Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 4411
Jeg har bæda på skikkelig merkelig vis to ganger jeg har røyka hasj.
Felles for begge gangene det har skjedd har vært etter at jeg har spist lite, sett lenge på en tv/dataskjerm, og røyka på bong. Tror jeg fikk i meg ganske mye sukker begge gangene også.
Det som skjedde var at pulsen først steg, langt forbi det jeg trodde var mulig (mye raskere enn jeg greide å telle), før jeg så begynte å hallusinere når den kom på topp. Jeg så ikke ting som ikke var der, men alt jeg så ble veldig annerledes. Kantete. Bare masse firkanter om dere forstår. Og når folk snakka til meg hørtes det noen ganger ut som at de snakka fra inne i et rør. Deretter datt pulsen helt sinsykt langt ned, og det virka som om hele verden nærmest datt fra hverandre. Midt i mellom, når pulsen var ikke var for høy eller for lav, følte jeg meg ganske fin egentlig.
Sist gang det skjedde fant jeg ut at det var best å stå, ble verre når jeg satt, og verst når jeg la meg ned.
Første gangen det skjedde ble på en måte hele virkelighetsoppfatningen min veldig annerledes. Omtrent som om bare hele hodet mitt klikka.
Noen som har peiling på hva dette kan være for noe? Jeg har ikke hørt om noen andre som har opplevd dette etter å ha røyka hasj, men har hørt om én som hadde opplevd at folk hørtes ut som om at de snakka fra inne i et rør.
Kan det ha vært pensla tjall? Har hørt at det er svært sjelden, men holder egentlig alle muligheter åpne.
Ingen av de som røyka av samme bønna eller samme mekket for den saksskyld merka noe i nærheten, de ble bare slik som de blir til vanlig når de røyker.
Jeg kan vel kanskje legge til at jeg ikke røyker spesielt ofte, men jeg har kanskje røyka en del på nyåret. Jeg har forresten aldri prøvd noen andre ulovlige rusmidler.
Nå tør jeg ikke fyre mer før jeg finner ut hva dette er for noe, så om noen har hatt noen lignende erfaringer eller vet om noen som har hatt det ville jeg satt stor pris på å høre om det.
Dette var litt merkelig..
Det at hasjen er pensla, kan du bare legge på hylla. Men det at du hadde fått i deg mye sukker kan ha noe med saken å gjøre ... Humør .. ? Menmen, slike opplevelser er sterkt individuelt.
Eller det kan ganske enkelt være at kroppen din ikke reagerer på samme måte mot THC, som det gjorde før. Dette krever jo at du har røyket litt.. Mitt tips blir vel å gi beng i å fyre i en periode, for så å prøve en gang til, om du ønsker det. Får du samme effekt da, er det vel bare å legge det på hylla. Med mindre du liker det, derimot ..


Edit: Pokkers skriveleifer!

Edit 2: Hva med de litt mer "lovlige" rusmidlene ?
Sist endret av Lille Nikotin; 28. februar 2007 kl. 16:21.
Trådstarter
26 3
Jeg har røyka i mellom de to gangene hvor det har gått helt fint. Men kan det være noe farlig?
Noen ganger gir cannabis meg en trip, som kan samenliknes med en trip på sopp, syre eller annen psykedelika. Jeg hallusinerer, får et totalt endret tankemønster, får masse fysiske effekter, som f. eks. at jeg føler et "press" på ulike deler av kroppen, eller det føles som om jeg ikke har kontroll over min egen kropp, men bare følger med. Jeg har opplevd å gå rundt å se alt, inkludert meg selv, i slowmotion.

Andre ganger blir jeg bare slapp eller litt småspeeda, lattermild eller bare litt "tåkete" i hodet.

Så forskjellig kan cannabis virke. Det kommer ann på strain, cannabinoid-mengde, hvilke cannabinoider den aktuelle cannabisen inneholder, dose, inntaksmetode, personlig tåleranse, eventulelle andre rusmidler som er inntatt (her kan selv koffein eller nikotin spille en rolle), sinnstemning, omgivelser osv.

Vær forsiktige med denne potensielt meget kraftige urten. Vis den behørig respekt, ikke overdriv bruken og du skal se du kan nyte godt av selv de skremmende kraftige opplevelsene.
Har opplevd nesten det samme som deg.

