Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2469
Jeg er nybegynner på amf, jeg vil ikke feste på stoffet, men bare bruke det til å få gjort unna litt saker. Nå har jeg gått til innkjøp av ett g Lurte på hvordan jeg bør dele dette opp i doser for å få maks ut av sakene. Supertakknemlig for svar
Ta 1/4 del di gangene du tenker å ta det... Altså en kvarting Får du deg en god dose =)
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
1/4 dels gram (250mg) er jo alt for mye for en som ikke er vandt til stoffet, samt skal bruke det konstruktivt og ikke rekreasjonelt. Prøv med 30-50mg i første omgang.
Amen.. Det er godt mulig du har fått så dårlig speed at du vil trenge en kvarting, men har du fått ordentlig kraftig pulver vil det være altfor mye første gangen ja, og kanskje tilogmed forårsake overdose. Når det er sagt er ikke en speedoverdose så heavy som f.eks. en heroinoverdose, men du kan risikere å ikke få sove på to-tre døgn og hodepine, kaldsvetting, kvalme osv..
Hva er det du skal få unnagjort? Hardt fysisk arbeid?
tror d er bedre å spise mat før fysisk hardt arbeid, enn speed.. d er ikke moralisering eller no, men får ikke no superkondis a speed..
kjøp deg druesukker når du ska gjøre ting hehe... får kjøpt på apotek..
doseringstips:
10 stk før oppvask
1 hver 5 min i gym
mange når du drikker
Kommer litt an på kvalitet osv. Men du som er ny har ca 4-6 brukerdoser fordelt over en helg når du har 1g.

Litt OT: Noen som vet hvor lenge man har mikroskopisk tissemann etter ei stuka helg?
Humla: