Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  96 40703
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Også lukter den så utrolig digg!

Men den koster 80kr her i Tønsberg. Inne i senteret hos den ene frisøren.
hehe, brodern har brukt trelim, gelatin og Dax! Hanekammen sto høyt

Angående dax, så finnes det jo utrolig mange forskjellige..
Du har den sterkeste, rød. Og en krem-aktig voks som er i sølvboks (som jeg bruker, og er ganske fornøyd med den). Det er mange andre forskjellige styrker også da.
Sist endret av boblesaft; 4. juni 2007 kl. 15:37.
Maria nila og Trevorsorbie er bra, men Fudge er BEST!
Men i følge topic så var det spørsmål om hvor på nettet voks kunne bestilles. Ikke hvor mye det koster osv..
Jeg skulle gjerne bestilt og prøvd fudge - Noen som vet hvor dette kan bestilles?
Sist endret av boblesaft; 4. juni 2007 kl. 17:04.
Sitat av NirvanaPadda
Sorry for å ødelgge morroa i denne tråden, men nå er det ingen som har postet her siden 27. Oktober 2006....
Vis hele sitatet...
Men hadde det blitt dannet en ny tråd, så hadde mange ropt SØK SØK SØK
Jeg fikk refs av frisøren min fordi jeg brukte GelWax. Det er visstnok så fett at det ødelegger, og selv om det muligens virker som om det går lett ut - blir det visst i håret selv etter en skyll.. Må vaske grundig og ofte hvis man bruke det - og det sliter jo også på håret..

Selv bruker jeg Wella Power Mess Constructor Paste, som er våt når du tar den i håret og stivner etter en stund. Funker fett hvis du vil forme det opp og til siden osv, siden det stivner etterpå..

Ellers bruker jeg Wella Massive Clay N'Play hvis jeg vil rufse det.. Bare så jeg slipper at det ligger flatt ned.. Begge to koster 30-40kr på butikker og funker fett..
Sitat av Coldfire
Jeg fikk refs av frisøren min fordi jeg brukte GelWax. Det er visstnok så fett at det ødelegger, og selv om det muligens virker som om det går lett ut - blir det visst i håret selv etter en skyll.. Må vaske grundig og ofte hvis man bruke det - og det sliter jo også på håret..

Selv bruker jeg Wella Power Mess Constructor Paste, som er våt når du tar den i håret og stivner etter en stund. Funker fett hvis du vil forme det opp og til siden osv, siden det stivner etterpå..

Ellers bruker jeg Wella Massive Clay N'Play hvis jeg vil rufse det.. Bare så jeg slipper at det ligger flatt ned.. Begge to koster 30-40kr på butikker og funker fett..
Vis hele sitatet...


Det sier de bare for å få deg til å kjøpe 200 kroners voks fra salongen..
Gelwaxen fra H&M er i det minste vannbasert. Derfor forsvinner den lett fra håret, når du dusjer.

Feks Dax wax er nesten reint fett, og er lei med håret!

Hvis du ikke er en fisefin modellkis, med pappas gullkort til fri disposisjon, kan h&m gelwaxen gjøre nytten som bare det !

Selv foretrekker jeg trevor sorbie paste, og fudge..
har kjøpt noe greier på h&m for en stund siden. svart boksx med svart skrulokk, luktet ganske speist. jeg bruker vanligvis renati eller sånn idhair mudwax. det greiene fra h&m, jeg kan ikke huske hva det het for noe, men det kostet rundt 30 kr, det er noe av det dårligste jeg har prøvd i håret noen sinne. det luktet snaisent men det funket kanondårlig. ikke mye voks det der nei.. kanskje verdt 30 kr men ikke noe mer
Sitat av emmerdale
Det sier de bare for å få deg til å kjøpe 200 kroners voks fra salongen..
Gelwaxen fra H&M er i det minste vannbasert. Derfor forsvinner den lett fra håret, når du dusjer.

Feks Dax wax er nesten reint fett, og er lei med håret!

Hvis du ikke er en fisefin modellkis, med pappas gullkort til fri disposisjon, kan h&m gelwaxen gjøre nytten som bare det !

Selv foretrekker jeg trevor sorbie paste, og fudge..
Vis hele sitatet...
Nå er det jo slik at det ikke bare er frisører som sier det, jeg har også hørt dette fra kilder som overhodet ikke har vært knyttet til frisøryrket, og ikke ville ha tjent penger på at jeg kjøper frisørprodukter. Det er et kjent faktum at i det lange løp vil billig hårvoks virkelig skade håret ditt, selv om det virker som at den lett går ut. Problemet med voks av den billige sorten er at den ofte er så fet og tykk at den tetter til porer i hodebunnen, slik at huden ikke klarer å puste ordentlig. Dette fører til økt hårtap, og i verste fall kan man miste håret i tidlig alder.

