Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  183 32944
Fingerbarttatovering er jo det hotteste nå:

Bilde
Video
Noen spurte om bilde av brødristeren min for leenge siden, og har endelig funnet et bilde;
så her ser dere en god grunn til IKKE å dra på nashspill på ei tattissjappe og la andre bestemme tatoveringen.

http://home.no.net/afjell85/brodrister3.jpg

Kanskje litt stor fil.. men har ikke noe bilderedigeringsprogram osv.
Hahah! Den brødristern var rå ;D
Er greit nok da kunden er full.
Men hadde vært verre om han som utførte underverket hadde vært snydens
Syns forresten den var litt tøff. hehe.
Har planer om og ta denne under nakken, eller den rundt navelen.

Er veldig fan
Litt stilig den brødristern der ja Har alltid hatt lyst på en et hjerte overarmen der det står "mor di" inni. eller din mor som dere sier i sør.

Har tekt på tattis nederst på sida av armen. Noe skrift i old english eller nå. Noen som har forslag til hva som kan stå?
Sitat av surre
Litt stilig den brødristern der ja Har alltid hatt lyst på en et hjerte overarmen der det står "mor di" inni. eller din mor som dere sier i sør.
Vis hele sitatet...

Mor di utsagnet er så oppbrukt. Vær så snill å ikke tatoer det på kroppen, det blir bare for dumt...
var ikke serigøst med den.... men den andre har jeg lyst på
Gricdoc: usikker på hvem som var fullest, jeg eller han som tok den, og jeg var ikke kunde, var en gave ville for guds skyld aldri betalt for en brødrister uansett hvor full jeg hadde vært. Et sted må grensa gå.
Tattis er for drogere og kriminelle. End of story.
Sitat av Xylo
Tattis er for drogere og kriminelle. End of story.
Vis hele sitatet...

Da må du passe deg, for du aner tydeligvis ikke hvor mange som har tatoering, mest sannsynlig noen i familien din, eller innen vennekretsen. Kanskje vi alle kommer å tar deg! hehe
den med saksa rundt håndleddet er gammel
Jeg har litt lyst å tattoere "JM DATA suger!" på ryggen, det er det verste selskap som selger pc-er, jeg kjøpte en gang i tiden en pc derfra, sendt den inn på reprasjon minst 6 ganger, bytta harddisk 3 ganger, og bedre ble det ikke da jeg fant ut delene var kjøpt på Clas Ohlson.
Har ei på overarmen nå... men vill ha ei til på bryste snart Vil ha en djevelsk sol eller no :P
Sitat av H-ball
Fingerbarttatovering er jo det hotteste nå
Vis hele sitatet...
Etter jeg så den videoen ble jeg frista til å ta en sjøl, jeg mener.. det er jo verdens beste alibi! Hva snakker du til meg?
Er glad i gotiske tegn og skrift.. har selv mine initial,er i gotisk skrift på skuldern
Siste dagen på skolen i dag. Muntlig eksamen. 4'er. Det her måtte jeg feire!
Så jeg fikk tatovert et 13 tall på hånda. Mellom tommel og pekefinger. Tatoveringer av betydning er tøfft.

Lucky thirteen
her er min :
http://img214.imageshack.us/img214/8615/rip4ci.jpg

Hånda mi er lam, så den er veldig personlig.
Jævlig bra! Liker sånn humor

Kjipt hånda de er lam da...
Her er en bra en synes jeg.. Tegningen (Ja, tegningen er elendig..) viser ryggen til en person.
Sist endret av jammi; 14. juni 2006 kl. 16:46.
Den Vin Diesel har i XXX er rå...

http://www.capohedz.com/typebrighter...os-part-2.html
Den nederst der = au!
HAHA! Puff the magic dragon
Jeg skal ta denne snart var bare fantastisk bra http://www.tattoo-decor.com/images/dragon-2-8a67.jpg
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg vet det er et par her inne som har peiling på tattoo's.

Det jeg lurer på er hva en slik tattovering vil koste (sånn ca.);

- Det er en helt svart tattis.
- En bokstav som ikke er mer enn et par cm (3-6cm) i omkrets.

Takker.
Sitat av handy.
Jeg vet det er et par her inne som har peiling på tattoo's.

Det jeg lurer på er hva en slik tattovering vil koste (sånn ca.);

- Det er en helt svart tattis.
- En bokstav som ikke er mer enn et par cm (3-6cm) i omkrets.

Takker.
Vis hele sitatet...
Ca. 1000-2000 kroner, avhengig av hvor tykk og komplisert bokstaven skal være. De fleste tatovører tar rundt 1000 kr. timen, og 1000,- i minstepris. Så selv om tattisen din bare tar 10-20 min (hvis den er veldig enkel og tynn). må du nok ut med en tusenlapp uansett. Hvis den har masse snirkling osv. (som noen gotiske fonter) kan det ta lenger tid, og dermed koste mer penger.

