Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  45 3938
Heisann freaks
Hvordan hacker man andres webcam med CyberGate v.2.3.0?
Google is your friend...
Sist endret av WindowsLate; 19. juli 2012 kl. 19:18.
Trådstarter
82 2
Sitat av WindowsLate Vis innlegg
Google is your friend...
Vis hele sitatet...
Har nok allerede prøvd det uten hell :L
Lurte på om noen hadde noen erfaringer med det osv...
Sitat av dtphu0411 Vis innlegg
Har nok allerede prøvd det uten hell :L
Lurte på om noen hadde noen erfaringer med det osv...
Vis hele sitatet...
Hvis du lurer på dette, og "finner ikke noe på google, help pls", så kan man gi opp. Gjør heller noe produktivt.
Trådstarter
82 2
Sitat av Glenni Vis innlegg
Hvis du lurer på dette, og "finner ikke noe på google, help pls", så kan man gi opp. Gjør heller noe produktivt.
Vis hele sitatet...
Har jo sett flere tråder her som nevner cybergate som et RAT hacking program.
Så det sikkert mange her som har peiling.
Gå heller ut på byen for å få sett fitte... Går nok kjappere også.
Nå er jeg rett og slett skuffet over medlemmene på nFF. Det er lov å hjelpe til, dere er klar over det? Utrolig at man skal kunne komme med så mange spydigheter og nonsense. Hvis du ikke har svar på det TS spør etter kan dere like gjerne la være å kommentere.
Sitat av dtphu0411 Vis innlegg
Har jo sett flere tråder her som nevner cybergate som et RAT hacking program.
Så det sikkert mange her som har peiling.
Vis hele sitatet...
Han sa aldri at ingen her vet noe om det, det er bare det at ingen liker oppførselen din der du forventer å få alt på et stort sølvfat med gull-belagte kanter.
Selv om jeg stort sett er enig med dere, så kan vel spørsmålet få stå alene frem til han får et svar som hjelper ham. Og er det virkelig en veiledning på dette på Google, så kan dere kanskje gi ham en link? (Vel til vanlig. Ikke i dette tilfellet siden jeg ikke synes noe om folk som tracker seg inn på andres webcam.)
Sist endret av Fuzzybossen; 19. juli 2012 kl. 22:11.
på heltid
iSkurk's Avatar
Hey, dette må jeg få vite noe om! jeg skal tracke alle's webcam! mwhahaha
Dette er noe ingen burde hjelpe deg med.

For det første, så er det utrolig frekt.
For det andre, så krenker du det private livet til den du gjør dette mot.
For det tredje, så kan denne personen annmelde deg (kanskje lik så greit) og da ligger du tynt ann.


*Jada jada, dårlig gjort å svare uten å svare TS på hans spørsmål, men kom igjen. Hvem gidder å hjelpe en 14 åring med å komme seg inn på webcamen til en i klassen/skolen så han kan se på henne.
Da får han heller be henne ut på "date"...
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Dette er noe ingen burde hjelpe deg med.

For det første, så er det utrolig frekt.
For det andre, så krenker du det private livet til den du gjør dette mot.
For det tredje, så kan denne personen annmelde deg (kanskje lik så greit) og da ligger du tynt ann.


*Jada jada, dårlig gjort å svare uten å svare TS på hans spørsmål, men kom igjen. Hvem gidder å hjelpe en 14 åring med å komme seg inn på webcamen til en i klassen/skolen så han kan se på henne.
Da får han heller be henne ut på "date"...
Vis hele sitatet...

Hvem er du til å si hva dette er?
Tenk nøye.
Sitat av ZiwYall Vis innlegg
Hvem er du til å si hva dette er?
Tenk nøye.
Vis hele sitatet...
Jeg har lov til å si akkurat hva jeg vil faktisk, så det angår vell ikke deg.
Det er UANSETT krenking av personlivet til en jente/gutt.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Jeg har lov til å si akkurat hva jeg vil faktisk, så det angår vell ikke deg.
Det er UANSETT krenking av personlivet til en jente/gutt.
Vis hele sitatet...
Det vet du ikke helt sikkert at det er.
Sitat av Carmex Vis innlegg
Det vet du ikke helt sikkert at det er.
Vis hele sitatet...
Hva er det jeg ikke vet nå? hvor har jeg skrevet at jeg vet noe?

