Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  70 6403
jeg og noen kamerater skal lage en filmsnutt av type 'skjult
kamera'. vi har et par idéer, men kunne trengt noen flere tips

er det noen som har noen morsomme idéer?
enten noe vi kan gjøre for å få reaksjoner, eller spøke med en
person..
Jeg og en kamerat tok bussen til IKEA og gikk opp i møbelavd. Han hadde pysjamas under de vanlige klærne. Så han tok av seg de klærne han hadde over og tok av seg skoene. Deretter la han seg i en seng.
Jeg sto å filmet at han gjorde det... Etter en liten stund kom det en vakt og ble ganske irritert...

Ganske gøy i grunnen...
Skaff deg en form for horrormaske ("skrik" eller noe i den duren). Finn dere et sted hvor det ferdes folk, men ikke hele tiden, en trappeoppgang i et offentlig bygg er fint. Så legger en av dere seg ned med masken og en hettegenser på. Ligg med ansiktet ned. Ligg helt i ro, så det ser ut som om du har falt ned trappen eller noe. Offeret bør helst være alene. Når offeret skal hjelpe deg snur du deg kjapt. Meget effektivt.

NB! Prøv å ikke gi gamle damer infarkt.
Hvis du ikke faktiskt er voksen kan det være gangske morsomt å si til foreldrene at du skal bli far o.l.

Eller noen av disse:
44 morsomme ting å gjøre i en heis!
1. Snyt nesen og vis innholdet av lommetørkleet du snøt deg i til de andre passasjerene.
2. Sett på en smertefull mine, bank hodet mot veggen og si: "Hold kjeft, faen, alle sammen bare hold kjeft!"
3. Plystre de 7 første notene av "It's a Small World" uten stopp.
4. Åpne vesken eller kofferten din bittelitt, kikk nedi og spør: "Får du nok luft der inni?"
5. Tilby navneskilt til alle som kommer på heisen. Ha ditt på opp-ned.
6. Stå stille og urørlig i et hjørne med fjeset mot veggen og aldri gå av.
7. Når heisen kommer til en etasje, gjør som om du strever og kaver for å prøve å åpne døren, og spill flau når de åpner seg av seg selv.
8. Len deg over til de andre passasjerene og hvisk: "Marsboerpatruljen kommer!"
9. Hils på alle som kommer på heisen, og be dem kalle deg General.
10. I øverste etasje, hold dørene oppe og krev at de holdes oppe helt til du hører "plink!" fra mynten du slapp ned heissjakten.
11. Stirr på og smil til en passasjer veldig lenge, og så si: "Jeg har nye sokker på!"
12. Når minst 8 personer er i heisen, still deg bakerst og si: "Å nei, ikke nå, helvetes bevegelsessyke".
13. Mjau av og til.
14. Vedd med de andre passasjerene om du klarer å få en krone opp i nesen.
15. Frys og mumle: "må på do, må på do," så sukker du og sier. "opps..."
16. Vis de andre passasjerene et sår og spør om det ser infisert ut.
17. Skrik "Geronimo" hver gang dørene åpnes.
18. Tegn opp silhuetten av en person på heisgulvet med kritt, og si: "Stakkars...han var min beste venn."
19. Stirr lenge på en person i heisen og utbryt: "Du er en av dem!" og flytt deg til motsatt hjørne av heisen.
20. Rap, og så si: "mmm....godt".
21. Ta på en hånddukke og snakk til de andre passasjerene "gjennom" den.
22. Når alt er stille, se deg rundt og spør: "er det din mobil?"
23. Si "Ding!" i hver etasje.
24. Si: "Jeg lurer på hva alle disse er godt for?" og trykk på de røde knappene i heisen.
25. Lytt til heisveggene med et stetoskop.
26. Tegn opp en liten kvadrat med kritt og fortell de andre passasjerene at dette er ditt område.
27. Ta en bit av et horn og spør en passasjer: "Vih uh e hva jeh hah i mohnen?"
28. Si i en demonisk røst: "Jeg må finne en mer passende vertskropp!"
29. Lag eksplosjonslyder når folk trykker på knappene.
30. Ha på deg "Røntgenbilder" og se ondskapsfullt på de andre passasjerene.
31. Prøv å finne flass i håret ditt, og spis det.
32. Ta på deg bare svarte klær, en finlandshette, en bag med penger, en pistol hengende ut av jakkelomma og
prøv å gli inn i mengden.
33. Ta opp nødtelefonen og finn opp en samtale.
34. Selg Tupperware.
35. Plasser kontorpulten i heisen og spør folk som kommer på om de vil ha en time.
36. Si, med en plakat hvor det står: "I USTAND" på i hendene, "hmm, lurer på hvorfor denne var limt fast på døren?
37. Når du går på heisen, gå gjennom folkemengden og stirr på veggen motsatt av døren, som om døren vil åpnes der.
38. Kle deg i skate-klær, hold en svær cd-spiller opp til øret og spill Beethovens 5. så høyt du kan.
39. Presenter deg som Ochenga-Wangaa Den store hersker og begynn å fortelle innfødte historier fra øyen du kommer fra.
40. Vift febrilsk med hendene og prøv å få bort usynlige fluer fra hodet.
41. Gjør som om du spyr.
42. Barber deg.
43. Gjør yoga-øvelser.
44. Syng "Mary had a little lamb" mens du om og om igjen trykker på knapper.
Vis hele sitatet...
Jeg og en kamerat gjorde dette: Jeg gikk først inn på den lokale shellbutikken og plasserte meg rimelig godt skjult bak en hylle med et kamera. Etter et minutts tid kom kameraten min inn, iført svart frakk, finlandshette, solbriller og aluminiumsballtre. Han går frem til disken og kjøper en bug eller noe, og går så ut igjen. Hele bensinstasjonen ble stille som graven under hele opptrinnet, og i det han har gått ut av utgangsdøren utbryter en ansatt som drev å satte varer i hylla: Hva faen var det der?! Kjempefestlig, men ikke dog ikke helt risikofritt .
Jeg syns dionysos forslag var så bra at jeg bare må legge meg til der. Btw, legg ut filmen på nettet etterpå da =)
Spring inn i en bank med en flakse tran i hånda og si: "Dette er tran".
Ikke helt risikofritt heller. Har hørt at en russ i Oslo ble lagt i jern da han gjorde dette.

