Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3236
hvordan begynne, på fredag var jeg på fest med kjente folk og fikk lysten over meg til og snorte amfetamin, så kjøpte meg 1 gram som da forsvant rimelig kjapt (har lite tidsbegrep) her sitter jeg da snart 48 timer senere og får ikke sove, hver gang jeg lukker øya får jeg "halliser" (ser for meg at ei dame jeg var sammens med puler bestevennen min osv.) Lurer bare på om det er standard nedtur? har brukt amfetamin før og aldri opplevd noe slikt.

Takker for alt av svar på forhånd.
1 gram med bra amf kan gi deg en rimelig heftig nedtur ja...
Jeg har aldri prøvd amfetamin med vilje, men det som har vært i noen ecstasy-tabletter jeg har vært borti har gitt meg tilsvarende symptomer. Forskjellen er at jeg av og til har kaldsvettet og hatt følelsen av skrubbsår på hjernen (slitent hode). Man får nesten bare gjøre det beste ut av det, sette seg ned og se en TV-serie eller noe for å kverke tid, og passe på at man ikke går bananas med doseringa neste gang.
knips nedtur er så mye værre enn amf nedtur ass, amf nedturen kan hvertfall justeres mye bedre med hjelpmidler knips nedturen bare suger... hehehe...

Syns det høres ut som at du savner x-kjæresten din siden du tenker på henne på den måten! Vet ikke hvorfor jeg ville nevne det, men gjorde det uansett...
Trådstarter
38 1
Hehe, skal benke meg ned foran datan med AO og en burger og prøve og ignorere de små dansende lysa og skyggene jeg ser i øyekrokene *note to self, kutte ned på pepper*
Tror ikke en burger er det enkleste å spise ass Hvis det ikke funker kan du prøve og mekke deg en proteinshake og en banan.. Går lett ned og hjelper formen sykt bra Hvis det er helt umulig å få ned noe mat så burde du ha mye og drikke, helst sjokolademelk, pils eller noe annet med litt næring og proteiner i...

pils er deilig på nedtur btw...
Trådstarter
38 1
orka ikke gå å skaffe burger, så ble leftover lasagne, fikk ikke ned så mye men litt, og litt er vell bedre enn ingenting? hehe


::OT:: btw nicho, du er sjuk! hehehe
Sist endret av Emjay; 28. januar 2007 kl. 17:33. Grunn: OT
Har veldig liten, men mer enn ingen, erfaring med amfetamin.
Dog bruker jeg en del efedrin.
Jeg har merket en del tanker som best kan beskrives som feberfantasier/drømmer, spesielt i forbindelse med fysisk aktivitet, altså trening.
Kan noe av dette sammenlignes med milde nedturer eller psykoseaktige følelser folk har hatt på speed?
Amfetamin og efedrin er såvidt jeg vet ganske like i funksjon, med forskjellene at amfetamin er mer potent, mens efedrin har lengre varighet. Begge virker vel på det adrenerge(?) systemet.
Trådstarter
38 1
spiste effedrin i forbindelse med styrketrening, og det er som sukkertøy i forhold til amfetaminen, opplevde jeg i allefall. og det var ganske rein effedrin og meget over gjennomsnittet amf. Liten update om sinnstilstanden min (bare for og gjøre en liten avslutning?) Fått i meg mat, vann, protein shake, var ute og gikk meg en tur. Kjenner jeg får sove i natt uten og ty til Imovane eller Tolvon, noe jeg får på resept helt lovlig, men som jeg absolutt hater på grunn av enda værre nedtur enn den jeg nettopp har hatt :P (Det med x'n min var bare ett eksempel, det jeg så var litt mere personlig)
Takker for svar og sitter igjen med at neste gang så holder det nok med 0.5 uansett hva hue sier i øyeblikket!
Sitat av viva la emjay
hvordan begynne, på fredag var jeg på fest med kjente folk og fikk lysten over meg til og snorte amfetamin, så kjøpte meg 1 gram som da forsvant rimelig kjapt (har lite tidsbegrep) her sitter jeg da snart 48 timer senere og får ikke sove, hver gang jeg lukker øya får jeg "halliser" (ser for meg at ei dame jeg var sammens med puler bestevennen min osv.) Lurer bare på om det er standard nedtur? har brukt amfetamin før og aldri opplevd noe slikt.

Takker for alt av svar på forhånd.
Vis hele sitatet...
Slutt å syt, skaff deg valium, sov. Huet ditt er over-overarbeida. Dette er helt normalt.
Få i deg etpar sovepiller, og ta et greit (ikke så mye at du ville blitt helt på trynet vanlighvis) trekk på bongen med noe litt god bønne. Da roer kroppen seg, man klarer ofte å tenke mer positivt, kanskje man også klarer å få i seg noe mat.

Deretter kan man legge seg til å sove. Så har nok sovepillene fått en effekt i tillegg.

