Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 642
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Sitter på en Dell XPS M1710 Laptop. Kobler til min optiskmus og ingenting skjer,
det lyser ikke under musa, og har prøvd med 2 forskjellige muser + en Ekstern harddisk, fikk datan tilbake fra formatering og reprasjon i dag fra IT fyren på skolen, men har aldri opplevd dette før.

Hva kan være gale? Kan det være noe galt med driveren? eller rett og slett bare USB portene som er "fucka"?

Takk på forhånd
<et kjipt lite problem det der. Har vert borti flere kompiser som har samme problemet! Det virka enten å formatere pcen, eller så kjøpte de en 2x USB som du kan putte i nettverkskort tingen!
Om det hjelper å re-installere windows ville jeg nok prøvd å re-installere drivere i device manager først! Hvis ikke kan du som sagt kjøpe PCMCIA kort med usb i... (dårlig løsning syns nå jeg...)

Siden dette er gjort av en IT-fyr på skolen ville jeg først gått tilbake å fått han til å fikse det, det er jo egentlig ikke ditt problem (bortsett fra at det er din maskin...)
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Trådstarter
Sitat av alenes
(bortsett fra at det er din maskin...)
Vis hele sitatet...
Det er skolen sin PC, men takk for hjelpen

EDIT:
Tror jeg fant problemet.

Trykte på Kontrol Panel --> Legg til Maskinvare ---> Har koblet til maskinvare

Alt fungerte utenom USB Root Hub.

Men hva er USB Root Hub?
Sist endret av Sgt. Pepper; 2. april 2008 kl. 17:37.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
USB root hub = USB-kontrolleren.

Fungerer ikke denne fungerer neppe noe annet.

Reinstaller driverne så burde det fungere.