Sitat av Bob_marley
Jeg skal ta denne snart var bare fantastisk bra http://www.tattoo-decor.com/images/dragon-2-8a67.jpg
Vis hele sitatet...
Du skal "ta" den snart? Dvs. du skal kopiere en annens personlige tatovering og få den tatovert på deg selv?

Ikke for å moralisere, men kanskje du bør tenke litt mer gjennom hvorvidt du vil gå resten av livet med en kopi av en annens tatovering på deg.
Burde ihvertfall få tak i en bedre tegning først også.
Å kopiere fra et dårlig bilde er ikke akkurat det beste.
Med fare for å bli oppfattet som moralist: Personlig syns jeg det er forkastelig å stjele andres verk og presentere dem på egen kropp, men det er jo hver enkelts valg. I et slikt tilfelle syns jeg man iallefall burde forandre motivet litt. Det å vise en tatovør et bilde av en tattis og si at du vil ha noe lignende er helt greit i min bok, men å kopiere direkte blir litt lettvint, og jeg tror også man selv vil ha mye mer glede av å ha en tattis man selv har vært med på å utforme i det lange løp..
Enig i det, men tviler på at folk bryr seg.

Ser jo personer hver dag med de samme kjipe tattoveringene tatt rett ut av en bok på et eller annet studio.
Det er en annen sak. At folk har så liten oppfinnsomhet at de bare tar en flash-tatovering (flash er faguttrykket for de ferdiglagde motivene som alle studioer har) er jo litt trist kanskje, men helt uproblematisk mtp. opphavsrett osv (ikke at jeg sier at opphavsrett har noe å si i denne sammenheng, iallefall ikke juridisk)

Men å kopiere en original tatovering blir nesten litt som å bøffe musikken til andre og gi den ut som sin egen. Coverlåter er greit, og sampling og remixing er greit, men direkte tyveri er det vel ingen som liker.. Jeg syns det samme kan sies om dette.
Tok tattovering for 2 uker sia denne her: http://home.online.no/~b-gilbe/sadasad.JPG , er veldig fornøyd, bortsett fra av de ikke informerte meg om og ikke drikke dagen(e) før jeg skulle ta tattovering. Jeg blødde ut noe av blekket, så jeg må fylle på nytt, gratis selvsagt. Men allikevel.
Tattoveringene fra filmen; "from dusk till dawn (1)" ser virkelig kult ut.
http://www.bellaonline.com/articles/art21770.asp
Sitat av mxyzptlk
Ca. 1000-2000 kroner, avhengig av hvor tykk og komplisert bokstaven skal være. De fleste tatovører tar rundt 1000 kr. timen, og 1000,- i minstepris. Så selv om tattisen din bare tar 10-20 min (hvis den er veldig enkel og tynn). må du nok ut med en tusenlapp uansett. Hvis den har masse snirkling osv. (som noen gotiske fonter) kan det ta lenger tid, og dermed koste mer penger.



Du skal "ta" den snart? Dvs. du skal kopiere en annens personlige tatovering og få den tatovert på deg selv?

Ikke for å moralisere, men kanskje du bør tenke litt mer gjennom hvorvidt du vil gå resten av livet med en kopi av en annens tatovering på deg.
Vis hele sitatet...

du kunne ikke svart bedre

en A med gotisk skrift er planen, litt fet type bokstav. så jeg kan regne med å betale ca. 1-2000,- OK, takk skal du ha.
Sitat av handy.
du kunne ikke svart bedre

en A med gotisk skrift er planen, litt fet type bokstav. så jeg kan regne med å betale ca. 1-2000,- OK, takk skal du ha.
Vis hele sitatet...
jeg tipper du må betale rundt 800 kroner.. hvis jeg ikke husker feil er det minsteprisen i sandnes
Sitat av frekkmann
jeg tipper du må betale rundt 800 kroner.. hvis jeg ikke husker feil er det minsteprisen i sandnes
Vis hele sitatet...
elske deg snurrebassen min
Jeg skal mulignes få dragevinger i farge (rød eller grønn) på ryggen og tribal dragehode på høyre skulder med tribalmønster som strekkers som en hals fra hodet men med fler "halser" som går i tribal nedover og rundt hånden min ned til litt over håndleddet. (denne skal være helt svart)