Det er ihvertfall det som hjelper de fleste jeg kjenner til å bare sove seg igjennom en nedtur
Sjekk om du har rett i koppen!! beste ever når man har speedapetitt! har selv nettop vært igjennom det samme. fikk sove 4 timer nå for første gang på 2 å et halvt døgn. Skal legge meg neppå igjenn jeg

Mem som sagt alt flytende som suppe og rett i koppen er konge. Spiser det nå faktisk! fast føde er vanskeligt å svelge å iværtfall jeg får vondt i ganen av det.
Altid lurt å ha noe og roe seg på når man skal bruke dette stoffet, det kan henge i mye lengre enn man venter.
Benzo og hasj er en fin kombinasjon.
min mening: skaff deg noe god bønne å røyk deg litt over passe fjern å finn fram maten

hadde munchies en gang å da spiste jeg en 4,5kg`s lasagne

magen min var mindre fornøyd dagen etterpå men bønne pleier å hjelpe på appetitten

så verdt et forsøk sier nå jeg.
har du noen gang hørt uttrykket: "what goes up, must come down."? :-) høres ut som en kjip nedtur ja, har vært borti det samme bare at jeg så ting jeg helst ikke vil se igjen, og dette var på et helt annet stoff enn amfetamin :-) røyk deg et par trekk og chill med en morsom film eller noe annet knask :-) det er bare å ta tiden til hjelp.

Lykke til hehe
Det er ikke alltid det hjelper å røyke på pepper nedtur. Det kan faktisk gjøre situasjonen mye verre.
Husk neste gang å ha benzo tilgjengelig. Anbefaler rundt 6 mg Alprazolam
Hei, dette er veeeldig vanlig!
Hadde ei venninne som skulle sove et par timer etter en stund på pepper.
Dette var natt til lørdag og jeg kjærsten hennes og en kompis satt i stua å prata.
På mårran da hu stod opp var hun dritt sur! Å lurte på om vi hadde noe vi ville fortelle henne.
Vi som satt der ble bare sittende og se dumt på hverandre og skjønte strengt tatt ingenting.
I etter tid har hun fortalt at hun var bombesikker på t jeg og typen hadde rota og etter på pratet om å fortelle henne det, hun hadde hørt en hel samtale gjennom to vegger og i søvne...
Dette hadde jo naturligvis aldri skjed men det beviser at hjernen blir noe svimete etter lang tids bruk av pepper... Som om det var noe nytt!
Håper du fant litt trøst i dette!
Burde vært laget en oppskrift på dette. Er veldig mye man kan gjøre for lande så mykt som mulig. Selv ville jeg ikke anbefale hasj før man har fått god effekt av benzoene da dette kan gi "enkelte" noia. Dette er jo inviduelt. Etter pillene - spise - sove. Lurer på hva Don Vito har å si til dette! Don Vito !?
Sitat av Metamorphose
Burde vært laget en oppskrift på dette. Er veldig mye man kan gjøre for lande så mykt som mulig. Selv ville jeg ikke anbefale hasj før man har fått god effekt av benzoene da dette kan gi "enkelte" noia. Dette er jo inviduelt. Etter pillene - spise - sove. Lurer på hva Don Vito har å si til dette! Don Vito !?
Vis hele sitatet...
Han har nok årets nedtur for øyeblikket så tviler på at han svarer på en stund
Sitat av viva la emjay
hvordan begynne, på fredag var jeg på fest med kjente folk og fikk lysten over meg til og snorte amfetamin, så kjøpte meg 1 gram som da forsvant rimelig kjapt (har lite tidsbegrep) her sitter jeg da snart 48 timer senere og får ikke sove, hver gang jeg lukker øya får jeg "halliser" (ser for meg at ei dame jeg var sammens med puler bestevennen min osv.) Lurer bare på om det er standard nedtur? har brukt amfetamin før og aldri opplevd noe slikt.

Takker for alt av svar på forhånd.
Vis hele sitatet...
det er jo bare logisk at når du tar så mye på en natt, og ikke bruker til vanlig, at en går litt på trynet.. rusen sitter lenge i fordi du har tatt mye, og ikke får sove. god gammaldags loking bare! ikke få nerver, prøv å ha det gøy m lokinga i stedet! finn deg et realt oppheng,så vil tiden fly! eventuelt legg deg nedpå å slapp av.. amfetamin fucker som kjent opp hodet ditt etterhvert.. tingen er at en lærer å takle det litt etterhvert.. ikke 100%, men det kommer helt an på folk sin psyke,mener jeg..
er ikke noe å være redd for iallefall.. Alt med måte!! hehe...
Det jeg pleide å gjøre når jeg drev med pepper og hadde nedtur var så enkelt som å sette en diiiger smell. For så gå å legge meg. Funka hver gang ^^ Så er det bare å justere når du våkner igjen. Uthvilt og fin i hodet. Funker i noen uker. Så bader du helt hehe..
Sitat av PsychedelicMind
Det jeg pleide å gjøre når jeg drev med pepper og hadde nedtur var så enkelt som å sette en diiiger smell. For så gå å legge meg. Funka hver gang ^^ Så er det bare å justere når du våkner igjen. Uthvilt og fin i hodet. Funker i noen uker. Så bader du helt hehe..
Vis hele sitatet...
Hva mener du med dette? "Sette en diiiger smell" Jeg skjønte ikke hva du mente med det.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av rbt
Hva mener du med dette? "Sette en diiiger smell" Jeg skjønte ikke hva du mente med det.
Vis hele sitatet...
Vil tro han mener å sette en sprøyte / injisere mye amfetamin.