Men for all del, jeg bryr meg overhodet ikke om du ødelegger håret ditt
Jeg syntes det svarer seg og kjøpe voks på salongen, da kan du iallefall regne med at du får noe bra som ikke ødelegger håret ditt.
dessuten, så varer en Maria nila boks, med voks ca 2 måneder bruk!
Sitat av emmerdale
Hvis du ikke er en fisefin modellkis, med pappas gullkort til fri disposisjon, kan h&m gelwaxen gjøre nytten som bare det !
Vis hele sitatet...
Som sagt kostet mine vokser like mye som HM så nei - ikke noe pappagutt her Ellers vet jeg at den gjør nytten, brukte den selv - funket fett det, er bare det at jeg stoler mye mer på en person som har "studert" hår og diverse når det gjelder hårpleier enn H&M..


Sitat av bole
har kjøpt noe greier på h&m for en stund siden. svart boksx med svart skrulokk, luktet ganske speist. jeg bruker vanligvis renati eller sånn idhair mudwax. det greiene fra h&m, jeg kan ikke huske hva det het for noe, men det kostet rundt 30 kr, det er noe av det dårligste jeg har prøvd i håret noen sinne. det luktet snaisent men det funket kanondårlig. ikke mye voks det der nei.. kanskje verdt 30 kr men ikke noe mer
Vis hele sitatet...
Det er HM GelWax ja..

Sitat av spelley
Jeg syntes det svarer seg og kjøpe voks på salongen, da kan du iallefall regne med at du får noe bra som ikke ødelegger håret ditt.
dessuten, så varer en Maria nila boks, med voks ca 2 måneder bruk!
Vis hele sitatet...
Det kommer vel helt ann på hvem som bruker den..?
Sitat av error
SalkiN, hvor får man kjøpt den grønne sylinder pastaen?
Husker jeg prøvde noe ala det en gang, vil gjerne ha mer
Vis hele sitatet...
Jeg vil tro du tenker på denne.

Den kommer fra KMS og er veldig god. Selges hos alle frisører som bruker KMS.
bruk vanlig fot renser det funker fett..
Sist endret av Storegutt; 5. juni 2007 kl. 17:24.
Gelwax fra H&M er en fantastisk voks til en pris av 29,-! Du merker jo en forskjell fra den og Renati, men voksen fungerer veldig bra.
Sitat av Jurgen1337
Gelwax fra H&M er en fantastisk voks til en pris av 29,-! Du merker jo en forskjell fra den og Renati, men voksen fungerer veldig bra.
Vis hele sitatet...
enig. Jentene sier det lukter godt også.
Sitat av duxo
Ifølge homsepatruljen er ikke voks bra. Gele er tingen.
Vis hele sitatet...
I følge heteropatruljen, som jeg nylig startet, burde gutter som diskuterer dette faenskapet her være kvalifisert til å lede homopatruljen!

Hun skriver inn til Romantikk og lurer på hvor trang hun er, og hvis hun ikke får svar der så står det nok i Kvinner og Klær...
Renati koster 160 spenn på alle norske klippe salonger
kjøp id hair wax! Akkurat samme, mange Tango butikker som har gått over til denne. ligger på 100 spenn
Sitat av Coldfire
Som sagt kostet mine vokser like mye som HM så nei - ikke noe pappagutt her Ellers vet jeg at den gjør nytten, brukte den selv - funket fett det, er bare det at jeg stoler mye mer på en person som har "studert" hår og diverse når det gjelder hårpleier enn H&M..




Det er HM GelWax ja..



