Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2682
Hei jeg røyka kansje 5 kvartinger med heroin på hele gårsdagen, å når jeg voknet i dag tidlig har jeg skikkelig stive muskler, kjenner det på hver minste begvegelse at musklene er stive, å det gjør vondt.
er dette abstinens symptomer?
Sist endret av azoo; 25. januar 2010 kl. 18:33.
vil, uten å ha ekspertise eller praktisk kunnskap, tro det skal være umulig å bli avhengig etter en dag med heroin. men ta det som en lærepenge til neste gang du skyter. kos deg, men vær forsiktig.
Trådstarter
jeg har brukt heroin over 100 ganger fra før av, det er ikke første gang.
er kansje 1 mnd siden jeg røyka siden i går da.
5 kvartinger er vel mye når det er en måned siden forrige gang. Musklene blir stive og vonde når du tar for mye (tror jeg). Kan sikkert roe ned litt.
Sitat av Anr Bjötk Vis innlegg
men ta det som en lærepenge til neste gang du skyter.
Vis hele sitatet...
Han forteller selv han røkte det, ikke skøyt det. Hvor har du det ifra?
Sitat av Quetzalcoatl Vis innlegg
Han forteller selv han røkte det, ikke skøyt det. Hvor har du det ifra?
Vis hele sitatet...
Hehe, tok litt poetisk frihet bare, kjære
uansett hvordan man vrir og vender på det, er ikke rekreasjonellt bruk av opiater det klokeste man gjør her i livet.
Sitat av skeptfisk Vis innlegg
uansett hvordan man vrir og vender på det, er ikke rekreasjonellt bruk av opiater det klokeste man gjør her i livet.
Vis hele sitatet...
Dette kan man helt sikkert si om de fleste rusmidler. Personlig mener jeg det er fail når man starter og skyte, det være hero eller speed. Ved og røyke er nok sjansen mindre for og havne på plata.

On topic. Jeg tror ikke det er abstinenser du kjenner. Er nok heller effekten av og sitte i en "henslengt" posisjon i en sofa en hel dag du kjenner. Og kansje selvfølgelig effekten av (vel mye?) hero.
Trådstarter
Nei jeg har ikke sittet i en henslengt i en hel dag. og det er alle musklenne i kroppen som er sånn...
Herreigud man, viss du røyker over en grammer med heroin på en kveld kan du jo forvente bivirkninger!
Azoo, Dette er bare begynnelsen. Du kan ikke en gang i dine villeste fantasier klare og forestille deg hvordan virkelige abstinenser vil utarte seg. De fleste jeg kjente, legg merke til at jeg skriver "kjente" da de alle ligger under jorda i dag med unntak av en, begynte og røyke H av og til i helgene. 18 år var deby alderen deres også. Jeg vil gjerne se dine morsomme kommentarer her på nFF i fremtiden også, men det er ditt valg hva du gjør med deg selv. valg som du selv kan bestemme. Dette er fakta og ikke moral.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Ja, stive muskler er en mild form for abstinenser. Etter det kommer kaldsvetten og den "indrefrosten". Så kan du plusse på diare, kvalme og uro i kroppen i form av kribling/mauring i beina og generell urolighet. Mareritt og avbrutt søvn (om i det heletatt søvn) er også helt vanlig.

Pass på. Vet en del har fått for seg at man ikke blir avhengig om man bare røyker heroin, noe som selvsagt bare er vås. Man bli like avhengig av heroin om man sniffer det, røyker det eller bruker det i sprøyte.
Forskjellen mellom nasalt eller røyking kontra injisering er at bruker ofte blir avhengig av å stikke seg selv i tilegg til stoffet. Samtidig som rusen kommer som "et smell" kontra sent og kontrollerbart under røyking.

Men i til syvende og sist er det stoffet du vil få bivirkninger av, som da kalles abstinenser.
Som om du hadde den kjipeste, hardeste og lengste influensaen du noen sinne har opplevd.
Sist endret av spQ; 1. februar 2010 kl. 22:08.
En lite tillegg. Jeg fikk faktisk kraftigere abstineser av å røyke enn å skyte. Jeg vet ikke hva som gjøre dette. Det kan jo ha noe med mengden å gjøre... men heller ikke. Det man får i seg og som gir ruseffekt ender vel til slutt opp til å bli samme mengde uansett.