Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2469
Jeg er nybegynner på amf, jeg vil ikke feste på stoffet, men bare bruke det til å få gjort unna litt saker. Nå har jeg gått til innkjøp av ett g Lurte på hvordan jeg bør dele dette opp i doser for å få maks ut av sakene. Supertakknemlig for svar
Ta 1/4 del di gangene du tenker å ta det... Altså en kvarting Får du deg en god dose =)
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
1/4 dels gram (250mg) er jo alt for mye for en som ikke er vandt til stoffet, samt skal bruke det konstruktivt og ikke rekreasjonelt. Prøv med 30-50mg i første omgang.
Amen.. Det er godt mulig du har fått så dårlig speed at du vil trenge en kvarting, men har du fått ordentlig kraftig pulver vil det være altfor mye første gangen ja, og kanskje tilogmed forårsake overdose. Når det er sagt er ikke en speedoverdose så heavy som f.eks. en heroinoverdose, men du kan risikere å ikke få sove på to-tre døgn og hodepine, kaldsvetting, kvalme osv..
Hva er det du skal få unnagjort? Hardt fysisk arbeid?
tror d er bedre å spise mat før fysisk hardt arbeid, enn speed.. d er ikke moralisering eller no, men får ikke no superkondis a speed..
kjøp deg druesukker når du ska gjøre ting hehe... får kjøpt på apotek..
doseringstips:
10 stk før oppvask
1 hver 5 min i gym
mange når du drikker
Kommer litt an på kvalitet osv. Men du som er ny har ca 4-6 brukerdoser fordelt over en helg når du har 1g.

Litt OT: Noen som vet hvor lenge man har mikroskopisk tissemann etter ei stuka helg?
Humla:
Av ett gram med grei fart, får du lett 15 doser. Prøv deg fram, men begynn forsiktig. Lag deg f.eks en liner på 3.5 x 0.4 cm, sånn ca. Gi det en stund. Er det null effekt etter en halvtime, så gjentar du prosedyren.

Det viktigste for å få mye ut av en mengde speed, er å "kakke" den skikkelig. Ta et barberblad og gjerne en lighter. Knus den godt, og hakk den opp. Da får du plutselig mye mer. Og hver dose får mindre innhold, noe som minsker faren for overdose.

Tomiz:
Tissemannen kommer ganske kjapt tilbake. Mye kommer også an på hvor mye fart du har tatt, og hvor lang perioden har vært. Men et inside-tips: Ta deg en tur på dass, og press til du får driti skikkelig. Det hjelper ofte.

Hilsninger
Sist endret av DonVito; 22. mai 2006 kl. 08:38.
Sitat av Tias
1/4 dels gram (250mg) er jo alt for mye for en som ikke er vandt til stoffet, samt skal bruke det konstruktivt og ikke rekreasjonelt. Prøv med 30-50mg i første omgang.
Vis hele sitatet...
Tias har et godt poeng. Ikke gjør som jeg gjorde, snorta vel i meg 2g med virkelig bra greier i løpet av fredag->søndagsmorgenen tredje gangen jeg prøvde amf..

Resultat: 3 dagers nedtur..

Aldri prøvd det siden... (Det etter en tur på LSD hvor jeg innså litt av hvert.. Nedturen innvirket også på dette valget)

Forsåvidt glad jeg har prøvd da jeg fant ut at dette skal ikke brukes igjen.. :P
DonVito: Nei det er umulig når man er stuka ja.
Tomiz: Neida... hiv innpå noe mat. Enten du vil eller ikke. Vent, ha tålmodighet. Etter hvert, selv om du kjenner du må drite eller ei, setter du deg på dass. Og press til hodet sprenger. Hehe...
Litt Offtopic. Finnes det en rekord om hvor lenge noen har vært våkne på Amfetamin ?

Lemmy i selveste Motörhead nevner at han har vært våken i tre uker i en dokumentar. Mulig ?
Det lurer jeg også på
kjenner selv noen som hvartfall MENER at de har vært våkne i 3 uker
bli ikke speed vrak, er for mange slike knarkere..
det er ikke uvanlig at folk går over ei uke uten søvn på speed, men dette er psyyyke folk som regel.
etter 7 døgn altså en uke, så ser du halliser overalt.. lurer på hvordan man r etter 3 uker da.. må være litt av en syre tripp..!!
Er allerede en tråd om hvor lenge folk har gått våkne da, og èn uke er jo helt vanlig da. Har selv gått over 3uker flere ganger og jeg. Det vare jo ett par måneder jeg tok det helet tiden hver dag, mulig jeg kollapset litt noen ganger, men det var veldig få bevistløse timer på de 2 månedene.
Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å tro på heller, alle kjenner vel noen som har gått leeenge våkne lix??
Du får ikke så mye halliser hvis du skyter det forresten... ikke det at jeg anbefaler det da, jeg vil faktisk fraråde alle til å ta speed i det hele tatt, værste stoffet jeg har vært borti ever!!
Sist endret av Juno; 23. mai 2006 kl. 15:40.
Word Juno! Verste stoffet ever.

Selv gått våken over 3 uker flere ganger. Ender som oftest i en amfetaminpsykose, og en del paranoide timer. Men ender som oftest godt til slutt.
offtopic da men har vert oppe i 5 dager uten noen form for rus, du blir rar i hode, er som en rus det og men er ikke till å anbefale nei, søvet og vokner 20 timer senere :P
▼ ... noen uker senere ... ▼
når dere gutta sier 3 uker så må dere sove noe?? et par timer eller noe i hvertfall? lengste jeg har orka er 6 døgn uten NOE! søvn, men etter det måtte jeg sove et par timer om nettene eller i hvertfall annenhver natt selv om jeg var oppe på formen i 3 uker i strekk. kroppen min måtte etter hvert sove...... Synes 3 uker uten NOE søvn virker litt for drøyt jeg, tror ikke det ville hvert noe gøy lengre. flipper i huet mitt hvis jeg ikke sover på 5 døgn, må bare ha et par timer da før jeg fortsetter ellers knekker jeg sammen he he...
vet om en her i byen min som er 60år og har brukt makka nesten hele livet! det finnes folk som har vert våken MYE lengre en 3 uker! vist man sier 3 år derimot, da har du ett problem
sikker dem som har vert lengre en 3år også
(off topic)
Mye koster 1 gram amf?
400/1000kr
kommer ann på kor du bor henne (spør din lokale dealer)
▼ ... noen uker senere ... ▼
jeg betaler aldri mer enn 400 og det synes jeg er dyrt og kun hvis det ikke er noe annet like bra som er billigere. kjøper du grammet får mer enn 400 blir du lurt!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja og så bor jo du i asker da nomade..
Play4Fun: Prisene i dette landet varierer MYE på hvorda landet ligger geografisk.
Men gatepris: 200-1200 eller sikkert mer og.
Vennepris har jeg fått ned i 50kr og noen sikkert mindre enn det..