Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 903
Hei jeg skal har flytta og vil bestille internett men jeg lurte på om noen viste om noen bra kampanjer som er billig og bra Hastihet på Internett.

Jeg har ikke hjemme tlf , men har kabel tv går det ann å koble gjennom det?


Takker for svar
Er ikke alle som leverer overalt så det er kanskje en idé å si hvor du bor..
Би-2
Dr.Feelgood's Avatar
Trådstarter
Sitat av Rejolo
Er ikke alle som leverer overalt så det er kanskje en idé å si hvor du bor..
Vis hele sitatet...
Flytter til Asker
Du kan, dersom du ikke har noe peiling what so ever kontakte bredbåndsguiden, deres hjemmesider finner du her.

Husker de ringte meg å var svært så behjelpelige etter jeg gikk på en bomtur av en registrering tidligere i år.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Hehe. I asker får du nok det meste fra Canal Digital eller Telenor.
Би-2
Dr.Feelgood's Avatar
Trådstarter
Sitat av Stickyshift
Hehe. I asker får du nok det meste fra Canal Digital eller Telenor.
Vis hele sitatet...
Nei du får 18 forkjellige , bare jeg vet ikke hvilken som er billigst og best

Lurer også på hva er bra hastighet
Sist endret av Dr.Feelgood; 5. august 2008 kl. 21:10.
Jeg hadde Get via kabelnettet da jeg bodde i Kristiansand i 2006/07, og jeg var meget fornøyd med de.
canal digital kan du koble til kabel-tvboksen .
Hvis du har mulighet til å legge inn fiber vil jeg så absolutt anbefale dette. Ikke bare tilbyr de den beste hastigheten, men også noe av det mest stabile bredbåndet som er. Forøvrig har de en meget hyggelig kundeservice der du kan være så heldig og treffe på meg

Viken fibernett vil jeg tro leverer bakkelagt / lufthengt fiber i Asker.
Би-2
Dr.Feelgood's Avatar
Trådstarter
Sitat av shroombabe
Hvis du har mulighet til å legge inn fiber vil jeg så absolutt anbefale dette. Ikke bare tilbyr de den beste hastigheten, men også noe av det mest stabile bredbåndet som er. Forøvrig har de en meget hyggelig kundeservice der du kan være så heldig og treffe på meg

Viken fibernett vil jeg tro leverer bakkelagt / lufthengt fiber i Asker.
Vis hele sitatet...
Takk =) hva er fibernett btw?
Quote fra vikenfiber.no

"Altibox er et unikt nasjonalt samarbeid av partnere som tilbyr fiberoptiske løsninger med digital-tv, internett og IP-telefoni i én og samme fiberkabel.

Altibox selges og leveres av Viken Fibernett. Altibox er utviklet av Lyse-konsernet i Stavanger, og i dag benytter over 100 000 husstander Altibox-produkter i over 180 kommuner – fra Vesterålen i nord til Danmark i sør."

Alt i alt er fiber den raskeste nettløsningen som tilbys i Norge per i dag. Det er ikke sikkert det kan leveres til der du bor, men det er iallefall en mulighet du kan se på.


edit: Ikke lov å legge direktelinker ? Eller husker jeg helt feil?
Sist endret av shroombabe; 5. august 2008 kl. 22:04.
Viken Fibernett har ikke lisens fra Lyse til å lever i Asker. Det er det Lier Fibernett som har... De har ikke mye dessverre. Ellers har du Asker og Bærum Fibernett, men disse er heller ikke særlig spredt i Asker.

Valgene dine er nok som i de fleste andre steder med en del befolkning: ADSL (telenor, NGT, etc), Kabel (get) eller mobilt-bredbånd (Telenor, NetCom...)