Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 793
Jeg kjører fluxbox. Har lyst til å ordne sånn at man kan åpne ny terminal med en av de "dårlige" windows knappene som faktisk ikke brukes til noe. (Start tingen, og den andre;D) Er det noen som vet hvor man kan stille inn slikt eller hvordan man skal gjøre det ?
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Kan det ikke fikses med bbkeys? Eller er det kun for blackbox? De er jo ganske like, de to.
JuZt3r's Avatar
Trådstarter
Trur det. Ligger ikke i .fluxbox og har heller ikke sett den før, som jeg kan huske i alle fall.
hvis ikke jeg tar feil, så kan det skiftes med http://devaux.fabien.free.fr/flux/

Er ikke sikker, men det er verdt et forsøk
JuZt3r's Avatar
Trådstarter
Jo takk.. Jeg prøver den jeg. Hvis det ikke får med den "start" knappen. så får jeg vel til noe annet..
takk takk
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Windows-knappene blir ikke sniffet på av X. Du må legge til scankodene i X-konfigurasjonen og deretter koble dem opp mot en kommando.

edit: http://uug.byu.edu/article59.html
Last ned fluxconf, kjør fluxkeys. Så er det bare å lage menyer til du dør
JuZt3r's Avatar
Trådstarter
Takk for hjelpa folkens;D
(noen som vet hva START knappen heter i linux eller noe? ;D)
Sist endret av JuZt3r; 18. august 2003 kl. 09:13.
Den har ikke noe navn, siden den vanligvis ikke blir brukt. Du kan f.eks. kalle den F13. Se URL-en fra Gusto.
JuZt3r's Avatar
Trådstarter
Men hvordan tar jeg å gjør så pcen vet at "F13" er Start knappen ?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Har du lest den linken jeg oppgav lenger oppe i tråden?
JuZt3r's Avatar
Trådstarter
ugg.. ;D
jeg trudde du og Geddi var en og samme person av en eller annen grunn.. trudde linken var til fluxconf sia ;D sorry