Hvis du sikter til krenking av personlivet til en person, så jo, det er det. Og det vet alle med vett i hodet. Ingen vil at folk skal lure seg inn på cam'en til h*n og se på h*n mens de gjør ting.
på heltid
iSkurk's Avatar
DRIT I ALL DEN DRITT PRATEN, KAN NOEN FORTELLE HVORDAN MAN GJØR DET?
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Hva er det jeg ikke vet nå? hvor har jeg skrevet at jeg vet noe?

Hvis du sikter til krenking av personlivet til en person, så jo, det er det. Og det vet alle med vett i hodet. Ingen vil at folk skal lure seg inn på cam'en til h*n og se på h*n mens de gjør ting.
Vis hele sitatet...


Det eneste du har fått vite fra tråden, er at han lurer på hvordan man hacker en webcam med CyberGate.

Det er ikke tilstrekkelig informasjon til å komme med noen slags konklusjoner.



Selvfølgelig sier du hva du vil, men HVEM er du til å si hva dette er. Du tenkte deg ikke nøye om.
Sist endret av ZiwYall; 19. juli 2012 kl. 23:02.
Sitat av ZiwYall Vis innlegg
Det eneste du har fått vite fra tråden, er at han lurer på hvordan man hacker en webcam med CyberGate.

Det er ikke tilstrekkelig informasjon til å komme med noen slags konklusjoner.



Selvfølgelig sier du hva du vil, men HVEM er du til å si hva dette er. Du tenkte deg ikke nøye om.
Vis hele sitatet...
Hva skal man ellers hacke webcam for da? Nei, man hacker webcam for å se på dyr, naturen osv.

.....Selvfølgelig hacker man webcam for å se på folk på den andre siden. Det er jo egentlig bare åpenbart..

Jeg er meg selv fortsatt og tenkte godt igjennom det jeg skrev, og mente alt jeg skrev.
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Hva skal man ellers hacke webcam for da? Nei, man hacker webcam for å se på dyr, naturen osv.

.....Selvfølgelig hacker man webcam for å se på folk på den andre siden. Det er jo egentlig bare åpenbart..

Jeg er meg selv fortsatt og tenkte godt igjennom det jeg skrev, og mente alt jeg skrev.
Vis hele sitatet...

Ignorance is such a bliss.
Til lykke videre, og måtte fred følge deg hvor enn du er.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
@Nikon01 For alt du vet skal han og en kompis teste om de klarer å gjennomføre det med hverandre. Dette er freak, du vet godt hvordan det funker. Slutt med moraltull, svar om du vet eller vær stille, slik som jeg har tenkt å være nå
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Dette er noe ingen burde hjelpe deg med.

For det første, så er det utrolig frekt.
For det andre, så krenker du det private livet til den du gjør dette mot.
For det tredje, så kan denne personen annmelde deg (kanskje lik så greit) og da ligger du tynt ann.


*Jada jada, dårlig gjort å svare uten å svare TS på hans spørsmål, men kom igjen. Hvem gidder å hjelpe en 14 åring med å komme seg inn på webcamen til en i klassen/skolen så han kan se på henne.
Da får han heller be henne ut på "date"...
Vis hele sitatet...

For alt det du vet så kan det være at trådstarter ønsker å vite dette kun for underholdningens skyld.
Tørk tårene dine og prøv på å komme deg over sjokket du nettopp har fått så klarer du nok å svare mer informativt neste gang.
Sitat av Carmex Vis innlegg
svar om du vet
Vis hele sitatet...

Ja, men jeg veit jo
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Ja, men jeg veit jo
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=wg4trPZFUwc
Sitat av Knask Vis innlegg
For alt det du vet så kan det være at trådstarter ønsker å vite dette kun for underholdningens skyld.
Tørk tårene dine og prøv på å komme deg over sjokket du nettopp har fått så klarer du nok å svare mer informativt neste gang.
Vis hele sitatet...

Har dessverre ingen tårer akkurat nå og heller ikke noe sjokk. Hvis han absolutt skulle ha brukt det til noe annet, så kunne han heller gitt litt informasjon.
Utifra hvordan han skriver, så virker det ikke lovende. Heller at han er ung, og vil at folk skal servere informasjon på et sølvfat uten noen anstrengelser.
på heltid
iSkurk's Avatar
Noen som har et ordentlig svar til det Ts, og jeg lurer på?
Er faktisk jeg og han som skal teste ut om vi klarer det på værandre, enough said.
Vist dere lurer på og vurderer å bli en Peeping Tom, så gjør det ordlig og ikke bli en feig liten kvisefjott som
"leker Peeping Tom" ved å "hacke" andres webcam.

Moral er ... skal du gjøre noe så gjør det ORDLIG!