edit: Hvis det var noen som ikke tok den : Dette er et ran...
Sist endret av Laurentius; 2. februar 2004 kl. 18:34.
Har dessverre ikke dette på tape lenger, klarte å ta over filmen etterpå (da ble kameraten min kjempeglad ).

Edit: skriveleif
mann's Avatar
Trådstarter
haha, takk for tips folkens - keep 'em coming!

det dionysos skriver er jo fullt lovlig, de kan vel ikke ta deg for noe!
Nei, men kan jo hende noen prøver å leke hverdagshelt (huff) eller noe.
mann's Avatar
Trådstarter
isåfall kan du tjene penger :P

men noen som sitter på mer tips?
Du er min venn
niigu's Avatar
Se hvor lenge du klarer å bomme med busskortet på den tingen i bussen. Det er morro.
Også kan man jo fyre opp hasj / bongene i en gruppe på 3 i skolegården..

Lame ass tips men..

n
mann's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Cthulhu
Skaff deg en form for horrormaske ("skrik" eller noe i den duren). Finn dere et sted hvor det ferdes folk, men ikke hele tiden, en trappeoppgang i et offentlig bygg er fint. Så legger en av dere seg ned med masken og en hettegenser på. Ligg med ansiktet ned. Ligg helt i ro, så det ser ut som om du har falt ned trappen eller noe. Offeret bør helst være alene. Når offeret skal hjelpe deg snur du deg kjapt. Meget effektivt.

