Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 14709
Er det noen som vet om det finnes noen KFC
(Kentucky Fried Chicken) Spisesteder i Norge ?
Såvidt meg bekjent finnes ikke kjeden i nord-Europa i det hele tatt. Har sett den i Spania og Andorra.
Hmm..vet Hydro Texaco nedenfor meg har noe lignende. Om det heter Kentucky Fried Chicken vet jeg ikke. Men det er noe Fried Chicken iallefall
Jeg spiste der da jeg var i USA i '96 (før jeg ble veggiss, selvsagt) og I must say at jeg fatter ikke hva som er greia med de stedene. Maten smakte søppel...

...men for å drite i å gå offtopic, så tror jeg nok svaret på spørsmålet ditt er det Link sa...
Det kan nok stemme. Har hvertfall aldri sett det verken i tyskland, be-ne-lux landene eller storbritannia. Spania derimot...
De har KFC i England..
Beklager virkelig offtopic men,

Hvorfor er du vegis ninja. Kjøtt er jo det beste du får å spise! Bare tenk på en saftig burger king dobbel whopper bb med cola! NAM.
Opprinnelig postet av Laurentius
Beklager virkelig offtopic men,

Hvorfor er du vegis ninja. Kjøtt er jo det beste du får å spise! Bare tenk på en saftig burger king dobbel whopper bb med cola! NAM.
Vis hele sitatet...
Kanskje fordi han har politiske motiver ?
Nå er vel ikke fastfood en grunn til å spise kjøtt. De meste er jo noe dritt.
Når det gjelder topic, så er vel svaret nei
Kjøtt er jo det beste du får å spise! Bare tenk på en saftig burger king dobbel whopper bb med cola! NAM.
Vis hele sitatet...
Grunnlaget for å spise kjøtt er en råtten burger ?
Ingenting er som ei bøtte extra crispy @ KFC!
Jeg fant hverken ut hvorvidt det fines KFC eller Taco Bell i Europa, men Pizza Hut har de i Storbritania, Tyskland, Polen, Frankrike og Spania..
KFC er i London,
Zesty Zinger Burger er min favoritt.
har vært innom kfc i tyskland! husker ikke helt hvor, men tror det var i berlin
Laurentius: 1.000 grunner som jeg ikke gidder å diskutere. Jeg gir faen i hva alle andre mener om den saken, så da er det greit nok for meg...
Master debater
Dekilaz's Avatar
Som jadda sier: Det er hvertfall KFC i Storbritannia, og i London er det jo KFC-restauranter over alt.
KFC finnes i Berlin og i Praha som jeg vet av i alle fall.
Har nylig vært i både polen og london, der var det hvertfall KFC.

Kunne godt vært veggiss, men har ikke viljestyrken
oink: Har ikke de PH i Norge også da?

Hørte snakk om at det skulle komme en eller annen fast food kjede fra USA til Norge nå også... Husker ikke navnet

n5k: Hva med en liten artikkel/thread om det å være veggis å dine synspunkter?
Sist endret av ^V|per^^; 19. januar 2004 kl. 17:35.
USA er jo fullstappa av junkfood kjeder. Var alldri innom KFC, fordi jeg ikke syns det så så fristenes ut. Ble faktisk kvalm av reklamene på tv!
Da frister det MYE mer med en pose taco's fra Taco Bell!
Du er min venn
niigu's Avatar
KFC er den mest idiotiske plassen av alle de på listen av "mest idiotiske etterligninger noensinne".

Heldigvis finnes det ikke noen KFC-Sjapper her i Norge og forhåpentligvis kommer det aldri heller

God dressing og salat da!!

n
Opprinnelig postet av oink
Ingenting er som ei bøtte extra crispy @ KFC!
Jeg fant hverken ut hvorvidt det fines KFC eller Taco Bell i Europa, men Pizza Hut har de i Storbritania, Tyskland, Polen, Frankrike og Spania..
Vis hele sitatet...
Pizza Hut er i Norge også.

Jeg skulle gjerne vært veggis for å slippe all den dårlig maten som finnes, men det er nok umulig for meg siden jeg elsker det gode kvalitetskjøttet som biff!
Opprinnelig postet av ^V|per^^
oink: Har ikke de PH i Norge også da?
Vis hele sitatet...
Opprinnelig postet av Kudos
Pizza Hut er i Norge også.
Vis hele sitatet...

javel, kudos, hvor da? Ikke ifølge http://www.pizzahut.com/about/international/ hvertfall. men så kan det vel hende at den ikke er oppdatert..
Sist endret av oink; 19. januar 2004 kl. 21:07.
Better than thou.
De hadde et par i Oslo før, men såvidt jeg vet er de ikke her lenger. Pizza Hut lager jo mad smooth pizza, så det er litt døvt.
har nettopp kommet hjem fra barcelona og x antall kfc måltider dessverre virker det ikke som det finnes noen kfc sjapper i norge mye bedre enn både burger king og mcdonalds!
De har KFC i København.

