Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1203
Hei!

Da har jeg kokt sammen en låt jeg vil si meg ferdig med. Det å mastre låten er ikke noe jeg er god på, men det får dere nesten bar leve med atm.

Kom gjerne med forslag til forbedringer av låten :-)

[center]_->| Download - 7,08 MB |<-_ [/center]

- onTop
Syns den var bra jeg =)
Who Den likte jeg! Fortsett med å poste musikken du lager
Dritt bra! må si jeg likte det jeg hørte.
Hvor gammel er du og hva lager du musikk med?
Jeg er 17 år og lager musikk med Fruity Loops 7 Producer Edition. Jeg har også et midi-keyboard.
Til nå har jeg ikke noe mer, men det blir vel prioritert litt penger til ordentlig utstyr etterhvert. Evt innkjøp av et nytt program også..
Sist endret av boblesaft; 15. juni 2008 kl. 13:48.
onTop, du er en gud i whatever program du bruker for å lage musikk

Liker alle sangene du ahr laget, men synes noen er litt for kort :P
Sitat av Shadow Reaper
onTop, du er en gud i whatever program du bruker for å lage musikk

Liker alle sangene du ahr laget, men synes noen er litt for kort :P
Vis hele sitatet...
Det er mye demoer ute og går. Så jeg har bestemt meg for å lage alle nye sanger ferdig før jeg begynner på neste, fra nå av Så blir det forhåpentligvis ikke så kort
Ikke værst ikke værst, synes kansje den ble litt for "17mai" mange fete effekter osv, likte den
aah, nice!
KP
ganske fengende Melodi
Oh happy days! Veldig bra!
Fikk veldig mye "hoppesangen" feeling av låta, det er kult det, men i mine øyne er det en smule utdatert.
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Endelig noen som klarer å produsere noe som ikke er hardtekno med Britney som stammer i bakgrunnen. Bra jobbet. KP til deg.
Sist endret av LfsFan; 16. juni 2008 kl. 01:28.
Veldig enig med LfsFan! Sangen spilles i bilen på full guffe atm
Fett, imponerende.
Liker så og si det meste du har laget.
Artistnavn og Tittel på låt? må jo spre det gode ord
onTop - Bumpywaves
For meg var det litt vell "Hits for Kids", men veldig bra om du ikke er en profesjonell musikk lager mann,
denne likte jeg KP