Det kommer vel helt ann på hvem som bruker den..?
Vis hele sitatet...
det er riktig, poenget er at du får mye mer igjen av og kjøpepå frisørsalong.
den både varer lengre, er bra kvalitet, og ødelegger ikke håret ditt..
Hey, kjør DAX. Koster bare ca. 40 spenn på H&M. Å så varer boxen i ca. et år før den blir tom
Sitat av eXpergefacio
Hey, kjør DAX. Koster bare ca. 40 spenn på H&M. Å så varer boxen i ca. et år før den blir tom
Vis hele sitatet...
men og få den ut av håret er vel en annen sak ^^

gele ftw!
Den hårvoksen koster 200 på bryne
Sitat av eXpergefacio
Hey, kjør DAX. Koster bare ca. 40 spenn på H&M. Å så varer boxen i ca. et år før den blir tom
Vis hele sitatet...
Du mener vell at det tar ca. et år å få den ut av håret?
Renati koste ca 100.- her i bergen, maria nila ca 200
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av petray
kjøp id hair wax! Akkurat samme, mange Tango butikker som har gått over til denne. ligger på 100 spenn
Vis hele sitatet...
ID mud max, er faen meg ikke det samme som Renati.
Renati er mye bedre, og holder seg bedre gjennom en regnbyge.
Dessuten koster IDen 150 den og.
Sist endret av Bjoe; 24. september 2007 kl. 17:54. Grunn: Dings
Care Renati Rock Hard Er Best ! :d
Men tilbake til topic, HVOR kan man billigst kjøpe renati hårvoks på nettet? For ikke å si andre typer voks?

Voks blir ikke ødelagt om den står lenge, så lenge lokket er skikkelig tett, så da vil man spare penger på å kjøpe mange bokser, siden frakten da blir lav per boks. Såfremt internettprisen er lavere enn hos frisøren.

EDIT: Fant en dansk butikk som selger ID hair voksene billig, og et par andre hårprodukter, frakt til norge er 75 kroner.

http://www.soldout.dk/pl/Stork%C3%B8b_1.aspx
Sist endret av purity; 27. september 2007 kl. 20:22.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Fant en side, billigere enn i butikken. Lønner seg kanskje å kjøpe flere samtidig.

http://www.blivakker.no/Default.aspx...d=97&mfpgid=97
Sitat av margido
Faen så dyrt det er i sørnorge? Her i nord koster den 60-70kr.
Vis hele sitatet...

har ikke funnet renati`n til under 140 i nord jeg^^

(det er vell ikke noe sånt som "renaati" eller no`du har funnet? :P)
Sist endret av womba; 23. februar 2008 kl. 03:07.
:(){ :|:& };:
trond89's Avatar
Sitat av Bjoe
ID mud max, er faen meg ikke det samme som Renati.
Renati er mye bedre, og holder seg bedre gjennom en regnbyge.
Dessuten koster IDen 150 den og.
Vis hele sitatet...

Ca 80 kroner på tiller for ID'en Tiller --> CitySyd --> Frisørsallongen.
Sist endret av trond89; 27. februar 2008 kl. 23:31.
▼ ... over en uke senere ... ▼
150-190kr i kr.sand !
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Jeg har tidligere brukt H&M's, men tenkte å prøve noe litt mer ambisiøst.

Noen som har erfaring med denne?
Evt. noen butikker i Norge som selger den?
Hmmm. Her i Skien tror jeg en boks Renati koster 180-200kr
Sitat av Polar-
Jeg har tidligere brukt H&M's, men tenkte å prøve noe litt mer ambisiøst.

Noen som har erfaring med denne?
Evt. noen butikker i Norge som selger den?
Vis hele sitatet...
Har en venninne som sverger til voks fra den serien, og hun har en bror som er frisør, så hun har prøvd litt
Kan tenke meg de har på frisørsalonger som fører sebastian, og dem er det mange av.

Samboeren min forøvrig fikk prakket på seg denne i england, og nå syns han det er den beste han har prøvd: http://www.lookfantastic.com/hair/d:...reme-150g.html

Geek på deltid
SteInMetz's Avatar
jeg får litt sånn hetta inne på den lookfantastic siden.. Kunne godt tenkt å kjøpt meg noe dyr og fancy hårvoks.. Men helvette, hvordan vet jeg hva som er til menn og hva som er til damer der inne? Ikke lyst å gå rundt å lukte skikkelig blomster heller
Sitat av SteInMetz
jeg får litt sånn hetta inne på den lookfantastic siden.. Kunne godt tenkt å kjøpt meg noe dyr og fancy hårvoks.. Men helvette, hvordan vet jeg hva som er til menn og hva som er til damer der inne? Ikke lyst å gå rundt å lukte skikkelig blomster heller
Vis hele sitatet...

Hvis du ser på venstre siden, så ser du flere menyvalg. Blant annet en med Style her og en med style his.
Jeg vi anta at style his er for menn.

Linken: http://www.lookfantastic.com/features/Steal_His_Style_-_Mar_'08.html
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Soo, ingen som har funnet noen billige sider?

