Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1388
Heisann.

Jeg lurte på om vac ban går på account eller ip ? Jeg har 1.6 og lurte på om jeg skulle kjøpe CS:S i dag.
Jeg har prøvd en del cheats og har liggende på pcen. Kan jeg fremdeles ha de liggende og bruke de på den vac bannede accounten min menst jeg har en annen som er fri for juks?
Det går på konto ja og du kan bruke cheats på en annen konto hvis du ønsker det.
Det går etter konto, men denne er delt opp igjen. Bannes du i 1.6 vil du også være bannet i TFC, Day of defeat osv, men ikke HL2, CSS, CSCZ osv.

Derfor kjøper du CSS/HL2 så kunne det være smart å lage en ny konto dersom du vil samle alle spill på samme konto (dvs du vil kanskje kjøpe 1.6 på nytt senere?). Evnt. bare beholde kjøpe CSS/Hl2 på din vanlig og åpne ny konto for 1.6/gamle spill
Hva om jeg dropper Source og kjøper ny 1.6, da bør jeg slette CS og STEAM?
Kan noen av hackene gi meg ban selv om jeg ikke bruker dem på den nye acc'en?
Dersom du kjøper nytt 1.6, trenger du ny konto. Hva du har gjort på andre kontoer (selv om samme spill) har ingen innvirkning på den nye kontoen. Om du har hack liggende på pcn har ingen betydning for den nye kontoen med det nye spillet (gitt at du ikke benytter deg av hacken mens du spiller og du kan bannes på nytt). Du trenger ikke slette, reinstallere eller noe annet når du kjøper ny lisens på ny konto.

Bannen er gyldig for gjeldende spill inkl. de andre spillene som hører til spillet (1.6 => Hl1 ?, TFC, DOD - ikke HL2, DOD2, TF2 da disse er adskilt) på den gitte kontoen
Sist endret av Icewave; 5. september 2008 kl. 15:43.
Google Pacsteam, du får nesten alle spillene steam har, gratis(og du kan spille online)
Sist endret av Bundy; 5. september 2008 kl. 17:24.
Sitat av Bundy
Google Pacsteam, du får nesten alle spillene steam har, gratis(og du kan spille online)
Vis hele sitatet...

Det er vel ikke mulig.. ? For å connecte steams servere må du vel ha en unik ID, ellers vil du bli kicka pga TICKET error's.
Sitat av reedhelvet
Det er vel ikke mulig.. ? For å connecte steams servere må du vel ha en unik ID, ellers vil du bli kicka pga TICKET error's.
Vis hele sitatet...
KP du fikk var med uhell, neida bare bruke cracked servers, heard of Setti ?

OP: Hvordan greier du å bli banned? Jeg har spillt i ett år på samme konto med cheats nå.
Sist endret av Bundy; 10. september 2008 kl. 11:58.
Cracked servers ja, men dette vil si at man må spille på servere med _dritt_hitbox, og alt for høy responstid (ms/ping) .

Hvordan han klarer å bli bannet er vel en enkel sak. Han bruker vel cheats som lett oppdages av tilogmed VAC. Men for all del, hvis du vil spille på en cracked server, go ahead. Hold deg unna norske, legale public\warservere om du har som intensjon å cheate
reedhelvet, setti lister opp alle cracked servers, dvs du kobler enkelt til med servere med ping rundt 40 og 30..
Da gir jeg meg, selv om jeg vil tro kvaliteten er ganske nedsatt. De beste serverleverandørene leverer jo selvsagt servere til den største andelen av gamere, nettopp de som spiller på steam.
Sitat av reedhelvet
Da gir jeg meg, selv om jeg vil tro kvaliteten er ganske nedsatt. De beste serverleverandørene leverer jo selvsagt servere til den største andelen av gamere, nettopp de som spiller på steam.
Vis hele sitatet...
Jeg som spiller for morro skyld, synes det er mange bra servere der, de fleste med vac på har ikke cheatere, og folk som cheater blir kicka/ban'd.
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Shame on you cheater! CS blir jo meningsløst og kjedelig når man cheater.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Går Vac ban over eller er den for alltid?
pilleknaskern: VAC ban er _permanent_
VAC ban er permanent, og hvis du kjøper deg en ny account for å spille CS:S og har cheats liggende på pc'n vil du sannsynligvis bli bannet på den nye accounten.
Har hørt at det er nok å bare ha cheats liggende på pc'n for å bli VAC bannet.
Kort sagt:

Vac banner på accounts.

En VAC bann er permanent

Du blir ikke bannet dersom du ikke har cheatet på en account, så du kan ha en cheatfri en og en med haxxx
Jeg ser ikke hvor dere finner glede i å cheate i online spill. Dere bare ødelegger for alle andre som prøver å ha det gøy.