NB! Prøv å ikke gi gamle damer infarkt.
Vis hele sitatet...
haha, den prøvde vi i dag.. inne på rådhuset. vi ble politianmeldt siden en dame kom i sjokktilstand = vellykket.

skal prøve noen av de andre senere
movie movie???
hvis du er ute etter og gi vanlige folk et lite eventyr kan du gjøre som sånn jeg og gutta gjorde..

når vi så en bil komme så løp jeg ut i veien og fikk den til og stoppe, satt meg i den og sa "kjør, kjør fort! " mens noen andre av" de "store" "tøffe gutta løp etter meg som om de skulle ta meg. etter en stund ber du førern om og sette deg av..

drit morsomt når man gjør det selv, men ikke gi opp hvis førern sier "nei" bestemt, det skjedde nemmli med meg. :P
gå bort til en telefonkjosk å skriv opp nummeret på den. stikk derreter inn på nermeste mac-donalds å ring nummeret. når noen tar telefonen sier du: hei vi ringer fra RADIO-1 hvis du løper inn på nermeste mac-donalds og roper navnet på mac-donalds "klovnen" vinner du gratis mat på mac`en i et helt år.


husk at du må se telefonkjosken fra vinduet på mac-donalds..
grisefett.
Vel, hvis dere filmer ting.. vær så snill å legg dem ut! Dette høres jo helt villt underholdene ut.
Okay, denne krever at dere er ganske så modige, og ikke så rent lite redde for å drite dere ut. Du og en kamerat går inn i en butikk, hånd i hånd. Dere ser på hverandre med intense blikk, som om dere er skikkelig forelska i hverandre. Dere tiltrekker dere litt oppmerksomhet før dere går bort i kassen og tar en pakke kondomer. "Gjett hva vi skal" sier du så folk akkurat hører det, og blunk til kassadamen.
øøø asj for å utføre den ska du vær sinnsykt modig lol
Det er jo ikke noe problem det. Er jo bare morsomt.

Gå på restaurant e.l. og ha med en dildo. Du venter til noen går og går og tar plassen deres. Når de er på vei ut roper du på dem "Hei du! Med den grønne genseren du glemte denne!!" og holder opp dildoen. De vil gjerne bare gå videre, men da må du springe etter dem. Har ikke gjort dette, men har diskutert det en god del.
mann's Avatar
Trådstarter
hahaha, takk for kule forslag

alt som har kommet til nå skal nok la seg gjennomføre også
her er en. En gjemmer seg godt og filmer hele greia, burde ha to andre eller no. De to sloss den ene er sminka litt så det ser ut som han er skadda på nært hold. Så begynn og sloss når det kommer en bil forbi eller enda bedre en sykebil. Fin plass ved sykehuset. Den som "slår" stikker selvklart av. den andre får enten late som han er skada eller bare løpe. Andbefaler og løpe hvis det stopper en sykebil.
Opprinnelig postet av Dionysos
Jeg og en kamerat gjorde dette: Jeg gikk først inn på den lokale shellbutikken og plasserte meg rimelig godt skjult bak en hylle med et kamera. Etter et minutts tid kom kameraten min inn, iført svart frakk, finlandshette, solbriller og aluminiumsballtre. Han går frem til disken og kjøper en bug eller noe, og går så ut igjen. Hele bensinstasjonen ble stille som graven under hele opptrinnet, og i det han har gått ut av utgangsdøren utbryter en ansatt som drev å satte varer i hylla: Hva faen var det der?! Kjempefestlig, men ikke dog ikke helt risikofritt .
Vis hele sitatet...
hehe jeg jobber på shell, det er jo fult alarmert da så jaja er jo en risiko. for min del, greit med litt spenning hehe
jeg er villig til og gjøre det meste... hvis noen bor nærme asker og vil gjøre noe "stunts" kan de bare pm'e meg, jeg har ikke kamera så det får dere fikse...

hadde vært drit fett og lage en skikkelig film ut av dette for og legge ut på ftp for nff medlemmer
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Denne kan gjøres med en kamerat eller alene.

