Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1535
Hvorfor ikke lage en chan på Qnet... det hadde vært populært tror da jeg...

Bare et forslag, så ikke hakk på meg! :P
Mahognygolfer
koop's Avatar
90 0
du vet at Qnet er dritt?
dra ræva innpå EFnet så har vi allerede kanal..
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Den offisielle kanalen er #nFF @ EFNet, og administrasjonen vil ikke delta i noen andre kanaler.

Lag så mye dere vil, vi kan ikke hindre dere. Det er dog ikke mulighet for dem som starter en slik kanal å hevde at den på noen måte er affiliert med nFF, utover det at det er en uoffisiell "fan"-kanal.
Min personlige mening er at størsteparten av idiotene på internett samles på quakenet, og det hadde vært veldig greit om dere ikke henviste til adressen vår. Vi har nok problemer med cs-spillende idioter som det er.
Folk er virkelig hyggelige for tida, det skal dere ha. Hvorfor har alle så jevla mye i mot nye medlemmer?

Skjønner ikke poenget i å drive et åpent forum hvis dere ikke vil ha nye medlemmer. Dere snakker jo konstant om hvor fint livet var før når det bare var gamle medlemmer på forumet.
Opprinnelig postet av valp1
Haha... Den siste der var bare mensings løs!

Det var bare et forslag.
Vis hele sitatet...
Takk for at du besvarte IvI på den aller mest bekreftende måten.

edit:

Opprinnelig postet av Jave
Folk er virkelig hyggelige for tida, det skal dere ha. Hvorfor har alle så jevla mye i mot nye medlemmer?

Skjønner ikke poenget i å drive et åpent forum hvis dere ikke vil ha nye medlemmer. Dere snakker jo konstant om hvor fint livet var før når det bare var gamle medlemmer på forumet.
Vis hele sitatet...
At vi er hyggelige nå? Geez, du skulle sett oss før i tiden.

Selvfølgelig var at bedre før i tiden, da vi hadde gamle datamaskiner, internett gikk treigere enn det tok en datanerd å få seg en kjæreste og vi alle hadde kolabunn-briller. Vi elsker den tiden....

errr... kansje ikke.

med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jave: Hehe, du sku vært her når Carlo praktiserte sitt terror-regime. Da ville du ha oppdaget at nFF er et veldig, veldig trivilig sted nå i forhold til før. Grunnen til at nye medlemmer rakkes ned på er a) de er nye og har ikke innsikt i hvordan systemet fungerer her, og b) de er nye og ukjente, ingen kjenenr de og de får derfor også ikke særlig respekt før de viser at de faktisk kan noe.
Q-net er litt risky med tanke på at folk lett kan skaffe seg passordet til adminen for kanalen og kicke alle som er der, og atpåtil så setter han en +k. ( Jeg har vært igjennom det flere ganger på #TLL.bf) Så hold dere til efnet gutter
Opprinnelig postet av Jave
[b]Folk er virkelig hyggelige for tida, det skal dere ha. Hvorfor har alle så jevla mye i mot nye medlemmer?
Vis hele sitatet...
Vi ønsker nye medlemmer, vi er bare ikke så interessert i alle idiotene som registrerer seg. Respekt er en greie man må fortjene, i virkeligheten, og på internettet.

Jeg ber deg, titt litt på cs-miljøet, og tenk litt over om du vil ha dem som svarer på poster med "LOL" ol.
Opprinnelig postet av IvIoyner


Jeg ber deg, titt litt på cs-miljøet, og tenk litt over om du vil ha dem som svarer på poster med "LOL" ol.
Vis hele sitatet...
Er ikke det definisjonen på en fjortiss?

Jeg siterer "Fjortiss er ikke en alder, men en tilstand gjenkjent av lite konstruktive innlegg med dårlig språkbruk."
Elsker akkurat den der.

Jeg ser ikke helt vitsen med å ha nFF inn på en rein gamer-kanal. Hva har nFF der å gjøre?

En liten ting om "før i tiden": Det er ikke akkurat noe godt utsagn, for det var ikke akkurat slik at det var noen "golden age". Før i tiden slapp folk unna med å skrive "LOL!" til svar, og starte tråder der man skulle opprette en egen nFF klan i cs. "Før i tiden" brukes oftest av folk som ikke husker hvordan det egentlig var. (Ikke for å hate på de stakkars old-timerene, men det var jævlig fjortiss preg over dette forumet før i tiden)

Hvis dere vil ha beviser, klikk "første side" knappen i bunnen av hvilket som helst sub-forum, og der får man se de "gode gamle trådene".
Hmm det kan ha blitt populært det har vært sant, men det er jo da like enklet å bare koble opp til efnet server å connecte #nff

er jo ikke akkurat noe vanskelig det..

dessuten som det tidliger er sagt så er quakenet en ren gamer server..
nei ikkenoe nff på qnet! NÅDE! kommer det en flom kvisete små bæsjunger med cs under armen denne retningen så evakuerer jeg i noen måneder.
er jo bare å åpne ti mIRCs så kan du være på Q net på den ene, og Efnet på den andre, ikke så mye verre en det.
Holder vel lenge med èn kanal. Dessuten som nevnt tidligere er quakenet en gaming server.
#nFF har da ikke noe å gjøre på Qnet, Qnet ble jo laga kun for gamere, ikke for å sitte og diskutere di tinga som blir diskutert påå #nFF.

La nFF være fredet fra Qnet og lenge leve og ære EFnet med #nFF