Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 2623
jaja tenkte jeg...
må¨vel prøves dette her også?
så jeg fiksa meg faktisk en
city joint med salviaen
som kom fra deva tidligere i dag

har hørt fra mange at det ikke funker
i joint, så jeg forventa meg ingen effekt.
OG BAM!!! det var det siste jeg rakk å tenke
før jeg gikk fram og tilbake i stua mi
og var bombe sikker på at jeg gikk i ring
men det gjorde jeg ikke
jeg gikk fram og tilbake...

jeg lurte på hvor veien ut av dette
rare huset var...
så satt jeg meg på hverandaen..
det blåste som et helvete
og trærne blåste helt feil vei
for jeg ble jo dratt den andre veien...

så falt jeg!

og etter det var jeg nesten normal igjen...
så jeg satt meg her....
føler meg fortsatt en smule påvirka..

dæven døtte.
tør jeg dette i pipe da?

------------------------------------
hvor mange X var denne salviaen?
Ja, hvor mange x var dette?

Puttet 0,3 salvia 15x i joint da jeg og en kompis gikk en liten tur, og det funka som faen på begge

Men seriøst, det er dumt å gå rundt, i det hele tatt være oppreist under påvirkning av salvia.
Sett deg ned et komfortabelt sted å prøv å holde deg der. Kan være farlig å reise seg opp hvis du ikke har noen til å passe på, kan jo f.eks falle å slå hodet ditt i kanten på et bord eller noe, og det er ikke noe særlig.

Hvis du skal røyke det på pipe så går det fint det. Hvor mye brukte du egentlig?

Skal ikke mere enn bittelitt 5x salvia på pipe for å bli blåst. Bare å trekke på, men som sagt; sitt rolig. Mange ganger jeg ikke har klart å reise meg opp under påvirkning, når jeg først har lagt meg ned. Tung som en murstein vett

Foresten Fanatic, kommer du inn på norshroom?
Sist endret av Dreamer18; 4. september 2006 kl. 22:10.
Hva faen er salvia?
Det har seriøst aldri hørt om,og jeg har vært i miljøet lenge!
Sitat av Den Sorte Engel
Hva faen er salvia?
Det har seriøst aldri hørt om,og jeg har vært i miljøet lenge!
Vis hele sitatet...
Med et kjapt søk på forumet ville du nok funnet ut av det.

Men anyway.

http://www.erowid.org/plants/salvia/salvia.shtml

Sjekk ut denne, Der har du masse info om det meste.
Har testa salvia en gang, og det var i form av blader. Jeg og Sinister sto på badet og røyka det i bong. Jeg følte med en gang at jeg ble klam over hele kroppen og det klødde som faen, så begynte gulvet å skrå oppover så jeg bøyde meg ned i ca. 90 grader vinkel for å holde balansen. Plutselig var jeg en bom som sto over veien for å stoppe trafikken i en slags playmo-by. Når jeg fikk for meg at bilene kunne kjøre, reiste jeg meg opp, før jeg bøyde meg ned igjen, og så opp igjen osv. Jeg hadde ikke kontroll over bevegelsene mine som skjedde automatisk uten at jeg kunne stoppe. Var en helt fucka opplevelse. Det varte bare i 30sec - 1min kanskje, så var jeg normal igjen.
Haha, hadde samme følelsen ass.. Kjentes ut som jeg var en robot, snudde meg ukontrollert fram og tilbake mens jeg lo ustoppelig.. Også hadde jeg helt fucka drømmer som virket helt ekte i litt over en uke. Hypp på å teste no litt kraftigere salvia.
Sitat av marihuana
Haha, hadde samme følelsen ass.. Kjentes ut som jeg var en robot, snudde meg ukontrollert fram og tilbake mens jeg lo ustoppelig.. Også hadde jeg helt fucka drømmer som virket helt ekte i litt over en uke. Hypp på å teste no litt kraftigere salvia.
Vis hele sitatet...
Da tror jeg nok du må lete litt, I og med at Salvia er et av de mest potente psykoaktiv vi har
det var 0.4g med 5x
heftig SHIT
Har hatt veldig lyst til og prøve salvia,men hvor kan man få tak i det,og hva kan eventuelle bivirkninger være senere?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av selvmord
Har hatt veldig lyst til og prøve salvia,men hvor kan man få tak i det,og hva kan eventuelle bivirkninger være senere?
Vis hele sitatet...
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=51830

Les denne tråden før du spør. Sjangsen er stor for at dine spørsmål allerede er besvart
Sorry,men tusen takk
røyka 1 gram 5x på bøtta, funka ikke sjiten. ble uvel :s hadde ønska meg no sånn trip som du hadde fått istedefor
Sitat av chanel
røyka 1 gram 5x på bøtta, funka ikke sjiten. ble uvel :s hadde ønska meg no sånn trip som du hadde fått istedefor
Vis hele sitatet...
Hvor bestilte du fra? er ikke alle steder som gir bra kvalitet, og det er sikkert noen som gir bøff også. Bestill fra www.Deva-Ethnobotanicals.com, Litt dyrere priser enn andre steder, men her får du raskt og bra
ja dæven døtte...
deva funker raskt og enkelt..
ikkeno stress

rusen var nesten litt skremmende, men bare nesten..
skal prøve igjen med pipe snart...