En gang løp jeg sinnsykt langt mens jeg var skikkelig stein og når jeg stoppet dunket hjerte så hardt og fort at jeg trodde jeg skulle dø (noia). Hadde skikkelig smerte i brystet.

Etter dette kunne enten hjerte dunke hardt og fort eller så sakte at jeg trodde det skulle slutte og slå hver gang jeg røykte, det dunket og i utakt. Jeg fikk aldri slappet av når jeg røykte så i mitt tilfelle tror jeg det var angst og parnoia.

Jeg sluttet å røyke i 2 mnd og etter det kan jeg nyte det, så anbefaler deg og prøve og ta en lang pause. Har hørt av flere som har slitt med angst og paranoia når de røyker at de har sluttet i en lengre periode og det har gått helt fint når de begynte igjen
Sist endret av skolms; 28. februar 2007 kl. 18:10.
Trådstarter
26 3
Ok. Takk for gode svar. Det jeg glemte å skrive i det første innlegget mitt var at det som skjedde dreiv på i 3-4 timer før det begynte å avta. Men en lengre pause fra cannabis blir det nok.
Hmm du har ikke problemer med hjerte eller blodtrykk da? Cannabis påvirker blodtrykket ditt, og det forskjellig om du sitter eller står, så det kan forklare forskjellene der.
Psyken spiller også en stor rolle. THC forsterker alle inntrykk... Hadde en kompis som røyka EN gang... Han trodde han skulle dø og ba meg ringe 911 og greier... Greia er at får du noia for noe, så forsterkes det. Men hallusinasjoner og greier høres merkelig ut... Skulle kanskje fått i det noe næring før du røyka?
En av de første gangene jeg røyka fikk jeg noe forjælig også. Alt gikk rundt for meg, svetta som et helvete, og ble så innmari tørst. Hadde bare lyst å daue, eller legge meg ned, men var midt i byen. Var litt vanskelig da
Har selv også opplevd hallusinasjoner på cannabis. Det var ved et stort inntak. Jeg forventet det så jeg syntes egentlig det bare var jævlig rått da. Så selvlysende kanter på ting, så mønstre i en del ting og i enkelte overflater bestående av mange små objekter (grass, grus tapet osv.) formet det seg bokstaver.

Jeg har også opplevd intens hjertebank og en del noia med dødsangst. Men det var mest første to gangene jeg røyka. Senere har jeg fått en innstilling på at cannabis er veldig trygt som rusmiddel. Det er tross alt jævlig liten sansynlighet for å klare å dø av det.
Etter det har jeg aldri opplevd hjertebank og sånn shit.

Cannabis er tross alt mildt psychedelisk, det gjør at alt du tenker innvirker på rusen. Om du trur hjertet ditt skal stoppe så vil det føles som om det skal stoppe osv. Det er bare å ta litt mer kontroll over tankene så burde det gå ok.

"Don't panic!"
Sist endret av effie; 28. februar 2007 kl. 23:50.
Trådstarter
26 3
effie: Det du snakker om ang. selvlysende kanter minner veldig om de hallusinasjonene jeg hadde den første gangen det bæda på den måten.
tobb: Jeg har tenkt på om det kan ha vært hjertet også ja. Derfor har jeg bestemt meg for å ta en tur til legen.
offtopic: Røyker ikke nå ofte lengre, men når jeg røyker nå får jeg veldig ekle tankemønstre, spessielt viss jeg røyker alene. Akkurat som tankene får to personligheter. litt vanskelig å forklare. Synes det er litt rart at dette kommer nå som jeg tar pauser å bare fyrer et par ganger i uka.
surre: Kjenner meg igjen i det du skriver om at tankene får to personligheter, ofte flere også. Tror nok det har noe med samvittigheten å gjøre. Røyker ikke lengre, men når jeg hadde mange bekymringer å røyket. Gikk det som oftest veldig dårlig.
Godt mulig at det var et angstanfall. Er en del røyker som får angst når di røyker, ofte fordi de er redde får å få angst før di faktiskt røyker. Noe some muligens kan hjelpe til neste gang er å være på et sted hvor du føler det veldig trygg og ha en god venn eller 2 med deg. Sukker vann er jo også en god løsning vist du vil ut av rusen.
Sist endret av Corrupt; 1. mars 2007 kl. 05:48.
Har skjedd flere ganger med meg at pulsen stiger til maxpuls, det blir vanskelig å høre hva andre sier, sitter og smårister og bare stirrer ut i lufta mens tankene spinner og med en ufattelig chill følelse/kribling i kroppen. Det er de opplevelsene som er de deiligste jeg har hatt på cannabis
Trådstarter
26 3
Ja jeg har tenkt på at det kan ha vært angst-anfall. Men det slutta ikke selv om jeg slutta å tenke på det. Uansett åssen jeg konsentrerte meg om andre ting bare fortsatte det til det begynte å avta etter 3-4 timer. Men det er godt å høre at jeg ikke er den eneste
Sitat av effie
Har selv også opplevd hallusinasjoner på cannabis. Det var ved et stort inntak. Jeg forventet det så jeg syntes egentlig det bare var jævlig rått da. Så selvlysende kanter på ting, så mønstre i en del ting og i enkelte overflater bestående av mange små objekter (grass, grus tapet osv.) formet det seg bokstaver.
Vis hele sitatet...

