Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1503
Jeg har nå prøvd flere ganger å sende mail til min sambo, men hver jævla gang får jeg en "robot"-mail tilbake etter noen sek. hvor det står;

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

*epost til sambo"


Jeg får fint sendt mail til andre, men ikke min sambo. Hva faen er dette for noe tull? -_________-

Skal også nevnes at jeg sender fra hotmail.com account
100% sikker på at du har skrevet korrekt epost adresse? Hvilken leverandør har han?
Sist endret av pinkrabbitz; 7. juli 2010 kl. 22:16.
dette skjer som regel når du sender mail til en adresse som ikke eksisterer. sjekk at du har skrevet den riktig!
har fått det der mange ganger før, var bare feil mail adresse hos meg og.
Sist endret av Henrik-Vanger; 7. juli 2010 kl. 22:21.
Trådstarter
25 1
Ja, har skrevet riktig adresse... 100%
Hotmail på han og.
Hvordan gjør du det da? Skriver du inn mail adressen eller bare svarer du på en gammel mail ifra vedkommende? Det var sånn jeg fikk ordnet det, jeg fikk vedkommende til å sende meg en mail også bare svarte jeg på den.
Trådstarter
25 1
Hvorfor i helvete må ting være så sinnsykt komplisert...!!! Arrg. Har ingen mail fra han i innboksen, så det er jeg som må sende han mail, noe som blir mislykket gang på gang. Kanskje jeg skal prøve via en annen leverandør enn hotmail? Men hvilken...
Sitat av Leah_1990 Vis innlegg
Hvorfor i helvete må ting være så sinnsykt komplisert...!!! Arrg. Har ingen mail fra han i innboksen, så det er jeg som må sende han mail, noe som blir mislykket gang på gang.
Vis hele sitatet...
Det skal ikke være lett .........................
Send med Gmail. 100 ganger bedre enn Hotmail (etter min mening.)
Antar meldingen du får i automatisk svar er lengre enn det der? Vanligvis står det et reply enten fra din egen, eller mottakers server (med mindre den er rejected) med grunnen til at du ikke får levert den.

Post hele meldingen.
Sitat av Leah_1990 Vis innlegg
Kanskje jeg skal prøve via en annen leverandør enn hotmail? Men hvilken...
Vis hele sitatet...
Gmail anbefales
Trådstarter
25 1
Takk. Skal definitivt bruke Gmail nå framover. Fuck hotmail yo.
Sist endret av Leah_1990; 7. juli 2010 kl. 22:46.
Sitat av Leah_1990 Vis innlegg
Takk. Skal definitivt bruke Gmail nå framover. Fuck hotmail yo.
Vis hele sitatet...
Tror ikke det er hotmail det er noe galt med...
Lim inn hele eposten du får i retur, så blir det mye lettere for oss å fortelle hva som er feil.
Din samboER?

Feilmeldingen her går som regel på at du har feil epostadresse registrert.
Enten har du skrevet feil adresse, eller så har ikke samboeren din brukt hotmailen på så lenge at den har blitt de-aktivert.
Trådstarter
25 1
Sitat av illuSiOn^ Vis innlegg
Tror ikke det er hotmail det er noe galt med...
Vis hele sitatet...
Faktisk, jo... Da jeg prøvde å sende en test mail til meg selv (til en annen konto) så var det helt blankt da jeg mottok mailen. Ingenting av det jeg hadde skrivd kom opp i mailen, og dette har skjedd flere ganger.

Samboer, ja. Pleier som regel bare å si sambo, tehe.
Han var jo på msn for noen dager siden. Det er ikke noe mere å lime inn, da det var det eneste som stod i posten.

Ok... nå er det like før jeg tar og finner fram en hagle og skyter meg selv i huet. Sendte mail fra Gmail i går, men fikk denne mailen i retur:


Delivery to the following recipient failed permanently:

*min samboers e-post*

Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 Requested action not taken: mailbox unavailable (state 14).

Han har sikkert ikke aktivert kontoen hans da eller noe... Hm.
Sist endret av Leah_1990; 8. juli 2010 kl. 08:37.
det ser ut som epost kontoen til smaboern din har dlit deaktivert, dette skjer da han ikke har logget inn på epost tjenesten innen en hvis tidsperiode på 60 dager hvis jeg husker rett, og man kan fint logge på "msn" selv om epost kontoen er deaktivert, du kan prøve å bytte ut @hotmail.com med @live.com se om du får sendt den da
Geek på deltid
SteInMetz's Avatar
For å bruke MSN så trenger det ikke å være en gyldig adresse. Det trenger bare å være en gyldig adresse når du lager det som en msn konto.

så det er mulig at mailen hans er deaktivert eller lignende.
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Send med Gmail. 100 ganger bedre enn Hotmail (etter min mening.)
Vis hele sitatet...
Enig dær Gmail er bedre til Msn, å får og sende E-mail! fuck hotmail