Sitat av selvmord
Har hatt veldig lyst til og prøve salvia,men hvor kan man få tak i det,og hva kan eventuelle bivirkninger være senere?
Vis hele sitatet...


hehe.. kan bli skummelt for en kar som kaller seg selvmord å prøve salvia :P
hmmmm... røyka salvian på pipe nå... føler meg litt ra
men det funka bedre i joint...
hmmmm
Sitat av fanatic
hmmmm... røyka salvian på pipe nå... føler meg litt ra
men det funka bedre i joint...
hmmmm
Vis hele sitatet...
Kan hende det brente bedre i jointen din og du tok flere hits?

Enda en liten tripp rapport?
Sitat av fanatic
hmmmm... røyka salvian på pipe nå... føler meg litt ra
men det funka bedre i joint...
hmmmm
Vis hele sitatet...
vent 1 dag til da
hmmm..
kan prøve på en liten rapport til:

jeg fylte opp pipa mi med ca 0.4g salvia 5x
samme som jeg hadde i jointen i går...
hadde selvfølgelig sinnsyke forventninger..

trakk godt til det var tomt
og holdt ligtheren over hele tiden mens jeg trakk..

den traff litt hardt
men det gikk så fort over at jeg ikke rakk å¨tenke en
gang.. kjente igjen den spesielle følelsen fra i går..
jeg gikk å la meg i senga å venta på at noe mer
skulle skje..

katta mi kom å la seg vedsiden av meg og ville
ha kos...
jeg syntes først han så aggresiv ut..
men så trodde jeg han smilte til meg

så tror jeg jeg sovna litt....
våkna opp så skrev jeg det forrige innlegget mitt in her

Sitat av Dreamer18
vent 1 dag til da
Vis hele sitatet...
å... bygger jeg opp imunitet så fort?
jeg og en kompis røyka nesten 1gram 10x salvia på vannbong..
var ikke noe spesiel funk :/ funket dårlig
funka det ikke på noen av dere?
snålt..
er det ikke sånn at 10% er immune eller.no a?
Vet ikke.

Tror ikke folk er helt immune mot salvia, det hadde vært litt rart.

Til de det ikke funker på; Prøv en ny leverandør
jaja.. sikkert bare jeg som har misforstått
noe jeg har lest enellerannenplass
er det helt umulig å være helt umun mot salvia da? er det ikke en av 10000 som er totalt imun mot mdma og? vetta faen jeg. Man hører så mye rart
jah. man hører mye rart :P
▼ ... over en måned senere ... ▼
fant salvia tråd! måtte bare

har røyka salvia noen ganger, aldri i joint siden visstnok ikke funker skikkelig da... har prøvd blader og 5Xog20X(første gangen) vi fylte brønn hver på tørrbongen og reiste langt vekk sikkelig "out of body experience" fikk da alle sammen... har bar fått det på 20X den gangen og det holdt ingen som tørte trekke et til:P alle satt med itchy-feelingen en halvtime etter alle var helt oppslukt av den syke 5-8 min trippen:P fikk litt noia etter på det ordna seg da:P blader det synes jeg var helt kjipt liksom,mer kvalmende en rusende:P men 5x den fin,fin holder egentlig det:P
Salvia ja...

Jeg har prøvd salvia en gang. Først fylte jeg stappet på bongen med ca. 0,1 g 5x og trakk hele skiten inn mens jeg sørget for at flammen var godt inntil bladene hele veien. Ble kun noe småstein, og fikk følelsen av at hele verden var skråstilt noe.

Senere samme kveld bestemte jeg meg for å øke dosen noe, og slang ca. 0,3 g av samme 5x i stappet. Trakk godt inn og holdt det inne leeenge. Så husker jeg ikke mer de neste sekundene, men ifølge kameraten min skal jeg ha reist meg opp og sagt "sånn her er det å være gal". Det neste jeg husker er at jeg beskuer verden gjennom mange dimensjoner og kan velge hvilken dimensjon jeg vil komme tilbake til. Samtidig er jeg livredd for å komme tilbake i feil dimensjon, og jeg føler den verste formen for frykt og terror som jeg tror er mulig. Hadde vi ikke vært på et jorde, hadde jeg garantert skadet meg da jeg rullet febrilsk rundt på bakken og stupte kråke for å komme ut av helvetet.

Når jeg ser tilbake på hendelsen er det interessant å ha opplevd det, men jeg vet at der og da var det det jæveligste jeg har vært igjennom noensinne. Tror jeg prøver litt mindre neste gang...

Forresten, det med at 10% eller noe er immune mot salvia mener jeg også å ha lest, så det er ikke utenkelig at det stemmer.
Sist endret av Slaktern; 13. oktober 2006 kl. 16:27.