minner meg om en gang jeg røyka jævlai møe etter 5ukers opphold
jeg klorte boksa mi(klorin+vann i noen timer) så den var veldig spraglete...
helt sykt å mye rare figurer å faenskap jeg så på den
utrolig fett!
så blant annet en mann med geitehodet som satt på dass med avisen
amhx: En mann med geitehodet som satt på dass og leste avisen? Det er det dummeste jeg har hørt. Greit nok at ting som er der kan bli annerledes, men å se ting som IKKE har noe rot i virkeligheten er så og si umulig meg hasj. Jeg har aldri hørt, opplevd eller lest om det. Eneste er kanskje Speq som så bokstavene i boka smelte og renne ned siden, men da hadde han til gjengjeld spist 5g med veldig bra hasj.

Jeg har testet saker som er betraktelig heftigere enn cannabis og selv da har jeg aldri sett noe som ikke er der.
Sist endret av Sinister; 1. mars 2007 kl. 18:21.
Jeg har heller aldri fått hallusinasjoner av hasj, og kommer nok aldri til å få det. Jeg tror heller ikke på personer som sier de har fått dette.

Eneste jeg har hatt hallis på er når jeg røykte salvia.

EDIT: Det er klart at man kan se halliser i en viss grad. Jeg trodde også at du faktisk hadde sett en mann med geitehode på do, og det hørtes jo tålig villt ut.

Har sett rare formasjoner og mønster selv når jeg har vært skamfjern. Har bl.a stått og ledd av ett fjell som lignet på ett troll. Da var jeg imidlertid klar over at det var ett fjell, og altså ikke ett vaskekte troll.
Sist endret av Thysanoptera; 1. mars 2007 kl. 18:38.
noen av dere som vet åcn en kloret bokse kan bli seende ut??
for det var mye rare forvrengte ting som vi så på buksa..
den var opprinnelig svart men ble mørkeoransje og svart i spraglete farger om dere skjønner...
så var ikke no vanlig kjdlig bukse altså
men seff skjønner jeg at det er vansklig for å tro!
du så lissom ikke hele hodet på fyren å det var ikke noe tekst elns på "avisa"
du så hornenepå toppen åsså avisa så så du fra livet å ned på en måte...
men hvis dere ikke vet hvordan disse klæran blir seende ut etter kloring så er det ikke vits i å forklare da men...
Greit nok at du innbilte deg det eller så et mønster, men det er ganske langt fra å faktisk se en mann med geitehodet som sitter på dass og leser avisen i buksene dine. Kan se omriss og bli mer fantasifull når jeg er skikkelig fjern, men det er ganske langt ifra å se the real deal.