Fyll en pose med aviser eller noe, så når du ser en politibil, så peker du/dere på den og begynner å løpe. Hvis dere har lyst å lage litt mer action, så kan dere kaste posene i en busk eller noe...

Bør ha litt guts for å kunne gjennomføre dette, men etter alt jeg vet, så kan ikke purken ta deg for noe...

Det kommer sikkert til å se tøft ut om du filmer det
Sist endret av magstr; 5. februar 2004 kl. 11:54.
man må jo alti gjøre ting som behøver masse guts for at det skal være morro da
noen som har fått til noe bra å filmet det eller?
har en til da, vil sikkert sett fett ut på kamera og du kommer kanskje i avsien også.... til dette trenger du:

1 stk heisekran
1 stk supermanndrakt
1 tube hårgele
1 motorsykkel
(1 automatisk trafikkontrollboks)

det første kan gjøres ved å skjule krana og komme flyvende over veien foran noen biler el. det andre trengs motorsykkelen til, da henger du deg strategisk opp foran trafikkontrollboksen, tar masse hårgele i håret og gliser med en hånda i flyvepoisjon. Så får du kameraten din til å kjøre såpass fort over kontrollstreken i bakken at det tas bilde

ps.! kan bytte ut supermanndrakten og kranen med rullestol, traktor, gåstol, ski, rulleskøyter (mange valgmuligheter)
En annen ting man kan gjøre er å kjøre forbi et busstopp mens 2 stykker lener seg ut av vinduet og skyter med kruttlapp (maskin)pistoler på folkene som venter på bussen. Simulert driveby altså, ikke umulig at en del folk skvetter til.

Fungerer selvfølgelig bedre når det er mørkt, og det kan være lurt å dekke til skiltene. Samt at man må være minst 3 stykker i bilen, og en til som filmer fra bilen eller et annet taktisk sted.
Opprinnelig postet av Bill_Gates

det andre trengs motorsykkelen til, da henger du deg strategisk opp foran trafikkontrollboksen, tar masse hårgele i håret og gliser med en hånda i flyvepoisjon. Så får du kameraten din til å kjøre såpass fort over kontrollstreken i bakken at det tas bilde

ps.! kan bytte ut supermanndrakten og kranen med rullestol, traktor, gåstol, ski, rulleskøyter (mange valgmuligheter)
Vis hele sitatet...
tar den bilde da?? siden den ser kansje ikke motorsykkelen ikkesant...
men hvis den gjør det så lurer sikkert politifolka på stasjonen litt mye :P
OT: Bill_Gates, blitt inspirert av den geniale Kawasaki-reklamen der en Kawa' Ninja kjører forbi en traktor og en fotoboks samtidig i 263 km/t? Der er det jo bare bilde av traktoren, med påskriften 263 km/t

For dere som ikke har sett den: http://home.no.net/galtomat/fotoradar2.mpg
Sist endret av Crazytomato; 5. februar 2004 kl. 18:53.
Opprinnelig postet av Bill_Gates
[b]har en til da, vil sikkert sett fett ut på kamera og du kommer kanskje i avsien også.... til dette trenger du:

1 stk heisekran
1 stk supermanndrakt
1 tube hårgele
1 motorsykkel
(1 automatisk trafikkontrollboks)
Vis hele sitatet...
HEISEKRAN? Kanskje noe for Bill Gates, men ikke noe for vanlige folk med slunken lommebok...
Opprinnelig postet av magstr
Denne kan gjøres med en kamerat eller alene.

Fyll en pose med aviser eller noe, så når du ser en politibil, så peker du/dere på den og begynner å løpe. Hvis dere har lyst å lage litt mer action, så kan dere kaste posene i en busk eller noe...

Bør ha litt guts for å kunne gjennomføre dette, men etter alt jeg vet, så kan ikke purken ta deg for noe...
Vis hele sitatet...

