Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  121 17462
Fikk for 2 dager siden vite at faren til kompisen min dyrker marijuana inne i et stort rom i huset. Hele rommet var fylt med planter og lamper.. gikk inn dit med et uhell da jeg skulle finne doen. Sa det til kompisen min og han sa at hvis jeg fortalte det til noen kom det til å ødelegge hele livene til familien dems... Faren hørte det fra kjøkkenet når jeg spurte kompisen og skjønte jeg hadde sett det, så han ble helt krakilsk å tok meg i skjorta å sa litt sint at jeg måtte holde kjeft om det å viss jeg fortalte det videre kom det til å få konsekvenser for meg.. faren hans er i hells angels og ikke en jeg vil kødde med... kompisen min sa at han selger noe for faren på fester og skolen o.l., mens faren selv har kontakter innad i hells angels som videreselger det.. ble helt sjokka og trodde ikke kompisen holdt på med sånt.. men sitter fortsatt med en følelse av at jeg ikke klarer å holde noe sånt inne i meg. hva bør jeg gjøre?
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Tenk på deg selv, hold kjeft.
Litt respektløst at han selger på skoler dog, er du sikker på at han selger ved skoler eller bare regner du med det?

Edit: Jeg er for at folk gir beskjed om noe er galt osv, men i denne situasjonen, om de har kontroll over marihuanaen mener jeg, virker det som at ingen i grunnen tar skade av virksomheten. Og er det ingen som lider ser jeg ingen grunn til å lage leven.
Sist endret av Sio; 20. april 2010 kl. 00:15.
Alkoholisert gamer
Er vel best å prøve å "glemme" hele greia... Ville ikke hatt HA på nakken akkuratt..
Akkurat i denne situasjonen tror jeg det er minst risikabelt å fortelle noe til politiet, eller andre..

Eneste måten du kunne blitt innblandet som medskyldig, er hvis di ble tatt og mente at du var medskyldig fordi du viste om det.
jeg hadde holdt godt kjeft du kan jo gå til politiet, men så tar det jo tid før de kan arrestere han/få ransakt huset. og da har både han og andre HA medlemmer sjansen til å ta deg :P er ikke meningen å skremme deg, jeg sier bare hva jeg ville gjort. jeg hadde holdt kjeft
Sist endret av =unique=; 20. april 2010 kl. 00:16.
Hells Angels har et veldig godt nettverk, og er et nettverk du sårt vil ha noe ugang med. For din helse, hold JAMT kjeft om hele greia. Vanskelig å leve normalt den første tiden etter, men du har ikke noe annet valg
Porter123's Avatar
Trådstarter
jeg har fortalt det til kjæresten min da. men jeg stoler på at hun ikke sier noe...
har heller ikke lyst å ha HA på nakken heller så tror jeg bare må holde kjeft.. hater å holde på hemligheter, hvertfall i den grad å hvor kriminelle aktiviteter blir gjort....
Sitat av Porter123 Vis innlegg
jeg har fortalt det til kjæresten min da. men jeg stoler på at hun ikke sier noe...
har heller ikke lyst å ha HA på nakken heller så tror jeg bare må holde kjeft.. hater å holde på hemligheter, hvertfall i den grad å hvor kriminelle aktiviteter blir gjort....
Vis hele sitatet...
Utrolig lurt å gi all info til en kjæreste som kan slå seg vrang, eller drikke seg full og fortelle ting du ikke vil at skal komme blandt folkene i bygda di
Sitat av Porter123 Vis innlegg
jeg har fortalt det til kjæresten min da. men jeg stoler på at hun ikke sier noe...
Vis hele sitatet...
Du gjorde hva?! ALDRI stol på kvinnfolk!!

Edit: Du er fucked.
Sist endret av Outier; 20. april 2010 kl. 00:23.
Jeg ser på dette som en fin mulighet til å komme inn i miljøet.. men, det er vell sikkert bare meg.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Jeg tillater meg å svare en gang til.

Det er ikke så mye medlemmene i HA osv som er min hovedgrunn til å be deg holde kjeft. Men ut i fra det jeg kan se her så virker det som at en familiefar i grunnen har det helt fint og dyrker noe marihuana på siden som han selger til venner på fest noen ganger. Tviler på at han lever av det for å si det slik.

