Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1092
Heisann alle snille og gode folk i dette forum!

Eg er på jakt etter ein julapresang, carcassonne, til familien min. Eg bur på vestlandet, nærare sagt Stord. -Men har fri tilgang til Bergen.

Er det noko som veit kvar eg får kjøpt dette brettspelet?

Ps. Treng svar ganske kjapt da det snart er jul
Sist endret av Denethor; 22. desember 2005 kl. 16:06.
http://www.spillskrinet.no/show.php?spillid=230

de har en del forskjellige carcassonne spill, bare søk, visste ikke hvem av dem du var ute etter så jeg bare linka til en.
Jo, takk for svar. Var på jakt etter orginalen, ikkje expansionen.

Men det eg håpte på var at eg kunne kjøpe spelet i butikk, på vestlandet (eller at nokon frå østlandet som skal til vestlandet kjøper det med seg). For eg håpte eg kunne gi det til jul
Spillskrinet har orginalen også Og alle expansions.
Ellers vet jeg at endel Ebgames butikker har det, men har sett at ikke alle butikkene deres fører brettspill, så kanskje er du heldig..de finnes vel overralt...?
Vel. Spillskrinet.. Har dei det i Bergen/Haugesund? Finnes Ebgames i Bergen/Haugesund?

På nettet kan eg bestilla kva eg vil, men ikkje så eg får det innan over i morgon.
Avalon i Bergen? eller har de lagt ned?
Avalon i bergen har blitt kjøpt opp av en konkurrent. Har navnet på tunga, men får det ikke ut.