edit: Var kanskje litt krass, ettersom jeg istarten trodde at du faktisk så en mann med geitehodet på dass som leste avisen.
Sist endret av Sinister; 1. mars 2007 kl. 18:30.
En gang jeg var driita full og røykte god pot så jeg noe som ikke var der.. Først spydde jeg som faen så la jeg meg i senga og det var helt mørt på rommet. Plutselig ser jeg en liten nissejente med en svæær joint sitte på andre siden av rommet. Lå å så på henne lenge, men plutselig når jeg "kom til meg selv" og røyste meg opp så var hun borte
Det rare med det var at det var så mørkt på rommet at man ikke kunne se noen ting, men jeg "så" denne nissejenta
Sitat av surre
offtopic: Røyker ikke nå ofte lengre, men når jeg røyker nå får jeg veldig ekle tankemønstre, spessielt viss jeg røyker alene. Akkurat som tankene får to personligheter. litt vanskelig å forklare. Synes det er litt rart at dette kommer nå som jeg tar pauser å bare fyrer et par ganger i uka.
Vis hele sitatet...
enkle tankemønstre?? når jeg røyker, så blir jeg gjerne svært kreativ. tankene løper løpsk. jeg har flere ganger funnet svaret på ting jeg ikke engang visste at jeg lurte på! problemet er bare at flyr så mange tanker gjennom hodet, at det ofte er helt umulig å konsentere seg om en ting.
men noe sånt som trådstarteren her beskriver, har jeg aldri opplevd.
milde hallusinasjoner er det ingen tvil om at kan forekomme. har ofte opplevd det i form av en "bevegelse" i øyekroken. men når jeg flytter blikket, så er det ingen ting der. cannabis er jo tross alt et veldig mildt hallusinogen.
men hvis du er deppa, nervøs eller har bekymringer av noe slag, så vil jeg ikke anbefale å røyke. i alle fall ikke hvis du ikke har psyke til å takle det. cannabis forsterker som kjent følelser, og du kan lett få jævli noia om du har hodet fullt av negative tanker
Trådstarter
26 3
I går røyka jeg litt igjen. Ville være litt forsiktig så jeg tok kun 2 (to) trekk. Siden jeg tåler veldig lite og det var god pot ble jeg faktisk litt fjærn også. En stund senere når rusen begynte å gå ut og jeg begynte å bli nyktern igjen, så skjedde det igjenn. Denne gangen kun i 1/2 sec., men det var nok til at jeg ble nervøs. Etter en lang gåtur følte jeg meg fin igjen. Men uansett; jeg tror ikke jeg tåler thc særlig bra. Og derfor nå bestemt meg for å ikke røyke igjen før jeg har vært hos legen. Skal dit om to dager. Skal holde dere oppdatert om jeg finner ut hva det var.
lykke til!
håper legen kan fortelle deg hva som forårsaker dette!
er helt sinnsykt hvor forferdelig det er å bade på hasj!

har gjort det selv å da turte jeg ikke å trekke eller noenting..
bare satt der i min egen verden å hadde en veldig noia
Sitat av InnIHampen
enkle tankemønstre?? når jeg røyker, så blir jeg gjerne svært kreativ. tankene løper løpsk. jeg har flere ganger funnet svaret på ting jeg ikke engang visste at jeg lurte på! problemet er bare at flyr så mange tanker gjennom hodet, at det ofte er helt umulig å konsentere seg om en ting.
men noe sånt som trådstarteren her beskriver, har jeg aldri opplevd.
milde hallusinasjoner er det ingen tvil om at kan forekomme. har ofte opplevd det i form av en "bevegelse" i øyekroken. men når jeg flytter blikket, så er det ingen ting der. cannabis er jo tross alt et veldig mildt hallusinogen.
men hvis du er deppa, nervøs eller har bekymringer av noe slag, så vil jeg ikke anbefale å røyke. i alle fall ikke hvis du ikke har psyke til å takle det. cannabis forsterker som kjent følelser, og du kan lett få jævli noia om du har hodet fullt av negative tanker
Vis hele sitatet...

