Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 959
Photoshop stoppet plutselig bare å virke.... kan ikke tenke på NOE jeg har gjort som skulle påvirke det. Jeg har re-installert og re-installert, gang på gang, men samme problem oppstår.

-----------------------------
Problemet:
Under startup-screenet, leser den inn alt mulig. Når den kommer til "Initializing Color-Preferences", så går den bare ut...
-----------------------------

Tror det er "Initializing Color-Preferences" i allefall... går så fort at jeg ikke kan lese det ordentlig. Noen som har NOEN ide om hvordan å fikse det? Siste alternativ blir vel å re-installere Windows eller i værstefall formatere PC'n.

edit: jeg snakker om 7.0 versjon

Jeg har IKKE tid til køddeposter!
Sist endret av Digital Hybrid; 11. august 2003 kl. 15:11.
Sjekk "Adobe Gamma" i kontrollpanelet, kanskje du kan resette noe der. (Siden det virker som om problemet har med fargeinstillinger utenfor photoshop å gjøre)
Philosphicus
Digital Hybrid's Avatar
Trådstarter
Har ikke noe "Adobe Gamma"... vet ikke om det fulgte med 7.0
adobe gamma loader bør ligge i startup/oppstart om jeg ikke tar helt feil
Navn: Adobe Gamma Loader.exe
Plassering: CProgramfiler\Fellesfiler\Adobe\Calibration

Tror det skal ligge her hos de fleste..

Adobe Gamma Readme
-------------------
The Adobe Gamma control panel has been installed into your Program Files\Common
Files\Adobe\Calibration folder. To run Adobe Gamma, first navigate to this folder
on your desktop. Then double-click on the Adobe Gamma control panel to begin
calibrating your monitor.
Philosphicus
Digital Hybrid's Avatar
Trådstarter
hm.... det fungerer ikke å åpne den
Se om du har virus, hadde det selv og det var mange programmer som plutselig sluttet å virke.

Ta en titt ihvertfall.
det samme skjedde med meg for en stund siden, men tror det var versjon seks. i alle fall begynte det helt plutselig, funket ikke å installere det på nytt, men så formaterte jeg, og da virket alt helt fint igjen...