min. Tror nok at jeg ville havnet i en eller annen sinnsyk tilstand i 30min og håpe at det skulle skje et mirakel. Hvis jeg ikke havnet i en syk tilstand ville jeg vel snakket med familien min og bekjente.

Men for å være litt kul kan jeg jo legge til at om noen hadde overbevist meg om at jeg skulle dø om 30min så hadde jeg nok funnet meg et fint sted å hoppe å drepe meg selv fra, jeg ville hvertfall ikke driti ut meg og familien min ved å løpe rundt i byen og ødelgge f.eks.
Sist endret av herman003; 13. juni 2008 kl. 17:01. Grunn: skriveleif
King of the world
PolkagrisLaila's Avatar
Sitat av christian.!.!
jeg hadde kommet til å baket meg en saftig og god snus for så å si hade til mine nermeste.
kansje svidd av lit penger på noe skikeli fet mat,drikke, drugs whatever
Vis hele sitatet...
Jævla kjipt om resturangen er sån så bruker en time på å lage retten din

Personlig ville jeg vel sagt hadebra til de nærmeste, venner, og dama..
Hadde sikkert vert litt stressa, om jeg fikk vite jeg hadde 30 min igjen av livet.
PFFT! Vi vet ALLE at vi hadde laget en tråd her på freakforum med tittelen "HJELP, DØR OM 30MIN", der vi hadde spurt om råd..
Jeg hadde gjort noe så egoistisk som å ruse meg på heroin.