Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1046
Går det ann å koble to nettverkskort sammen?
Sånn at man kan få dobbel hastighet

Også et annet spørsmål, går det ann å ha et kort inn å et kort ut?
Anngående første punkt; ja det går, men kun med visse, spesielle nettverkskort, som ligger i prisklassen 1000++, og er beregnet på servere.

Det andre punktet skjønte jeg ikke helt. :S
ok, det andre punktet mener jeg altså at jeg bruker et nettverkskort til nedlastnings trafikken og et til opplastnings trafikken.
Dette trengs ikke iogmed at de fleste nettverkskort er Duplex, DVS de yter like godt begge veier uten å få merkbar kvalitetstap når du tyner begge veier, Iallefall hvis du har et kort av et bedre merke. Tenkte du iforhold til internett eller lan? for ved internett er det jo linjen din som bestemmer, og iogmed at du antageligvis ikke har en 100/100 linje, så skal ett netverkskort klare alle oppgavene du gir det
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Det går med heilt ordinære nettverkskort. CISCO kallar det EtherChannel, Linux kallar det Bonding.
Det fungerer heilt utmerka, og doblar i praksis bandbreidda.
Eg har sjølv køyrt det med alt frå 2 stk RealTek 8129-kort, som kostar ~50 pr stk, til high-end kort som Intel ServerAdapter med 4 kort mot samme switch.

Veit ikkje om winxp støttar slikt, men win2k3 og win2k støttar det iaffal.
Eg tenkte på det samme. Har 2 linjer i huset, den eine linja er telenor, 4000 - 500. Den andre linja er ein isp med 2000-2000, ingen fast IP.

Er det noko mogleik for å gjer så me brukar ei linja til ned, og ei til opplasting? (altså andre maskinar på nettverket brukar telenor til ned-, og ein annan isp til opplasting?)
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Ja. Linux-kjerna og PF til bsd har diverse funksjoner for slikt, såkalla load balancing. Men det har ikkje noko med etherchannel å gjer, som kun fungerer over ethernet som er konfigurer for det.

Det finst og dsl-routere med mogelegheit for load balancing.

Ein linux-box med fleire default routes vil forøvrig lastbalansere til ein viss grad, men ikkje basert på nyttegraden til linja. Den vil plassere tilfeldig, altså 50% av connections (ikkje trafikk) på kvar linje.
Kan noen av dere skrive litt om hvordan det gjøres kjører win xp pro og har de realtek kortene (som tidligere nevnt)
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av mrgeforce
Kan noen av dere skrive litt om hvordan det gjøres kjører win xp pro og har de realtek kortene (som tidligere nevnt)
Vis hele sitatet...
Har du nytte av det då? Har du switch som støttar slikt? Den 16-ports saken du kjøpte for 500,- ein plass, støttar det garantert ikkje. Har ikkje sett switchar til under 5000 som støttar EtherChannel/bonding.

Men stortsett består det vel i å lokalisere ein drivar for kortet som støttar det, ein virtuell drivar for windows, også å konfigurere switch og maskin rett.
ok, tror jeg legger proskjektet på is
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av mrgeforce
ok, tror jeg legger proskjektet på is
Vis hele sitatet...
Og viss du fortsatt vil ha det, til tross for at det ikkje er spesielt atraktivt med tanke på gigabit-kort, så det ikkje så veldig dyrt. Cisco Catalyst 2924 får du på ebay for 100-150$, brukt, utan nyaste SW. Det er fine switchar, lag3, som støttar mykje artig, inkludert etherchannel. Det er billigaste inngangsbilleten til slikt eg kan tenke meg.

Sitat av Neonlight
Dette trengs ikke iogmed at de fleste nettverkskort er Duplex, DVS de yter like godt begge veier uten å få merkbar kvalitetstap når du tyner begge veier, Iallefall hvis du har et kort av et bedre merke. Tenkte du iforhold til internett eller lan? for ved internett er det jo linjen din som bestemmer, og iogmed at du antageligvis ikke har en 100/100 linje, så skal ett netverkskort klare alle oppgavene du gir det
Vis hele sitatet...
Full Duplex vil sei at kommunikasjonen kan gå begge vegar samtidig.
Half Duplex vil sei at ein ende sender i slengen.
*ALLE* 100BaseTX-kort støttar Full Duplex. Det vil sei at du har 100Mb/s i kvar retning, uavhengig.

Eg har sett svært få maskiner som har nytte av meir enn 100Mb. Eg har sett relativt tunge servernett, med 60-70 servere, m.a database, web, filserver, etc etc, som kjører heilt fint over 100Mb nett. Gigabit over kopper er sjelden i bruk i dei tunge installasjonane, og har stortsett berre nytteverdi i backbone på nett, sidan ein enkelt host /aldri/ har behov for så store datamengder.