Trenger jo aldeles ikke å ha guts for det. det gjør jeg hver gang jeg ser en snut(ikke med pose og sånn, men dekker til fjeset med jakka og beinflyr som faan akkurat når politibilen har kjørt forbi. må passe på at de ser deg når du gjemmer fjeset da)
hvis du kaster fra deg en plastikk pose med aviser i og snuten er en dritt kan han gi deg bot for offentlig forsøpling, så ikke kast posen)

Erifert: En annen ting man kan gjøre er å være tre stykker først og fremst + 1 kamera. Så kan man gå ett eller annet sted hvor det er masse folk(mener karljohan på 17.mai masse folk) og la en av de 3 gå litt rundt. så kan en annen løpe mot ham og rope ett eller annet dritt og når han kommer nærme nok hopper han på han ene som gikk rundt og sosa og slår villt mens han første ligger og skjønner ikke en dritt(på liksom åff cørs) til han som angrep løper. det vekker oppsikt det...
Slut Cocksuckers is the best. rem. the name
Sist endret av Punxer; 9. februar 2004 kl. 18:01.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Spørsmålet nå er om det blir noen småfilmer ut av dette snart?
Hadde vært morsomt å fått se reaksjonen til denne sjokkskadede damen som anmeldte dere.

ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Opprinnelig postet av frekkmann
det dionysos skriver er jo fullt lovlig, de kan vel ikke ta deg for noe!
Vis hele sitatet...
"Dette er Tran" greia er sikkert ikke direkte ulovlig, men om du skremmer noen unødig, så kan du faktisk blir arrestert for brudd på fred og orden. Av samme grunn er det ulovlig å skrike "brann, brann" i en bygning hvor det oppholder seg mennesker.

I tillegg, om du gjør dette i en bank hvor det er mange mennesker, er det en viss sjanse for at det er en gammel dame / gammel mann med svakt hjerte der. Du ler ikke så mye dersom noen synker sammen på grunn av et massivt hjerteattakk.

h
Noen kamerater av meg fant noen Veivesen-kjegler
og stengte av en vei midt på natten og filmen biler & busser
som måtte snu osv.. Sinnsykt artig!
Du har vel det ikke på film?
Opprinnelig postet av SharQ
"Dette er Tran" greia er sikkert ikke direkte ulovlig, men om du skremmer noen unødig, så kan du faktisk blir arrestert for brudd på fred og orden. Av samme grunn er det ulovlig å skrike "brann, brann" i en bygning hvor det oppholder seg mennesker.

I tillegg, om du gjør dette i en bank hvor det er mange mennesker, er det en viss sjanse for at det er en gammel dame / gammel mann med svakt hjerte der. Du ler ikke så mye dersom noen synker sammen på grunn av et massivt hjerteattakk.

h
Vis hele sitatet...
"Dette er tran" er/var jo et russemerke. Var noen som prøvde det, og de fikk en havy bot! Og den kan bli ganske stor hvis betjeninga trykker på alarmknappen
Å gå inn med finlandshette og balltre på bensinstasjonen er jo nesten like "ulovlig" da. Men artig :P

Bestill ketchup på et gatekjøkken. Bare si du skal ha en kopp med ketchup og spill overraska når betjeninga syns det er rart :P
Vi gjore det, og ho dama ble helt forvirra. Var ekstra gøy siden ho var av utelandsk opprinnelse og ikke kunne så godt norsk :P
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
legg ut filmene når de er ferdige da??
Noe vi gjorde en gang da en dude jeg kjenner netopp hadde fått bil var som følger:

Vi kjørte rundt stille og fredelig og hadde operamusikk på for fulle guffer, så kjørte vi forbi et buss stopp hvor det tilfeldigvis satt et par og klinte. Jeg lente meg ut vinduet og skrek " HALLO DU DER " med tilgjort stemme, dama datt på bakken og mannen pissa på seg..
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Opprinnelig postet av Laurentius
Hvis du ikke faktiskt er voksen kan det være gangske morsomt å si til foreldrene at du skal bli far o.l.