Det virker i grunnen som at han ikke er noe kriminell da du sier at du aldri hadde trodd han av alle kunne finne på noe slikt. Attpåtil har du ett vennskap med kompisen du bør ta vare på, og du vil ikke ødelegge deler av livet deres.

Jeg også legge til at HA er stigmatisert altfor mye, med grunn, joda, men ærlig talt er der mange koselige mennesker som liker motorsykler og er medlem uten at de brekker kjeven din om du sier noe dritt.
Sitat av Outier Vis innlegg
Du gjorde hva?! ALDRI stol på kvinnfolk!!

Edit: Du er fucked.
Vis hele sitatet...
Litt mannsjovinistisk den der, det finnes faktisk kvinner på dette forumet.

Hatpost?
Sitat av Sio Vis innlegg
Jeg også legge til at HA er stigmatisert altfor mye, med grunn, joda, men ærlig talt er der mange koselige mennesker som liker motorsykler og er medlem uten at de brekker kjeven din om du sier noe dritt.
Vis hele sitatet...
Når han dyrker hjemme, og har folk fra HA til å selge for seg, så tror jeg han har noen folk som brekker kjever.

Edit: Enig i det du sier, men ts virker ikke som personen som ikke kommer til å komme god endet ut av dette.
Sist endret av eskil2k; 20. april 2010 kl. 00:27.
De vet at du vet det. Om noe skjer, er det deg de kommer til først. Attpåtil, som topping på kaka, valgte du å si det til kjæresten din.

Slik som situasjonen er nå, om dette virkelig er reelt, ville jeg valgt å holde kjeft. Om du skal forklare til kjæresten hvor alvorlig det er, eller om du skal prøve å overbevise henne om at det er en spøk, er vanskelig å si.
Har vært episoder før, mener å huske det var noe pyroteknisk her på forumet som en litt bedugget gutt sa til kjæresten om hele episoden. De fikk straff. Sant sies så var de ikke kjæresterlengre, og det var en perfekt mulighet til å få gutten og de andre opp i store vansker.
Sitat av Vegardino Vis innlegg
Litt mannsjovinistisk den der, det finnes faktisk kvinner på dette forumet.

Hatpost?
Vis hele sitatet...
Nåja.. Snakker bare av egen erfaring. Hvor en i bygda skjøt en annen kar, ringte kompisen sin og fikk han til å hjelpe med å dumpe fyren i havet. Kort tid etter klarte ikke kompisen å holde det inne å sa det til dama, dama kvitra da til purken som igjen gjorde at begge fikk 8 og 6 års fengselsstraff. Om noen husker Jon Hoel saken for en del år siden...
Sist endret av Outier; 20. april 2010 kl. 00:31.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av eskil2k Vis innlegg
Når han dyrker hjemme, og har folk fra HA til å selge for seg, så tror jeg han har noen folk som brekker kjever.
Vis hele sitatet...
Du er åpenbart en fordomsfri type...
Hells Angels er ikke en slags mafia, det er en motorsykkelklubb. At noen medlemmer organiserer seg og begår kriminalitet burde ikke gå på klubbens rykte med heller enkeltindividene (men det er uunngåelig, det må jeg medgi.). At han dyrker hjemme og er fra HA trenger ikke å ha noe med saken å gjøre.

Uansett blir det tullete og spekulere i hvem han henger med da vi ikke kjenner noen av dem uansett. Men noen ganger står HA frem og prøver å forbedre dette rykte sitt, det er nok ikke alle medlemmene som liker det noe særlig.

Motorsykkel klubb, ikke en haug med kriminelle.
Sitat av Sio Vis innlegg
Du er åpenbart en fordomsfri type...
Hells Angels er ikke en slags mafia, det er en motorsykkelklubb. At noen medlemmer organiserer seg og begår kriminalitet burde ikke gå på klubbens rykte med heller enkeltindividene (men det er uunngåelig, det må jeg medgi.). At han dyrker hjemme og er fra HA trenger ikke å ha noe med saken å gjøre.

Uansett blir det tullete og spekulere i hvem han henger med da vi ikke kjenner noen av dem uansett. Men noen ganger står HA frem og prøver å forbedre dette rykte sitt, det er nok ikke alle medlemmene som liker det noe særlig.