skrev "ekle" tankeganger, ikke enkle
Sitat av surre
skrev "ekle" tankeganger, ikke enkle
Vis hele sitatet...
oisann......... hehe! leser visst litt for fort ser det ut som sorry!
Trådstarter
26 3
Da har jeg vært hos legen og forklart hva som har skjedd. Legen min mente at hallusinasjoner kunne skje på alle slags medisiner og rusmidler om man ikke tålte det eller lignende. Selv vanlig hjerte-medisin eller alkohol kunne føre til hallusinasjoner i enkelte tilfeller. Han fortalte meg blant annet at han hadde hatt pasienter innom som hadde røyka cannabis i 10 år osv. uten noen problemer som plutselig hadde begynt å få andre virkninger og hallusinasjoner. Om jeg opplevde flere hallusinasjoner i uka som kom så var ikke det noe å bekymre seg over, selv om han ba meg kontakte lege om det ikke gikk over etter med måneds tid, siden det da kunne ligge noe psykiatrisk bak det. Men siden jeg ikke virka noe paranoid og reflekterte såpass godt over det som hadde skjedd, mente han at det var lite sannsynlig.
Han sa også at om man hadde noen psykiatriske sykdommer liggende latent kunne det utløses av cannabis, men han hadde aldri hørt om noen som hadde fått varige psykoser som et resultat av cannabis. Det var noe som var mer vanlig på LSD.
Selve hallusinasjonene var ikke noe farlig i seg selv mente han, det måtte isåfall være ting jeg ville komme på å gjøre når jeg fikk dem, som for eksempel bli redd å løpe ut i trafikken eller noe. Heldigvis er jeg såpass kontrollert at det ikke skal bli noe problem
Rådet han gav meg var først og fremst at jeg burde slutte å røyke cannabis pga. at det var illegalt og konsekvensene som kunne ramme meg om jeg ble tatt, selv om alkohol var mer skadelig sånn helsemessig. Han sa også at om jeg insisterte på å fortsette, burde jeg ta minst en måneds pause fra cannabis før jeg prøver det igjen. Om jeg røyker igjen nå som jeg ikke føler meg så bra, kunne jeg være sikker på at det ville skje igjen neste gang. Derfor anbefalte han meg en lengre pause. Dersom det skjer neste gang jeg røyker cannabis etter en måneds pause, ville det være fordi jeg rett og slett ikke tåler stoffet og da bør holde meg unna det.
Jeg glemte riktignok å fortelle om det med at pulsen gikk opp og ned, men jeg går utifra at det ikke er noe farlig. Om det hadde hatt noe å si, går jeg utifra at han ville spurt om det.
Han sa også det at den lille hjernerystelsen jeg kunne ha fått når jeg tryna på snowboard en ukes tid tidligere kunne hatt en medvirkende effekt til det som hadde hent.
Selv føler jeg meg mye bedre nå som jeg har fått noen fornuftige svar fra legen, og kommer til å holde meg unna cannabis, sannsynligvis litt lengre enn en måned. Et par-tre måneder er nok mest sannsynlig for min del. Skjer det igjen da, er det jo ikke verre enn å bare holde seg unna.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Røyka hasj her om dagen for første gang...tok 4 trekk..ganske dypt...etter 5-10 min kanskje, kjente jeg bivirkninger som slappe øyne, og i bedre humør osv..symptomer jeg var klar over....plutselig fikk jeg angst...følte jeg ikke fikk puste osv..jeg gikk å la meg..hadde minimale rykkninger som ga meg mer angst..var overbevist om at jeg snart ville dø... at hjertet mitt på en måte ikke tålte det jeg røyka..sovnet og våknet igjen på natten av et brak..på rommet ved siden av var det et høyt dunk...Det var veldig ekte..Det var så høyt at det må ha vekket hele huset..Katten ved siden av reagerte ikke en gang..Er dette en hallusinasjon jeg hadde?...eller var det bare drømmen min..Jeg er helt sikker i våken tilstand at jeg hørte dette kanskje 3 ganger...Det var utrolig jææææævlig...jeg var døds redd...
Nå har jeg ikke lest gjennom alle postene her, men i starten når jeg røyka hasj fikk jeg ofte noia for følelser o.l. som oppsto inni meg - men etterhvert har jeg lært meg å akseptere det som skjer.

Iblandt føles det ut som om blodtrykket mitt svinger noe kraftig når jeg har røyka.. spessielt når jeg legger meg i fjern (og ofte med promille) tilstand.. Har ofte problemer med å sovne. - Før fikk jeg ofte noia av dette, og ble redd min egen helsetilstand. Jeg har røyket i en del år og har mer og mer akseptert at dette skjer i blandt. Når det skjer nå vet jeg at dette går over. Selvom jeg har det ubehagelig blir jeg ikke lenger redd, fordi jeg vet at det er helt normalt og ting vil gå over. Det skal sies at tankemønsteret har veldig mye å si for hvordan du føler deg i fjern tilstand, og når man vet at alt kommer til å bli bra igjen får man ikke fullt så mye noia.

Noia skaper mer noia - osv..
Jeg husker en av de første gangene jeg skulle røyke..
det er vel 8 år siden nå, men jeg kommer aldri til å glemme det
Jeg og noen kompiser satt oppi et lite skogholt, vi røyka,hosta,sikla å sto i en stund før vi gikk ned mot festiningen der det skulle være en eller annen form for fest.
Jeg hadde på meg platåsko me såle på ca 15cm, så da det begynte å kicke inn kjentes det først ut som om jeg svevde over bakken.
Vi gikk ned til festningen da vi ser politi å alle får en smule noia for vi er temmeli ute..

