Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1677
sitter nå her igjen å stuker på forumet. ender alltid opp med det når det er natt og jeg sitter og stuker alene hmm satt nå og så at det var faktisk mest folk inne og leste om rusmidler akkurat så sent... hmm lurer på hvorfor ? er det fordi bare vi som bruker eller som interesserer seg for det sitter oppe til halv fire natt til en tirsdag eller er dere andre som sitter å leser så sent også som meg sitter å stuker alene og ikke har noe annet å finne på så sent ?? jeg bare lurer jeg, her jeg sitter og venter på at natten skal bli ferdig
hehe. Prøver å kutte ned på hasjen... Blir noen søvnløse netter på meg
Jeg bare leser det som er på forsiden.. der er det som oftest noe rusmiddel greier. siden jeg skal til roskilde snart, er det kjekt med litt info
Trådstarter
16 0
skal på roskilde jeg og he he :P
Anime Freak
Og jeg bare sitter og leser det som er av ren kjedsomhet :P Mens jeg sitter og venter på Episode 8 av Airgear(anime) :P
natt og natt fru blom..
Jeg sitter og (prøver å) øve(r) på muntlig fysikkeksamen. :/
er veldig ofte oppe på natta men ble veldig tilig natt på meg i går
blir ofte nattlig lesing på meg her ja.. ikke nødvedigvis pga rusmiddel intak, men heller min nåværende døgnrytme synes åsså dette er det meste intreressange forumet
offtopic: Roskilde blir fett som faen, alle fra freakforum må møtes da
[offt] JAAA, vi lager nff camp på vestsiden! skal tegne på teltet! Kom alle i hoppas!! [offt]
Ja. Vi burde ha et treff i løpet av roskilde med alle fra rusmiddelforumet(blir kanskje litt mange med alle fra hele forumet). Så kan vi møtes og ta et par pils\joints
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Hey, jeg er definitivt med på å hooke opp et sted..
Av erfaring er alltid nFF-møter en bra ting
Jeg er med å møtes! Noen som gidder lage en egen tråd om et eventuelt treff på Roskilde?
Jeg gidder ikke, men kan godt lage en tråd om å møtes på storås?:P Noen andre enn meg som skal dit?
Sitat av Kakcoo
Vis hele sitatet...
Ah! Du har overskudd, mann! :P Fint!