Motorsykkel klubb, ikke en haug med kriminelle.
Vis hele sitatet...
B-gjengen er også bare en gjeng hyggelige gutter som liker filmkvelder og tapas, dumt at noen få skal ødelegge og holde på med diverse kriminelle saker og ting...
Sitat av LaDa Vis innlegg
B-gjengen er også bare en gjeng hyggelige gutter som liker filmkvelder og tapas, dumt at noen få skal ødelegge og holde på med diverse kriminelle saker og ting...
Vis hele sitatet...
Faen i helvette så vrang du skulle være da? B-gjengen ER en gruppe åpenlyst kriminelle mennesker, idiotisk "argument".

On-topic:
Som alle andre har sagt, hold kjeft, ikke nevn på det til dama di engang, kanskje a glemmer det Hvis du nå klarer å ikke si det til fler (om trangen kommer, tenk deg om, du har sagt det til et helt forum) så tror jeg du skulle komme ut av dette her med mesteparten av skjelettet intakt
Nå som purken har infrarød kamera som kan se om det er synnsikt med varme under taket så er det bare et tidspørsmål når de slår til ?
Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg latet som jeg aldri hadde sett det. Det at du sa det til dama di er vell det samme som å si det til alt og alle.
Sitat av Itsnotover Vis innlegg
Nå som purken har infrarød kamera som kan se om det er synnsikt med varme under taket så er det bare et tidspørsmål når de slår til ?
Vis hele sitatet...
Er du helt nabb eller?
Alle med vedovn, eller ovn av noe slag, eller ei sterk lampe, må da få huset sitt ransaket av politiet så de kan finne planter? Naaah..Tviler.
Har ikke hørt at de bruker det i Norge heller (til dette formålet) kun i USA, der de er mer nazi (WAR ON DRUGS!!!).
Uansett ser jeg ikke hvordan det hjelper han som starta dette topicet ved å fortelle han at han kommer til å få skylda uansett
Sitat av Sio Vis innlegg
At noen medlemmer organiserer seg og begår kriminalitet burde ikke gå på klubbens rykte med heller enkeltindividene
Vis hele sitatet...

Nå er det gjerne slik at 70-90% av HA's medlemmer er tidligere straffedømte (Varierer ifra plass til plass, men ved nærmeste by så er over 90% straffedømt f.eks)


Så å si at HA (Og generelt en god del av MC klubbene) er uskyldige menn som bare liker motor og brent gummi blir helt feil.

MC-klubber er Norges svar på mafia (Selv om vi har mafia-miljø i Norge også).


Så er vell gjerne du som er trangsynt (Evt medlem av/slektning er som er medlem av HA).

---------


Når det gjelder TS's problem så er det skjeldent lurt å knærte en dyrker, da det vil for deg føre til økonomiske trusler og store problemer for deg og din slekt. (Dette inkluderer kjæresten din).
Så det å holde kjæft kan være _MEGET_ lurt.
Sist endret av Blackkoz; 20. april 2010 kl. 01:53.
Sitat av Porter123 Vis innlegg
Fikk for 2 dager siden vite at faren til kompisen min dyrker marijuana inne i et stort rom i huset. Hele rommet var fylt med planter og lamper.. gikk inn dit med et uhell da jeg skulle finne doen. Sa det til kompisen min og han sa at hvis jeg fortalte det til noen kom det til å ødelegge hele livene til familien dems... Faren hørte det fra kjøkkenet når jeg spurte kompisen og skjønte jeg hadde sett det, så han ble helt krakilsk å tok meg i skjorta å sa litt sint at jeg måtte holde kjeft om det å viss jeg fortalte det videre kom det til å få konsekvenser for meg.. faren hans er i hells angels og ikke en jeg vil kødde med... kompisen min sa at han selger noe for faren på fester og skolen o.l., mens faren selv har kontakter innad i hells angels som videreselger det.. ble helt sjokka og trodde ikke kompisen holdt på med sånt.. men sitter fortsatt med en følelse av at jeg ikke klarer å holde noe sånt inne i meg. hva bør jeg gjøre?
Vis hele sitatet...
Det hele er ganske enkelt:

1) Du sier det aldri til noen.