Feige småfanter!
Sist endret av Mantuz; 19. juli 2012 kl. 23:32.
på heltid
iSkurk's Avatar
Sitat av Mantuz Vis innlegg
Vist dere lurer på og vurderer å bli en Peeping Tom, så gjør det ordlig og ikke bli en feig liten kvisefjott som
"leker Peeping Tom" ved å "hacke" andres webcam.

Moral er ... skal du gjøre noe så gjør det ORDLIG!

Feige småfanter!
Vis hele sitatet...
Leste du? vi skal gjøre det for fun, ikke for og missbruke det mot andre, har nok straffbare handlinger og en prøvetid på 2 år, samt 6mnd betinget fengsel om jeg gjør noe mer kriminelt.
Sitat av Mantuz Vis innlegg
Vist dere lurer på og vurderer å bli en Peeping Tom, så gjør det ordlig og ikke bli en feig liten kvisefjott som
"leker Peeping Tom" ved å "hacke" andres webcam.

Moral er ... skal du gjøre noe så gjør det ORDLIG!

Feige småfanter!
Vis hele sitatet...
Jeg ser ingen annen moral i din post, annet enn; skriver du på en saklig måte vil folk bry seg og ta deg seriøst...


Til TS:
Om du har erfaring med å bruke RAT fra før, så kan du med litt kreativ tankegang kunne klare å se webcam'et til en annen pc.

Jeg vil oppfordre deg til å tenke ut dette selv, hvor det å klare dette på egenhånd er mye mer givende enn å se nabojenta på webcam.

Hint: VNC
Sitat av iSkurk Vis innlegg
Leste du? vi skal gjøre det for fun, ikke for og missbruke det mot andre, har nok straffbare handlinger og en prøvetid på 2 år, samt 6mnd betinget fengsel om jeg gjør noe mer kriminelt.
Vis hele sitatet...
Jada, er også morro å drikke øl mens man bil, men det er like fult ULOVELIG!
Så selv om du forsøker å si at du "bare" skal gjøre det for morro, så ja, TROR VI DEG IKKE!
Og uansett om vi trodde deg, og du skulle gjøre det, så er det ULOVELIG!

Vist man er så shady og holder på med slikt så kan gjøre alle research og alle prøving og feiling selv, isteden for å bare unnskylde seg med å si at det er bare for morro og jeg skader jo ingen andre enn meg selv. Dette hører bare "smart" ut i ditt eget lille hode, på samma måte som fylliker som setter seg bak rattet og vil hjem ... "jada går bra, om noe hender går det bare galt med meg selv" ... YEAH RIGHT! ... Se å ta hensyn til den andre parten som du bokstavlig talt "voldtar" ... for fyllekjørere er dette andre traffikanter, og i dette tilfelle er det denne personen som du krenker privatlivets fred til, og om du er dust nok så tar du jo screenshots fra webcam og dumper det på internett, bare for å skryte og brife over skillsene dine og muligens ruinere et liv for et annet menneske ... ja "bare" fordi du skulle ha det "morro"

GROW UP!
Siden store deler av de som fortsatt sitter her på freak i kveldstimene er gretne/søvnige/whatnot, rota jeg litt rundt på verdensvevet, og kom frem til denne guiden som så nokså lovendes ut.

Har selv ingen erfaring med Cybergate, sist jeg lekte meg med rats var når Sunbelt remote var på versjon 2.1, brukte serverfilen dems til å mekke til noe jeg trollet med folk på lan med.

Forøvrig vil jeg si meg nokså enig med noen av (de nokså krasse) kommentarene her, dersom du har planer å overvåke folk mot dems vilje/viten.

Jeg vet hva jeg hadde følt om jeg fant ut at noen overvåket meg slik over webcam (utenom den gode varmende følelsen at de mest sansynlig kommer til å være skadet for livet).

Om det er for å teste/ utforske, ønsker jeg deg lykke til.
Sist endret av Lanjelin; 19. juli 2012 kl. 23:46.
Hobby Filosof
Tror faktisk ikke jeg har kommet over en tråd på freak med en høyere Moralpreik-Per-AntallPoster.