Synes ikke maten var så altfor god der.
Vi burde heller fått Taco Bell til Norge. Yummy.
Opprinnelig postet av ^V|per^^
n5k: Hva med en liten artikkel/thread om det å være veggis å dine synspunkter?
Vis hele sitatet...
Det gidder jeg ikke. Som sagt: jeg driter i hva folk spiser, og de har ingenting med hva jeg spiser. Jeg driter i hva folk mener om min livsstil (det gjelder forsåvidt alt, ikke bare kosthold)...
Gidder ikke en lang tråd som kun glir ut i meninger om hva som er gode og hva som er dårlige argumenter, og argumenter som "kjøtt er digg" osv.
Har ikke noe behov for å forklare meg, eller prøve å "frelse" andre.
Ingen klarer overbevise hverande, hverken den ene eller den andre veien i det spørsmålet det.
Meningsløst...
Opprinnelig postet av oink
javel, kudos, hvor da? Ikke ifølge http://www.pizzahut.com/about/international/ hvertfall. men så kan det vel hende at den ikke er oppdatert..
Vis hele sitatet...
Jeg minnes det var på gamle Fornebu og det flyttet til innenlandsterminalen på Gardemoen.
Det ligger en kafe/restaurant ved SAS-hotellet i oslo, som selger noe liknende KFC. De kaller det Southern fried chicken.
Jeg liker den fremfor KFC og de har også meget gode poteter (Be om ekstra!!)!

Hyggelige åpningstider for natteranglere(til 6.30 i helgene..).
▼ ... flere år senere ... ▼
Norge har ikke så vidt jeg vet.

Men Nederland har.
Hvor langt bak har du bladd da? Siden tråden sist var aktiv for over åtte år siden mener jeg
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Dude.. 8 år gammel tråd.
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
KFC er i Berlin og!
KFC er oppskrytt.

jeg var 9 år i 2004
Sitat av Sittnduck Vis innlegg
Hvor langt bak har du bladd da? Siden tråden sist var aktiv for over åtte år siden mener jeg
Vis hele sitatet...
My bad, men samma det.
Sitat av Untraile Vis innlegg
My bad, men samma det.
Vis hele sitatet...
Hvordan og hvorfor fant du frem til denne tråden? Søkte du på KFC?
Såpekoker av rang
På min interrail-reise i 2008 var jeg innom KFC i Køben - for øvrig den skitneste fast-food restauranten jeg har sett.
Fikk servert en kylling inklusiv hjerne for å toppe stemninga. Har bilde et eller annet sted. Motbydelig.

KFC i Praha var gull.

EDIT: Wow, 8 år gammel tråd. Beklager.
Sist endret av monoid; 20. mars 2012 kl. 22:02.
Var ikke du som bumpet

KFC har de ikke norge, men det er en pizza hut på gardermoen
Southern fried chicken? Hmmm.. SAS hotellet ved slottet, eller ved Jernbanetorget?
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Som sagt er KFC dritt. Hvis du er keen på kylling har Meny dritdigge kyllinglår til en grei pris. 99 kr pr kilo, ca 18 pr kyllinglår.
kjøp hot wings på macern, drit godle!! men blir litt dyrt med 15 spenn for 3 stk hvis du skal ha en hel middag da

edit : vet det er OT, men tenkte å komme med ett annet forslag.
Sist endret av hustlern; 20. mars 2012 kl. 22:41.
Longboarder
zitare's Avatar
Det er ikke KFC i Norge grunnet reglene Norge har når det kommer til import av fjærkre. og kfc har noen regler for hvor kyllingen skal komme fra eller noe.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Som sagt er KFC dritt. Hvis du er keen på kylling har Meny dritdigge kyllinglår til en grei pris. 99 kr pr kilo, ca 18 pr kyllinglår.
Vis hele sitatet...
"Vanlig" kylling er ikke inærheten av KFC på smak for meg. KFC er nyyyydelig!
Sitat av zitare Vis innlegg
Det er ikke KFC i Norge grunnet reglene Norge har når det kommer til import av fjærkre. og kfc har noen regler for hvor kyllingen skal komme fra eller noe.
Vis hele sitatet...
Tror nok ikke at KFC ville brydd seg veldig om det prinsippet dersom de så det norske markedet som verdifullt. Dersom KFC kunne tjent penger i lengden på det hadde de solgt crack med kyllingvingemenyene sine
Sist endret av BaconWeed; 20. mars 2012 kl. 23:33.