Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 899
Hei alle snille og smarte med-nerder!

Eg har gleden av å arrangera eit feitt dataparty på Stord.

Litt info om treffet:
Skal arrangeres frå 25. - 28. februar. Vert arrangert på Stord, i idretssenteret, kort avstand frå Europavei (E39) / riksvei (544) både frå Stavanger og Bergen.
Datatreffet har vore arrangert sida 1999. I fjor var det ingen arrangement da det ikkje var leigde hallar, så me manglar eit år. Det er i år komen eit nytt styre som skal arrangera dette, og me har valgt å satsa mykje på følinga av datatreff, så det vert mykje gøy her. Arrangementet er berekna for ca 350 personar+crew.

Då me gjer det me kan for å få eit konge datatreff, så treng me ein god gjeng crew, som skal gjer dette til ei betre oppleving. Eg spør derfor de som heng på freakforum om de ønskjer å hjelpa litt til?

På sida http://www.ipx.no/crew står alt crewet me treng. Det eg håpte på var at nokon som kan dette med nettverk kunne vera nettverksadministrator, eller Tech:Net om du vil. Det er nemlig ingen som har meldt interesse på dette.
Ellers er jo datahjelpa, eller Tech:Support, noko eg veit mange her inne er gode på. Eg har i år laga eit nytt crew, som eg kallar Kreativ Kebab Produksjon (henger igjen etter mine gode gamle dagar som gamer) der gjengen arrangerer dei andre, minst lika viktige tinga: vill konkurransane som film, programmering, casemod, bilete, logo osb.

Så vent ikkje, book deg på eit fly til Stord, og meld din interesse som crew!
Har du nokre spørsmål, er det berre å spørja.

--
Adrian Særsten
Sist endret av Denethor; 16. desember 2005 kl. 00:48. Grunn: Kor mange treffet er for.
for mennesker som skulle være interessert, så spør jeg for dem: whats in it for me?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sikkert en gratis billett, og eventuelle fordeler fremfor andre deltakere. I alle fall ikke penger!

Denethor: Kjekt å se dere enda driver på. Har gode minner fra IPX!
betaler IPX reisen da? hvis dere gjør det veit jeg mange som vil være crew.
Normalt er vel max reisen penger på 500kr pr crew hode, andre lan jeg har vært på.
Sitat av Tierra
for mennesker som skulle være interessert, så spør jeg for dem: whats in it for me?
Vis hele sitatet...
Som Tias seier, gratis billett, litt mat kvar dag og ellers andre fordeler samanlikna med deltakarar.

Sitat av Tias
Denethor: Kjekt å se dere enda driver på. Har gode minner fra IPX!
Vis hele sitatet...
Jo, takk Me prøver å skapa enda fleire gode minner no

Sitat av ranvik
betaler IPX reisen da? hvis dere gjør det veit jeg mange som vil være crew.
Normalt er vel max reisen penger på 500kr pr crew hode, andre lan jeg har vært på.
Vis hele sitatet...
Da det 'gamle' IPX etterlot seg ca ingen penger, så har me ikkje økonomi til å betala reisen for nokon.

Men 500 er ikkje mykje for dei som har stipend vel?

--
Adrian Særsten