Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 1528
I morgen er det den store World Jump Day, folkens!
Rekruter hoppere, finn en plass og hopp i morgen klokken 12:39:13.

For mer info, sjekk ut:

http://www.worldjumpday.org/

Jeg kan også nevne at vi trenger folk fra Stord til å være med å hoppe i morgen. Meld deres interesse her!

(Fant besynderlig nok ingen andre tråder om dette emnet. Beklager om det allerede er tatt opp.)
Sist endret av InUtero; 19. juli 2006 kl. 17:10.
Det er 11:39:13... *20*
11:39:13 GMT ja. Noreg er GMT +1, dvs 12:39:13
På siden(http://www.worldjumpday.org) kan man finne tiden for sin tidssone. Trykker man på Oslo får man 11:39:13!

Ergo, da er GMT allerede utregnet og det er den korrekte hoppetiden!

Hopp klokka 11:39:13, IKKE 12:39:13!

Case closed!

Nå ble jeg i tvil
På siden står det at hoppetiden er fastsatt 11:39:13 GMT, men Oslo ligger en time foran
Sist endret av Blomsen Jr.; 19. juli 2006 kl. 17:29.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sommertid. Enkelt og greit.
Fikk mailen i dag, men nå begynner jeg å lure... 11:39 eller 12:39?
Gjør det på begge tidspunkter.
Hva er visten med og hoppe i morgen? :P
Les på siden... Der står hele vitsen.

Om det faktisk fungerer er noe tviler jeg sterkt på.
For å flytte jorda ut av bane vel... Hallo oo! Sjekk ut vevsia
Sjekk heller postene til m0b i tråden jeg linka til som beviser at hele greia er mer symbolsk enn praktisk effektiv.
jeg hoppet klokken 12.39.13 men det skjedde ingenting
jeje. det var det.. merka ingenting jad da
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
ÅÅÅH NEEEEI!!!!1 JEG HADDE JO FORBEREDT MEG I ETTHELÅRPÅDETTE!!1 FAENFAENLIVETMITTIGRUUUUS!!1!1!

Erre ny jump day til neste år?
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Nei det er nokk ikke ny før noen 100år. Og jeg meldte meg på for lenge siden men hadde glemt det og sikkert bytta epost siden da :P
Kakcoo, kommer vel an på effektene til denne som var.. mulig det må et rettelses-hopp til om ting ikke blir som det skal

jeg fikk en fin ide om hvis alle nordmenn tramer hardt i bakken samtidlig om lava vil da sprute ut fra bakken i india :>
Neutral Good
Mith's Avatar
Erre ny jump day til neste år?
Vis hele sitatet...
Jepp, de gir nok ikke opp så lett. Har vel vært en jump day i året de siste årene. Var i hvertfall i 2005 såvidt jeg kan huske.
MEN, nå er det jo sysadmin day neste fredag, og heller ikke så lenge til talk like a pirate day så det er nok å feire før den tid.

EDIT: er det 100 år til neste gang så får vi feire andre dager med hopp og sprett og spring.
Sist endret av Mith; 20. juli 2006 kl. 13:00.
Sitat av cokeloop
jeg fikk en fin ide om hvis alle nordmenn tramer hardt i bakken samtidlig om lava vil da sprute ut fra bakken i india :>
Vis hele sitatet...
hehe
Bare lag en side på nettet om at alle nordmenn skal gjøre det, så får vi sikkert se det på nyhetene viss det kommer lava ut i india
Sist endret av RazaR; 20. juli 2006 kl. 13:02.
I like turtles
Skyfex's Avatar
Jesus.. Jeg klarer ikke å bestemme meg om dette opplegget er tragisk eller komisk. Det er så totalt opplagt at det ikke vil forandre noen ting. Det verste er at det virker som det er ganske mange som går på det.. 2FY og 3FY burde være obligatorisk

Du kan ikke aksellerere et system med forandringer man gjør innenfor systemet. I dette tilfelle er det fordi når vi er i lufta så trekker vi på jorden med en gravitasjonskraft som utligner den kraften vi dyttet jorda bort fra oss. Elementært

Vi kunne jo ha "kast stein ut i verdensrommet dag".. men vi ville nok ikke flyttet jorda mer enn halvparten av et atoms diameter, om vi i det hele tatt kunne kaste stein så langt. Personlig synes jeg vi skulle laget en kanon som skyter mennesker ut i verdensrommet mot sola. Da får man en dobbel effekt. Man fjerner overbefolkningen som er roten til problemet, og man flytter jorda bort fra sola
http://en.wikipedia.org/wiki/World_Jump_Day

Seier ikkje meir.... Dummeste påfunnet eg har hørt om.
Neutral Good
Mith's Avatar
Er det virkelig noen som faktisk trodde at det kom til å funke? For min del var det bare en kul ting å gjøre. Altid morro å ha noe nytt og idiotisk å fortelle på neste vorspiel. Et globalt partytriks med andre ord
Simon says: Jump!
Sist endret av Mith; 20. juli 2006 kl. 14:08.
Haha, var artig å hoppe gitt... MEN JEG MERKET INGENTING? WTF???

Selvfølgelig kommer det der aldri til å fungere... Bare "gøy" rett og slett.
Her står det at det enda er 11 timer til hoppet Er dette et annet hopp eller er det det samme??

Skjønte det nå De vil hoppe 12 timer etterpå for å hoppe jorda på plass igjen
Dette gikk jo like bra som WJD forrige år. Humbug fra ende til annen.
Hehe. Contra World Anti Jump Opposite vil nå hoppe en gang til for å gjøre slik at jorda skal gå i samme bane som før.
Menmen. Var det mange som hoppet?
Noen som skal delta i Contro World Jump?
Det er om 10 timer
http://www.contraworldjump.org/ står det : jumpers needed = 600 000 000.

og på motsatt side, står det : registered jumpers.....
men der står det ikke noe tall, betyr det at ingen har meldt seg på ?? hehe