Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2721
ok, en kompis av meg har ca 50stk uenxo, og han lurer på om de kan gi no' spesiell rus? hva er isåfall brukerdosen? er det noen spac'a bivirkninger?
(jeg holder meg langt unna pille rus, men tenkte jeg kunne prøve å hjelpe en venn i nød)
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Aldri hørt om, ikke google heller, hva er de for? Står det noe om innholdet?
Benji's Avatar
Trådstarter
morra til en kompis fant dem... han fikk dem... nå vil han finne ut om han kan ruse seg på dem
vet ikke noe mere om pillene
(er ikke no pakke med heller... men han skal prøve å poppe noen...)
Sist endret av Benji; 23. november 2005 kl. 17:43.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Eh, å ta piller du ikke hva skal brukes til og hva de gjør vil jeg sterkt fraråde, datt kompisen din ned fra idiottreet og traff hver eneste grein på veien ned?

Sannsynligheten for at du vil få noe rus fra det er veldig liten, og tenk på alle de koselige bivirkningene en pille kan bringe.
wow.. ta å test hva de pillene du ikke vet noe som helst om gjør. kanskje du vinner fjåttskalleprisen!
Best bet er å skylle ned en håndfull piller med sprit. Det er riktignok veldig farlig, og frarådes sterkt.
Benji går for en darwin award!

Hei, Benji, er du og vennen din (eventuelt også moren til vennen din) helt
blåst i huet eller? Man kan ikke begynne å spise medisiner man ikke
vet noe om! Det sier seg selv.
Hvem får random PILLER av morra si?!?!
OT: Hvorfor står det lycky bastard på deg, Felix?

Sitat av Nichotin
Best bet er å skylle ned en håndfull piller med sprit. Det er riktignok veldig farlig, og frarådes sterkt.
Vis hele sitatet...
Ikke gjør det!!!... Han glemte å nevne datura!

(Dette er en fleip! Jeg fraråder alle fra å gjøre som jeg skriver her!)
Benji's Avatar
Trådstarter
jeg rører ikke piller (som nevnt før), og jeg vet at uansett hva jeg gjør så kommer han til og poppe dem, er faktisk lei av og blande meg i sånne ting... grunnen til at jeg posta dette var jo får og finne ut hva som kom til å skje med han.
OK. Benji, jeg forstod det som om du selv hadde tenkt
å ta del i "poppingen". Nå har jeg aldri hørt om disse pillene,
men felleskatalogen og erowid er de beste stedene å lete
etter min erfaring. F. eks. finne medikamentet i felleskatalogen,
for deretter å søke på det aktive stoffet på erowid.
Google er også alltid god å ha. Finner du ikke noe med en gang
så prøv med små variasjoner i søkeordet. Det hender man husker
feil når det kommer til krungletet medisinnavn.

adrian nor: Jeg er lucky bastard fordi jeg følte meg ganske
lykkelig og følgelig valgte å proklamere det for allverden
ved å velge en slik tittel.
Dette er subutex laget av http://www.unexo-labs.com/products.htm tror jeg.... Pakistansk firma.... er dette trygt?

Som det står:

GESIC (Buprenorphine Hcl eq.to)
(Buprenorphine ...0.2mg.)
Box 50 Tablets

Benjis kamerat fikk 50 tabs. Tror dette er dem.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
ehh, jeg tok en google og sperra opp øynene litt.. er dette subutex så har den koselige mora foret dere med:

Subutex (buprenorphine hydrochloride) and Suboxone tablets (buprenorphine hydrochloride and naloxone hydrochloride) is approved for the treatment of opiate dependence. Subutex and Suboxone treat opiate addiction by preventing symptoms of withdrawal from heroin and other opiates.
Vis hele sitatet...
Haha! Allerede lest det! Får deg skev i ti timer-tre dager... Duden har lagt to stk. under tunga for litt siden. Har en følelse at han får en morsom skoledag 3x

PS: Virker bare om man legger de under tunga...
Benji's Avatar
Trådstarter
etter å ha lest all den infon adrian ga meg, så må jeg inrømme at dette virker ganske fristende,
men men... gleder meg til å snakke med han i morra og høre hvordan formen er
subutex funker bare max en dag da men.. og det er hvis det er 8mg..!!
hvis det er 0,2mg subutex som det står kan han hvertfall ta tre under tunga.
Men å tro at dette er den eneste 50pakningen med piller som blir produsert av unexo labs er rimelig teit spør du meg. Det hjelper *litt* hvis dem er små og porøse men sjansen er likevel liten. hva får moren dem til? er hun gammel junkie så er jo sjansene store igjen..
forresten så funker det best å snorte dem..
Sist endret av Juno; 24. november 2005 kl. 10:49.
kom igjen, spill the info. hva skjedde? =P
Benji's Avatar
Trådstarter
jeg hakke hørt fra han i hele dag :s
venter forsatt i spenning... seff poster jeg hva som skjedde
Håper han døde!
Håper DU dør! Ble du glad nå?
Benji's Avatar
Trådstarter
han fikk ikke no spess effekt, bare sov veldig godt
tror han poppa rundt 15stk...
hvis dem inneholdt buprenorphin så måtte han jo legge dem under tunga ikke "poppe" dem.
men hva sto det på brettet da? tipper det var der det sto Unexo, men det må jo ha stått hva pillene het og..?? Dessuten HVIS det var gesic/suboxone/subutex så må dere absolutt ikke ha dem i lys! buprenorphin er veldig ustabilt under lys, det er derfor plastikken på brettet pleier å være hvit..
var den det?