Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 736
Hei!

Da eg tok glattkøyring til bilsertifikat, så tok eg det på ein NAF bane utenfor Tysvær. På denne NAF-banen hadde dei ei kantina, der det var sal av hamburgarar - 30kr. Klart eg måtte ha ein slik! Då eg kjøpte ein slik, så tok han opp ei eska full av hamburgarar i plast, han slengte ei inni, lot den stå i ca eit minutt før den var ferdig.

Me er ein gjeng som held på å laga eit dataparty på Stord no, Newbie-LAN, og me er fleire som er gått oss lei pizza og tenker at burger hadde vore ein flott avveksling!
Derfor lurer eg på om det er nokon som tilfeldigvis veit kven som produserar slike evt. kven som sel dei?
Svært enkelt å laga - krever lite instruksar for matcrewet ;-)
Var det en hel hamburger, eller bare karbonaden? Hvis det i sA fall var bare karbonaden, er det nok sAnn ferdig-stekte karbonader man fAr kjoept i butikken fra Gilde. Har forresten sett at de solgte BIG-MAC i en sAnn plastikk-eske man kunne slenge i microen, men det var i England
De har det i frysedisken på svinesund og tøkfors, men jeg lover deg de smaker ikke godt kjøp heller gorbies eller lignende de koster 80 for 10 pack men hvis du gidder og reise til tyskland noe du helt sikkert ikke gjør seøger de dem der for 3 euro for 10