Sjekk ut denne tråden, du må registrere deg for og se, om det ikke er til noe hjelp, opprett en tråd på det forumet istedet, der får du sikkert svar.
(har ikke lest mer en det jeg fikk opp på google, men er en turorial på Cybergate.)
Trådstarter
82 2
Dere må ha misforstått...
Lillesøsteren min pleier å "tulle" med PC'en med å slette mange viktige ting som powerpoint prosjekter til framføringer på skolen osv. når jeg er borte (jeg er borte ganske ofte pga. LAN party osv...) Foreldrene mine gjør ingenting med det siden hun alltid nekter for å ha gjort noe med pc'en min og de tror på henne. Så derfor vil jeg ta henne på fersk gjerning liksom ^^
Sist endret av dtphu0411; 19. juli 2012 kl. 23:54.
Hobby Filosof
Sett webcameret ditt på slik at det recorder når det merker bevegelse, problem løst.
EIDT: Første treff på google.
Sist endret av WhyNot!; 19. juli 2012 kl. 23:55.
Husk at alt på Freak er hypotetisk
Trådstarter
82 2
Sitat av WhyNot! Vis innlegg
Sett webcameret ditt på slik at det recorder når det merker bevegelse, problem løst.
EIDT: Første treff på google.
Vis hele sitatet...
Åja visste ikke at det var mulig, men TAKK!
ENDELIG ET ORDENTLIG SVAR!!!
Hva skjer med at alle tror at jeg skal gå rundt å stalke folk da? Jeg er bare en vanlig gutt som er ofte på lan party med en irriterende lillesøster! Noen kjenner seg vel sikkert igjen eller hva?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Bruk en app om du har android som heter IP cam, den er laget av PAS. Easy, her er min akkurat nå: http://10.0.0.5:8080/videofeed
Sitat av dtphu0411 Vis innlegg
Åja visste ikke at det var mulig, men TAKK!
ENDELIG ET ORDENTLIG SVAR!!!
Hva skjer med at alle tror at jeg skal gå rundt å stalke folk da? Jeg er bare en vanlig gutt som er ofte på lan party med en irriterende lillesøster! Noen kjenner seg vel sikkert igjen eller hva?
Vis hele sitatet...
Hadde du skrevet dette i førsteposten, så hadde du nok fått hjelp mye raskere. Grei lærdom til neste gang.
Trådstarter
82 2
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Hadde du skrevet dette i førsteposten, så hadde du nok fått hjelp mye raskere. Grei lærdom til neste gang.
Vis hele sitatet...
Joda men jeg visste liksom ikke at det var nødvendig.
Hvem skulle tro at dere skulle tro at jeg var en gal stalker?

Det gikk dessuten ikke ann å endre den første posten...
Sist endret av dtphu0411; 20. juli 2012 kl. 00:15.
Har du prøvd manualen til Cybergate?

Burde stå om de fleste funksjoner der, ellers har det sikkert blitt tatt opp 500 ganger før på skidforums(hackforums) om du søker der.
på heltid
iSkurk's Avatar
Yes, da har jeg klart det! yippieee
Jeg gidder ikke å lese de kommentarene over, for de virket som meningsløs krangling. Jeg kan heller ikke å bruke cybergate, men i denne videoen ser det ut som om det bare er å høyreklikke og velge webcam capture.
den "meningsløse" kranglingen er skids som klikker når ingen vil lage en "pro haxor guide" til dem.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Sitat av dtphu0411 Vis innlegg
Dere må ha misforstått...
Lillesøsteren min pleier å "tulle" med PC'en med å slette mange viktige ting som powerpoint prosjekter til framføringer på skolen osv. når jeg er borte (jeg er borte ganske ofte pga. LAN party osv...) Foreldrene mine gjør ingenting med det siden hun alltid nekter for å ha gjort noe med pc'en min og de tror på henne. Så derfor vil jeg ta henne på fersk gjerning liksom ^^
Vis hele sitatet...
Hvis DET var problemet er det kanskje en bedre idé å sette passord på PC-en, eventuelt legge de viktige filene i en skjult og kryptert mappe? Selv om det med kamera er mye kulere.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Hadde du skrevet dette i førsteposten, så hadde du nok fått hjelp mye raskere. Grei lærdom til neste gang.
Vis hele sitatet...
Hvorfor det? Det er ikke et krav å si hva man skal bruke hjelpen man får her inne til. Det de fleste her inne har bevist nå er at dere er fulle av fordommer..

Det som er en grei lærdom til neste gang er til alle dere som har kommet med bullshit og moralprekner her, har dere ikke noe nyttig å komme med kan dere like greit gi faen.. (inklusiv meg selv)
Sist endret av Deximus; 26. juli 2012 kl. 23:12.
Sitat av Carmex Vis innlegg
Bruk en app om du har android som heter IP cam, den er laget av PAS. Easy, her er min akkurat nå: http://10.0.0.5:8080/videofeed
Vis hele sitatet...
Genialt med lokal IP da.. Nei.