Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1252
Saken er at jeg aldri i mitt liv har fått hjernefrys ved å drikke slush eller spise is som alle rundt meg får, jeg har kun fått det alt for kaldt nedover halsen. Det som er så rart er at jeg fikk plutselig hjernefrys av slush når jeg hadde røyket weed. Hva er det som kan til at jeg plutselig fikk det da? Har ikke fått det i ettertid heller.
Hobby Filosof
Du var fjern, drakk slush - fikk hjernefrys.
Selvom du aldrig har opplevd hjernefrysfør, så har ikke weed'n noe med det og gjøre, du drakk den sikkert bare mye fortere enn normalt for du hadde munchies.
tgod's Avatar
Trådstarter
Sitat av WhyNot! Vis innlegg
Du var fjern, drakk slush - fikk hjernefrys.
Selvom du aldrig har opplevd hjernefrysfør, så har ikke weed'n noe med det og gjøre, du drakk den sikkert bare mye fortere enn normalt for du hadde munchies.
Vis hele sitatet...
Drakk nesten ingenting av den, for den var ikke min. Var ikke så stein lenger heller, men kjente det enda. Så rart at jeg plutselig kjenner en smerte jeg aldri har vært plaget med når jeg er fjærn.
Sist endret av tgod; 9. juni 2012 kl. 14:11.
sansene blir forsterket, du kjenner ting bedre
Hobby Filosof
Ha det i bakhode neste gang du røyker, du kommer sikkert fram til en logisk forklaring då
- Jeg vet hvertfall ikke om noen grunn til dette, annet enn at jeg tror du muncha hehe.

Spirituell: Ja det er jo sant, men virker for ulogisk at han ikke har merket noe før denne gangen, og så merker det når sansene blir forsterket.. Ikke det at mitt svar var noe bedre.
Sist endret av WhyNot!; 9. juni 2012 kl. 14:21.
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Kanskje du hadde heftig munch og slurpa til deg mye mer på en gang, enn det du vanligvis gjør
Fun Fact:
Grunnen til at du får hjernefrys er at "taket" i munnen blir veldig kaldt, det du kan gjøre da er å ta tunga opp til "taket" og dra den frem og tilbake for å lage friksjon slik at den blir varm igjen, tunga er også varmere selv om den også har blitt utsatt for slush.
tgod's Avatar
Trådstarter
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Fun Fact:
Grunnen til at du får hjernefrys er at "taket" i munnen blir veldig kaldt, det du kan gjøre da er å ta tunga opp til "taket" og dra den frem og tilbake for å lage friksjon slik at den blir varm igjen, tunga er også varmere selv om den også har blitt utsatt for slush.
Vis hele sitatet...
Takk for infoen ja, men er det ganen du sikter til?
Ja hehe, var usikker på om ganen var taket i munnen eller veggen opp mot nesa i halsen :-P