2) Du forklarer så godt du kan for kjæresten din alvorligheten. Få gjerne henne til å lage en blåfilm med deg eller noe, keep it safe så du har et pressmiddel om dere skulle få et hardt brudd og prøver å sverte hverandre. Jenter har en tendens til å ikke skjønne hva de skal holde kjeft om, og hva som er greit i "krig og kjærlighet". Så der må du finne på noe lurt. Tenk om du er dritings ogg utro?

3) Slett profilen din her, eller ihvertfall innlegget/tråden. Politiet er her rett som det er, og hvis du sitter hjemme og knotter så er du ikke mer enn en IP-adresse unna avhør. Og ja, freakforum utleverer den (av mange gode grunner).


....Og be til gud om at politiet ikke tilfeldigvis har razzia hos han den nærmeste tiden, gjett hvem som får skylden da ^^
Sist endret av Elefanten; 20. april 2010 kl. 02:02.
For mange er sikkert Hells Angels bare en motorsykkelklubb. Men ikke kom å si at det ikke er organisert kriminalitet de driver med... Kanskje ikke alle, men veldig mange. Kommer man nærmere mafia i Norge?

Uansett - det er tross alt bare marihuana det er snakk om og ikke heroin. Hold kjeft og ikke vær så dum at du forteller det til kjæresten din. Hun er sikkert til å stole på, men har trolig en venninde hun igjen stoler 100% på. Ild og gress og alt det der. Tenk deg om før du gjør slikt neste gang.
Sist endret av httpwhat; 20. april 2010 kl. 02:09.
Selv ville jeg holdt kjeft. Ikke på grunn av redsel for HA, men fordi det her er snakk om cannabisdyrking, noe som i utgangspunktet skulle vært lovlig.

Jeg har dog stor forståelse for at du finner situasjonen ubehagelig, og hadde selv vært relativt urolig. Dette hadde dog kommet mye an på kompisen din sin far. Virker han som en ålreit fyr? Føler du deg på noen måte truet?

Hadde jeg følt meg truet på noen måte, ville jeg mest sannsynlig gått direkte til politiet.

Men dette her er helt opp til deg trådstarter. Det er lite vi her kan gjøre.

(Ber på forhånd om unnskyldning for eventuelt rot eller merkelig formuleringer, men lider av en smule insomnia for tiden.)
Enig med Ivellios her. Om han er medlem av HA eller pikk&pakk mc spiller vel ingen rolle. Det er kameraten din og faren til kameraten din det er snakk om. Og det han har gående der hjemme skader sannsynligvis ingen (dvs. nå potensielt han selv da..) Så ta fokuset vekk fra HA/stigma osv. Tenk heller på deg selv og familielivet i huset der.

Hva du bør gjøre : Ingenting (dvs. sørge for at ingen glipper med munnen her)

Hva han (faren) bør gjøre : Skjerpe seg og i det minste låse den jævla døren så ikke dette skjer.- Lukter litt amatør av hele opplegget..
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Så er vell gjerne du som er trangsynt (Evt medlem av/slektning er som er medlem av HA).
Vis hele sitatet...
Illuminatus!

Det er galt og dømme denne faren på grunnlag av hans medlemskap i Hells Angels.
Jeg er ikke medlem av HA/står på god fot med noen som er det.
Jeg er ikke trangsynt og friskmelder på ingen måte HA sånn uten videre, men ikke vær så kjapp med slutningen "Motorsykkel klubb = Masse torpedoer!"
Ellers er jeg enig i at den kriminelle tettheten per klubb kan variere til de grader fra by til by og at jeg her i Stavanger merker lite til HA på en kriminell basis om jeg dømmer ut i fra media.

Hvor fikk du statistikken fra?
Jeg finner det svært merkverdig at du faktisk vurderer å buste faren til en kompis av deg. Selvfølgelig vet ikke jeg graden av vennskap mellom dere - men at du faktisk vurderer til å spre informasjon som potensiellt gjøre MYE skade for familie, synes jeg er utrolig dårlig gjort overfor kompisen din. Hadde det vært snakk om produksjon av diverse eksplosiver eller hva jeg anser som tyngre narkotiske stoffer (Heroin osv), hadde jeg skjønt at du hadde hatt problemer med å holde ting tett. Alikevel ville jeg nok holdt munn da det er litt vel kjedelig å havne i klammeri med HA/gjenger generelt.