Synes det er helt hårreisende å måtte betale 169 hos frisøren min når de helt sikkert har en innkjøpspris på under halvparten av det jeg betaler.

Ikke at jeg mener de er for bra betalt men de pusher voks og andre produkter for en heftig provisjon og når jeg nevnte at den samme boksen kostet 99,- utenfor sentrum så fikk jeg beskjed om at jeg heller burde handle der..
Sitat av mrpro Vis innlegg
Soo, ingen som har funnet noen billige sider?

Synes det er helt hårreisende å måtte betale 169 hos frisøren min når de helt sikkert har en innkjøpspris på under halvparten av det jeg betaler.

Ikke at jeg mener de er for bra betalt men de pusher voks og andre produkter for en heftig provisjon og når jeg nevnte at den samme boksen kostet 99,- utenfor sentrum så fikk jeg beskjed om at jeg heller burde handle der..
Vis hele sitatet...

Kan du leve med 119 pluss frakt?
http://blivakker.no

(herregud så homo jeg følte meg når jeg la inn bestilling fra den siden, gleder meg virkelig til å forklare bestillingen for en kompis som jobber på mitt lokale postkontor)
Sitat av mrpro Vis innlegg
Soo, ingen som har funnet noen billige sider?

Synes det er helt hårreisende å måtte betale 169 hos frisøren min når de helt sikkert har en innkjøpspris på under halvparten av det jeg betaler.

Ikke at jeg mener de er for bra betalt men de pusher voks og andre produkter for en heftig provisjon og når jeg nevnte at den samme boksen kostet 99,- utenfor sentrum så fikk jeg beskjed om at jeg heller burde handle der..
Vis hele sitatet...
http://www.lookfantastic.com/hair/terence-renati
Rundt 140 kr inkl frakt.
Valgfri brukertittel
dain's Avatar
Sitat av ztaale Vis innlegg
(herregud så homo jeg følte meg når jeg la inn bestilling fra den siden, gleder meg virkelig til å forklare bestillingen for en kompis som jobber på mitt lokale postkontor)
Vis hele sitatet...
Julegave til noen vel?
Sitat av Samurai99 Vis innlegg

http://www.billigvoks.dk/default.asp?site_id=2

men de leverer dessverre ikke til utlandet (Fra Danmark).
Vis hele sitatet...
Kan jeg bestille til udlandet?
Ja, det koster et ekstra forsendelsesgebyr på kun 63 DKK, at få sendt til udlandet


Er det mulig? :P

edit: Mye kan ha skjedd siden 2005, hehe
Sist endret av wanna-b; 10. desember 2008 kl. 11:15.
Sitat av mrpro Vis innlegg
Soo, ingen som har funnet noen billige sider?

Synes det er helt hårreisende å måtte betale 169 hos frisøren min når de helt sikkert har en innkjøpspris på under halvparten av det jeg betaler.

Ikke at jeg mener de er for bra betalt men de pusher voks og andre produkter for en heftig provisjon og når jeg nevnte at den samme boksen kostet 99,- utenfor sentrum så fikk jeg beskjed om at jeg heller burde handle der..
Vis hele sitatet...
http://billigvoks.dk/renati_voks-1048.html
Sitat av Lebowski Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Står 99 ,- hos meg.
De må ha satt ned prisen, jeg sjekka for noen timer siden og da sto det 119,-
Forøvrig er siden postet i post 78 også.
WHAT? post 78 av hele 94 replies, i denne tråden her? Jezzycreezy.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av BakkiZ Vis innlegg
Haha, hvordan klarer du å finne en over et år gammel tråd som handler om hårvoks?

Du får ikke stylet håret like bra i alle frisyrer med Gelwaxen til H&M. Men ellers kan den faktisk funke veldig bra den også. Men håret blir ganske ekkelt og klissete av den, også er den kald og ubehagelig å kline i håre synes jeg, lugger kanskje litt av og til, også lukter den H&M
Vis hele sitatet...

www.google.com, noen som søker!

Renati i helgene, og hvis det er noe spessielt.
Gelwax fra H&M på hverdagene.

Da får man bra, og ålræit wax til alle mulige situasjoner.
Også slipper man og bruke evig mye penger fordi man bruker renati hver dag.
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Renati er nice den, men om det begynner å regne, eller du svetter, og voksen renner i øynene dine, så svir det, og du kan faktisk skade øynene.
http://www.ba.no/forbruker/article4065398.ece
Sist endret av djxfade; 16. juni 2009 kl. 12:34.