Vi står en stund i en liten ring å diskuterer litt rundt hva vi skal gjøre, jeg hadde ingen som helst interesse av å nærme meg politiet, så jeg blir stående med en av kompisene mens de to andre forsvinner mot folket.

Jeg kjenner jeg begynner å bli temmeli bortreist å skal til å snu meg mot kompisen min å spørre om vi kanskje skal gå. Men da jeg ser på ham får jeg total sjokk.
HAN er ikke HAN lengre, men han har fått påtegnet en svart hale å svarte horn på hodet, å hopper rundt meg med en stor "djevel-gaffel" i hendene å gjør grimaser å rare lyder.

Jeg står å ser på ham med forskrekkede øyne før jeg kommer ut av det når han spør meg hva det er.
Jeg spør han om han nettop hadde hoppet rundt meg å gjort masse rart, men d hadde han ikke.
Jeg rister på hodet å ser bort på ham igjen.
Igjen blir jeg meeeget forskrekket da det viser seg at han nå har fått påtegnet et svært hvitt sjegg å nisselue å gikk rundt meg med en stor sekk på ryggen.

Jeg ler litt av ham,siden nissen ikke er så fali, å spør ham om vi skal gå.

Vi begynner å gå bortover gressmatta, som er helt flat akkurat der vi gikk,men dette ble meget slitsomt for meg da det kjennes ut som om jeg går i nedoverbakke..

Vi bruker lang tid bortover matta å kommer fram til vegen å setter oss inni et buss-skur.
Der han begynner å snakke om at han hadde sett en fra forebyggende-gruppa til politiet.
Jeg får total noia å vi måtte sitte en god stund inni bussskuret før han får overbevist meg om at vi kan gå videre.

Vi kommer til en vei som vi kaller bluss.bakken. Dette er en solid,lang,bratt bakke som vi skulle bestige.
Men det var letter sagt en gjort da bakken under oss ruller som en rulletrapp å det virker helt umuli å komme seg på toppen. Kompisen min måtte sette seg ned litt midt i bakken å ta en pust, mens jeg sto der å svetten randt som om jeg skulle vært med i et maraton eller noe.

Jeg ser opp mot toppen da jeg plutseli ser typen min som vi skulle møte. Han sto å vinket opp mot himmelen, å jeg tenkte: hærregud hvor mye av dette har han røyka..
Vi kommer oss opp til slutt å går mot tyholt-tårnet.
Der tar de heisen opp mens jeg går på do.
Da jeg kommer ut fra do får jeg plutseli angst for heisen.
Ikke faan om noen skulle få presse meg inni den der, tenkte jeg, å bestemte meg for å gå ut å vente på de istede.

Jeg tenner en røyk å stiller meg opp å vente. Men jeg klarer liksom ikke å stå i ro så lenge, så jeg begynner å gå i ring utenfor inngangsdøra.
Dette hadde jeg holdt på med i ca 10- 15 min da typen kommer ut å lurer på hvor det blir av meg.
Jeg forklarer at jeg ikke har tenkt meg inn i noen heis, å han ringer de andre å vi går videre.

Da begynner jeg plutseli å tenke på den pipa jeg hadde i sekken, å hva om politiet kom?
Jeg fikk skikkeli noia å bestemte meg for å bli kvitt den pipa. Roter lenge neddi sekken, men kan ikke finne den. Skjønner ingenting, for jeg visste jeg hadde den der, så jeg leter igjen.
Tilslutt må jeg levere fra meg sekken til typen å be han om å finne den. ( Det var ikke all verden oppi den sekken egentli da, så d skulle være lett match å finne pipa men.)


Typen forsvant helt plutseli ut av det blå etter at vi hadde gått litt til, å jeg å kompisen går ned til et butikksenter å setter oss uttafor.
Han blækker på en murkant, mens jeg sitter å ser skeptisk bort på folk med hund som gikk forbi.

Etter en stund ringer en venninne å faren hennes betaler taxi så hun kan komme å hente meg for jeg var temmeli langt borte.


Jeg har aldri opplevd å bli sånn på tur av å røyke litt hasj i senere tid, men fy faan d hadde vært gøy å opplevd det igjen!