Må nok ellers stille meg bak alle andre som mener at det at du sa det til din nåverende dame var noe av det dummeste du kunne gjort. Hva skjer når det blir slutt? Har uttallige eksempler på at ting har kommet ut etter at et forhold har tatt slutt. Dessuten tror jeg at mennesker i et parforhold alltid har minst en venn/venninne de deler det meste med, ergo hennes beste venninne veit nå dette, samt hvordan du presterer ellers ().
Sist endret av Dibsent; 20. april 2010 kl. 21:32.
Du har allerede gjort to store feil.

1. Fortalt det til kjæresten din. Seriøst, svært få er sammen fra de er unge og livet ut: Tror du ikke hun sier det videre når hun ikke lengre er sammen med deg? Eller er full? Eller noe lignende?

2. Skrevet om det på dette forumet. For alt du vet er både kompisen din og/eller farens hans medlemmer her, og historien din var ikke veldig anonymisert. Tror ikke de vil tenkte "Ah, helt sikkert en annen fyr som har en kompis som har en far som er medlem i HA og dyrker cannabis og der kompisen til sønnen nettopp oppdaga dyrkeplassen hans?"

Edit: Det jeg vil frem til: TENK LITT før du legger ut innlegg og tråder her. I verste fall blir de lest av mange tusen nordmenn, ikke bare "freaks", men "den vanlige mannen på gata" og myndigheter. Å tro noe annet er direkte naivt.
Sist endret av illuSiOn^; 20. april 2010 kl. 22:30.
jeg foreslår at denne tråden blir sletta omgående, for guttungens beste. han er i deep shit allerede, og det blir ikke bedre av at han legger det ut her. hvem som helst med tilknytning til ha-miljøet kan komme hit og lese. trenger vel ikke nevne mulige konsekvenser for gutten om så skjer.
Sist endret av grandiz; 20. april 2010 kl. 22:39. Grunn: leif
Du har nettop lagt det ut på internett at du vet det.

Ikke smarteste tingen å gjøre...
Sitat av grandiz Vis innlegg
jeg foreslår at denne tråden blir sletta omgående, for guttungens beste. han er i deep shit allerede, og det blir ikke bedre av at han legger det ut her. hvem som helst med tilknytning til ha-miljøet kan komme hit og lese. trenger vel ikke nevne mulige konsekvenser for gutten om så skjer.
Vis hele sitatet...
Støtter den!
Hadde spurt om jeg kunne fått prøvesmakt!

Men tilbake til alvoret i saken, skal ikke fortelle deg at det var dumt å fortelle dama og nff, for det har 100 andre her sagt allerede, men jeg syntes du burde spørre en admin veldig pent om han/hun kunne ha slettet denne tråden her, for personlig hadde jeg hatt noia til helvete om jeg hadde vært i din situasjon.
Kan ikke skjønne at du i det hele tatt vurderer å tyste på faren til kompisen din, det er generelt sett feil å tyste på folk, og SPESIELT kamerater.. Hva tror du skjer om du tyster? Jeg tenker ikke på eventuelle konsekvenser fra HA eller noe, men hvor mange kommer til å stole på deg hvis du tyster på faren til kompisen din? Du kommer til å miste alt.
Jeg skal ikke utelukke at du får en god posjon smerte også, hvis det er snakk om en eventuell business styrt av HA, men det er ikke sikkert at du får stress med de(men IKKE ta sjangsen, det er ikke verdt det)

En annen ting er det at; Faren til kompisen din STOLTE på at du ikke kom til å si det videre.. Du STOLTE på at dama di ikke sier det videre.. Hu kommer garantert til å STOLE på noen, og si det til dem osv.. tenk deg hvor fort sånne hot news sprer seg videre.. Du kan faenmeg banne på at 10 personer i din/dama di sin vennekrets veit det allerede, jungeltelegrafen er vill!

Du burde la dette ligge, fortsette å være kamerat med kompisen din(ikke ditch han nå, da sliter du noe jævlig hvis noe skjer), prøve å overbevise dama di om at det bare var kødd, at du bare skulle lure henne elns, og håp på det beste..

