Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1114
Da var det nye albumet til APC ute...
A_Perfect_Circle-Thirteenth_Step-(Retail)-2003-SRPMp3
er dette en request eller bare informasjon?
uansett, denne vil jeg ha
det ligger i "generell musikk" og han sier ingenting om at han vil ha det, så det er nok informasjon.
#altrock@efnet har den på en del boter.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
80.202.245.210 port: 1090

mp3/request

2. login max (512 linje)

edit: jeg holder på å laste ned, så det kommer inn sanger etter hvert.. er ferdig om få min.
Takk så meget, tnt.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
gidder ikke ha den oppe så sinnsykt mange timer, så jeg går ut ifra at de som er "først til mølla" deler med resten av gjengen.
tnt: tusen takk
jeg har forhåndsbestilt det på vinyl :> gleder meeeg. og tusen takk. jeg skal bare komme meg inn på ftp'en ;p
tusen takk for at du deler tntnt, sitter å venter på at jeg kan få komme inn.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
har alle som skal ha det fått det? så jeg kan stenge kontoen igjen?
tnt; gi meg en uploadkonto, så skal jeg legge opp det sountracket du skulle ha.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
som jeg msg'et deg isted mia, så har jeg fått det. men du er snill som tilbyr det
den msg'en har ikke jeg fått. forbanna bnc-hore som ikke sier fra. men okei
oo.. moro

gleder meg til å komme hjem å downe det. håper det svarer til forventningene..
421, noen andre som har det som gidder dele med meg? må stikke snart, kan ikke bale for mye med ftpen til tntnt
Jeg vil også veldig VELDIG gjerne ha.
sugx's Avatar
Trådstarter
som tidligere nevnt!
/server irc.homelien.no
/j #altrock
og i topicen åpenbarer det seg
A_Perfect_Circle-Thirteenth_Step-(Retail)-2003-SRPMp3 bot15/p29, bot37/p10, bot38/p5, bot40/p6
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er plata noen som helst bra??
Håper den er like bra som forrige
▼ ... over en uke senere ... ▼
Joa, albumet er bra den, men syntes ikke den når opp til forrige som egentlig var ganske gennial. Litt roligere, og Maynard bruker stemmen ganske anderledes, men abselutt vært å sjekke ut hvis du likte forrige.
elska det jeg.
må kanskje være enig i at den ikke var helt like genial som forrige. kanskje litt fordi jeg har et spesielt forhold til sangene der etter å ha sett de live, men likevel et helt fantastisk album. ('verdt å kjøpe'-album).
Noen som har noen flere irc kanaler som #altrock? Likte det svært godt.
▼ ... over et år senere ... ▼
He, ja jeg vet dette er en veldig gammel tråd, men jeg fant det ikke nødvendig og opprette en ny en.

http://www.vh1.com/artists/news/1531...t_circle.jhtml

Fikk vite om dette for en stund siden, men tenkte det kanskje var noen som ikke visste om dette.

About a month ago, Maynard James Keenan told a French magazine that A Perfect Circle — the wildly successful side project he fronted between Tool LPs — was, if not dead, on life support.

The band, he added, "pushed [it] as far as it could go," and he said he sees the group "playing again together only in a few years to make one or two songs, nothing more." But Keenan stopped short of saying the group had officially called it quits.
Vis hele sitatet...