Har fått tilbud fra en kjenning av mora mi som driver en del med tatovering og har et tonn selv om at han kan gjøre det uten å ta betalt for arbeidet. Skulle vistnok bare betale ca 2000kr for utstyr osv. Er det noen god ide? Er nok litt uaktelt å gjøre det i ei ordetnlig sjappe da, med tanke på at risen ville blitt ekstrem.
Tenk på at du skal ha greiene der resten av livet ditt, er det ikke verdt å heller betale litt mer for at det ikke skal se helt forjævelig ut? (Dersom denne 'kjenningen' ikke jobber profesjonelt med tattovering).
Goophy: Vel, kjenning jobber ikke proffesjonelt med det men har visttnok masse erfaring. Og det er ikke litt mer heller da. Så vidt jeg har forstått ville det koste meg opp i mot 50-60 lapper og gjøre det orntlig.
Du er 18 år og skal dekke HELE ryggen med motiver?
Tenk på det noen år og gjør det et skikkelig sted uansett du, å fjerne det igjen koster mye mer.
Er altfor mange personer som påstår de har peiling og masse erfaring som er helt håpløse, prøv å se om du kan få sett noe av det han har gjort før og sånt ihvertfall.
Sitat av The_WEB_KILLER
En tideligere kompis har I.H.A.C (I Hate All Cops) på venstre knoker og på A.C.A.B (All Cops Are Basterds) høyre eller omvendt.. vet verken hvor orginalt eller kult det er men..
Vis hele sitatet...
Tom Inge ja.. Hanhar ACAB på høyre knoker og IHAC på venstre knoker..

Eg jobba under Quarten i år. I crewet mitt var det ein b-"kjendis", nemleg Big Brother Carl Fredrik. Nesten ingen i crewet hadde sitt Big Brother meir enn i avisa til tider, så det var få som brydde seg.

Men ein dag i fylla fann me ut at det hadde vore driiiiit-kult med autografen til Carl på foten.

Som sagt, så gjort..
http://quart.stord-gc.net/albums/uploads/normal_Quart189.jpg
Tom Inge til venstre, Carl Fredrik i midten og John Ola til Høyre.

Berre føtna:
http://quart.stord-gc.net/albums/uploads/normal_Quart191.jpg

Kult å ha til ein vert gammal
Sitat av nan
Goophy: Vel, kjenning jobber ikke proffesjonelt med det men har visttnok masse erfaring. Og det er ikke litt mer heller da. Så vidt jeg har forstått ville det koste meg opp i mot 50-60 lapper og gjøre det orntlig.
Vis hele sitatet...
Be om å få sett noe han har gjort. For et utrent øye kan det være vanskelig å skille godt arbeid fra middelmådig arbeid, så få noen som har peiling til å se det også. 50-60 laken er heller ikke så alt for gale med tanke på at det vil ta si tid å fullføre mesterverket.
Sitat av commie
Be om å få sett noe han har gjort. For et utrent øye kan det være vanskelig å skille godt arbeid fra middelmådig arbeid, så få noen som har peiling til å se det også. 50-60 laken er heller ikke så alt for gale med tanke på at det vil ta si tid å fullføre mesterverket.
Vis hele sitatet...
50-60 laken er 50-60 laken for mye..
Skal man ha en så stor tatovering lønner det seg faktisk å dra til f.eks. Thailand. Der får du gjort jobbem for en liten brøkdel av prisen, og selv etter en måned ferie med flybilletter og alt vil du sitte igjen med mere penger enn hvis du skulle gjort det i gamle Gnore.
Noen som vet om noen sider med aztekiske tattoveringer(Har googlet en del,men ikke funnet noen juveler av sider)? Er det i bunn og grunn tribal?
Sitat av HoldXfast
gå til en tattovør, di er somregel noen guder til å teine, har litt tattoveringer selv og av di tattovørene som jeg har snakket med er d ingen som synes det er noe annet enn morsomt når en i 18-20 årene kommer med enn teining som personen selv har teint.. hvis ikke det er en person som virkeligt kan teine. men poenge var at vist du har lyst på tattovering så gå til en tattovør å si at du vill ha ett fett motiv så hjelper han deg med å finne frem noe du liker. men uansett ka du gjør, ikke tattover tribal, du angrer etter 2 måner å du ser en annen komme ut fra samme tattoosjappe som deg med prikk lik tattovering
Vis hele sitatet...
Det spiller jo ingen rolle om du er flikt til å tegne. Tattoomannen elsker jo å tegne og designe og hjelper deg til å lage et fett motiv med dine orginale tegninger som basis.
To gode forslag her for å få en tatovering man angrer på resten av livet

1: dra til thailand og ta den der
2: få en som "visstnok har masse erfaring" til å gjøre det.

Men, på den annen side, så har de jo blitt mye flinkere til å fjerne tattiser folk angrer på med laser nå, til en ganske stiv pris såvidt jeg husker, så da blir det jo kjapt minst like dyrt alikevel.
nå er jeg lei av å leite nettet gjennom etter den rette linken - nettopp 'Gotiske skrifttyper'.

noen som har en kjekk link til låns?