Hva enn du gjør, tenk nøye gjennom før du gjør noe annet kødd nå.. Og hvis politi kontakter deg angående dette, og vil ha det til å bekrefte eller tyste, SÅ HOLD KJEFT!..
Med mindre du er glad i smerte og masse hat rettet mot deg fra alle kanter xP

Lykke til =)
Porter123's Avatar
Trådstarter
jeg har vært i kontakt med politiet idag. tråden kan slettes av mod om det er mulig
Sitat av Porter123 Vis innlegg
jeg har vært i kontakt med politiet idag. tråden kan slettes av mod om det er mulig
Vis hele sitatet...
whaaat? hva med å fortelle hva som skjedde osv?
Sitat av the_dj Vis innlegg
whaaat? hva med å fortelle hva som skjedde osv?
Vis hele sitatet...
50 lapp på at dama hans sladra, noen imot?
Sitat av UncleSam Vis innlegg
50 lapp på at dama hans sladra, noen imot?
Vis hele sitatet...
ikke f *titegn*
Porter123's Avatar
Trådstarter
dama hadde fortalt det til moren sin og da sa de at jeg var nødt å kontakte politiet.. så ringte dem foreldrene mine og da var det enten jeg eller dem som måtte gå til politiet.. fortalte på stasjonen bare hva jeg hadde sett, sporte om jeg fikk noen garanti for at de ikke fikk vite at det var jeg som hadde tysta, så sa de at de skulle gjøre alt de kunne for at det ikke skulle skje og skulle få det til å se ut som at faren til kompisen min allerede hadde vært under spaning lenge
Jeg føler dette er litt episk, egentlig. Trist, men episk. Men hva faen er det du har stelt istand? Du er fucked! Kanskje du blir nødt til å lære å holde kjeft nå, på den ikke fult så hyggelige måten :/
kjedelig streiting
Dette var ikke særlig smart spør du meg. Såpass store organiserte kriminelle nettverk som HA har en tendens til å finne ut av slike ting. En person som jobber der, og en tjeneste her.

Noe sier meg derimot at du troller. Eller så skjønner ikke du å dine nærmeste alvoret.

Uten å vite hvor mange planter det er snakk om så, så tipper jeg det er en del. Dette betyr at det er mye penger involvert. Og folk kan bli ganske farlige pga penger. Det å legge ut historien her kunne jeg skjønt, helt til du skrev at du hadde gått til politiet og liknende. Om ett eneste medlem i HA er på dette forumet, vil jeg si du sliter ganske greit.

Hadde jeg vært deg hadde jeg vurdert om jeg skulle tipse faren til kompisen din om å flytte plantene. Flytter han dem vekk/kaster dem vil han ikke tape så mye iforhold til hva som skjer hvis det blir razzia, alle plantene blir funnet, og muligens andre inkriminerende ting mot han/andre i HA.

Uansett, lykke til. En idiot som lar sønnen sin selge, for ikke å snakke om setter deg i en sånn situasjon ved å ikke låse dørene fortjener nesten å bli tatt. Men la politiet ta seg av slike saker.
Sist endret av legalize_it; 21. april 2010 kl. 00:24.
Sitat av Porter123 Vis innlegg
så sa de at de skulle gjøre alt de kunne for at det ikke skulle skje og skulle få det til å se ut som at faren til kompisen min allerede hadde vært under spaning lenge
Vis hele sitatet...
Hahaha, lykke til med den :P
Om han faktisk ER av de gutta du ikke vil kødde med, så skjønner han at han ikke har vært det xD Om han ikke er det, men er en familiefar som liker motorsykler og pot, så lurer de ham kanskje, men da spiller det vel ingen rolle uansett :P
Fyfaen så jævlig da.. Synes kansje folket hær kan ha litt medfølelse? Ja, han feila, stort, og voldsomt, men alvorlig talt..

Lykke til videre TS, håper det ordner seg..
Måtte gud, allah, og buddah være med deg !
Hvis du ikke overlever så vær du hvertfall en idiot ! :P

Neida, men hvis politiet lovte å stfu så burde det jo i utgangspunktet være helt fint. Ingenting å være redd for nå, Tipper så og si endel av de folka i hells angels er overvåket av purken, så er jo bare et tidsspørsmål når de slår til.
Sitat av bluefrog Vis innlegg
Hvor gammel er du Porter123?

Er du redd for din egen sikkerhet.

bør du:

1. fytte

2. skaffe deg et våpen, eller mekke ta steroids som bare faen xD

3 ALDI GÅ ALENE OM NATTEN.

4. kjøp deg et skrujern. funker bra til å stabbe med hvis det trengs(har aldri brukt det selv, men har hørt det igjennom kompiser og internett)

Var selv ganske redd fom min sikkerhet for et års tid siden og da gikk jeg til innkjøp av:

Baseball bat
En manget allarm på dørene i første og andre etasjen
skrujern
prøvde e alltid gå med noen jeg kjente hjem fra byen osv...
Vis hele sitatet...
Ignorer sånne råd som dette. Om du føler deg utrygg, snakk med politiet. Fortell hele greia med trusler etc.

Og herregud mann, lær å holde hemmeligheter. Man kan godt stole på noen med livet, men folk gjør dumme ting (noen dummere enn andre) og det bør du ta i betraktning før du snakker. Selv om du frykta vilt for deg selv om du fortalte det til noen, sa du det til én person. Tror du den personen har STØRRE grunn til å holde på hemmeligheten enn deg? Hvis ikke vil vedkommende si det til minst en person de stoler på, og snart treffer bajsen vifta.
Faen som dere overdriver. HA er slettes ikke så skumle som dere skal ha det til. Har selv blitt kjent med flere i HA, og de fleste er bare (feite) gamle gubber som ikke har mye ellers å gjøre (midtlivskrise?), og dermed føler seg litt mindre ensom ved å melde seg inn i en slik 'klubb'. Du har nok ingenting å frykte her, og uansett om du er under 18 år tør de ikke gjøre en dritt om deg, om det er deg de tror det er som har tysta (forsåvidt ikke om du er over 18 år, heller).

Men som de fleste sier, du burde lære deg å rett og slett holde kjeft, når det gjelder 'slike' ting. Det er best for både deg, og de rundt deg.
Sitat av mrcat Vis innlegg
Faen som dere overdriver. HA er slettes ikke så skumle som dere skal ha det til. Har selv blitt kjent med flere i HA, og de fleste er bare (feite) gamle gubber som ikke har mye ellers å gjøre (midtlivskrise?), og dermed føler seg litt mindre ensom ved å melde seg inn i en slik 'klubb'. Du har nok ingenting å frykte her, og uansett om du er under 18 år tør de ikke gjøre en dritt om deg, om det er deg de tror det er som har tysta (forsåvidt ikke om du er over 18 år, heller).

Men som de fleste sier, du burde lære deg å rett og slett holde kjeft, når det gjelder 'slike' ting. Det er best for både deg, og de rundt deg.
Vis hele sitatet...

Ta å se på dokumentaren til NRK brennpunkt, så får du kanskje ett bedre innblikk.

Når 75% av ALLE medlemmer er straffedømt (Hovedsaklig vold og narkotika) så sier det litt =)
Men det betyr ikke på noen måter at de ikke kan være hyggelige karer så lenge du er på rett side av deres sinn. For de fleste her i verden kan være hyggelig
Sitat av Up Vis innlegg
Etter å ha sett nesten hele den dokumentaren, så frykter jeg det verste...
Har lyst å se din facebookstatus(Død, levende) de nærmeste dagene, hva heter du?

Ellers ønsker jeg deg lykke til!
Vis hele sitatet...
Du er ikke tilfeldigvis medlem av HA?

Mitt råd til trådstarter er at han Sier fra til kompisen sin om hva han har gjort.
Gi dem mulighet til å fjerne bevis materiale fra hjemmet sitt.
så går du til politiet å sier at det ikke var sant og at det var noe du hadde skrønet til dama di om som gikk for langt og du ble presset av foreldrene til å fortelle den samme historien til politiet.
Deretter dumper du dama di.

Det er livene til kompisen din og familien hans du ødelegger her.
Ta den straffen du får for å ha gjort noe dumt, du virker veldig ung å vil sikkert ikke få noe mer en litt smekk eller kraftig tilsnakk,noe videre vennskap med kompisen din tror jeg ikke du skal forvente.

Det kommer ut at du har tysta det gjør det alltid så gjør det rette her å ta ansvaret for det du har gjort.
Du har dummet deg ut og det står respekt av å inrømme det, stå for det du har gjort å gjøre det du kan for å reparere det du har ødelagt istedet for å sette deg ned å være redd mens livet til kompisen din raser sammen mens du venter på at de skal få vite at det er du som står bak.