Eller noen av disse:
Vis hele sitatet...
kanskje jeg er barnslig nå, men er sikkert tidig i noen tilfelle om man forteller folka sine at man er av en annen seksuell legning enn det de tror du er. prøv den!
Opprinnelig postet av Dionysos
Jeg og en kamerat gjorde dette: Jeg gikk først inn på den lokale shellbutikken og plasserte meg rimelig godt skjult bak en hylle med et kamera. Etter et minutts tid kom kameraten min inn, iført svart frakk, finlandshette, solbriller og aluminiumsballtre. Han går frem til disken og kjøper en bug eller noe, og går så ut igjen. Hele bensinstasjonen ble stille som graven under hele opptrinnet, og i det han har gått ut av utgangsdøren utbryter en ansatt som drev å satte varer i hylla: Hva faen var det der?! Kjempefestlig, men ikke dog ikke helt risikofritt .
Vis hele sitatet...

Hehehe, for å slenge på en ekstra go'ting på den, kan du jo kjøpe bug-en med en halvannen liters flaske eller no.. En skitten en, som ser skikkelig funnet ut. Poor piece of crap!

En ting til du kan gjøre, er å slenge et par støvler i et fat eller no som ikke er så altfor dypt.. Sleng på med sement, og da det tørke. Prøv å kjør støvlene gjennom det, og form den til å akkurat passe ned i en bøtte. (Form den ved å hakke med spett eller no, til den passer). Så tar en eller annen seg på disse støvlene, så det ser ut som han sitter fast i en bøtte stappfull med sement.
Deretter tar dere på dere noen fete klær, og bærer han i retning av en brygge eller lignende. Stopp helst og spør noen om veien til å komme dit.
Grunnen til at dere ikke like gjerne kan fylle hele bøtta med sement, er for at det blir jævlig tungt.

Dere kan eventuelt også bære på en fyr inn i en jernvarehandel. La kisen ha på seg håndjern, eller teip rundt kjeften osv.
Gå bort til karen bak disken, og si "Hei! Har dere et solid TAU!?".
Kan bli artig det og ;P

Ellers kan du stikke på www.forbanna.com og lese om ting som gjør folk forbanna. Noen kan være ideer til film
Haha ! Den med sementgreia skal jeg prøve under Quartfestivalen! Da kryr det av folk nede med sjøen
Hahah! Også den vi prøvde her ifjor da, på Solsiden i Trondheim (Litt utenfor Sentrum). Hadde en med kamera oppe i 2.etasjen, også sto jeg rett under og lata som om jeg venta på noe\noen.
Så kommer kameraten min kjørendes i full fart på skateboardet og kjører dønn inni meg, mens jeg kauker og skriker for full hals og later som om jeg slår etter han osv. Da kom plutselig en hverdagshelt fra Ulra matbutikk ut og ba oss gå ut hver vår vei...
Da vi var på vei snudde vi plutselig og sprang etter hverandre, på utkikk etter en vakt på sentret. Da vi fant en, sa jeg: "du, han slo meg" og fikk som svar "neida, du slo først" og så klart, føk vi på hverandre igjen foran vakta. (Da hadde kameramannen kommet ned og sto bak en leke bil) Vakta, sterk som faen, løfta oss opp å kasta oss fra hverandre, dro oss ut og slengte oss. Kameramannen rett bak. Så snudde vakta, tok kameraet og skulle ta filmen... Vi fikk den tilbake, heldigvis.
Skal sjekke om jeg finner den, for og legge den ut, jævli artig film med mye sprell!
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Jeg og noen folk lagde en diger snømann midt på veien, men med nok plass til at man kan presse seg igjennom med bil.

Event. lage en liten snømann ved siden av den store slik at folk må kjøre på den.

Fett å se hva folk velger å gjøre
Opprinnelig postet av Cthulhu
Okay, denne krever at dere er ganske så modige, og ikke så rent lite redde for å drite dere ut. Du og en kamerat går inn i en butikk, hånd i hånd. Dere ser på hverandre med intense blikk, som om dere er skikkelig forelska i hverandre. Dere tiltrekker dere litt oppmerksomhet før dere går bort i kassen og tar en pakke kondomer. "Gjett hva vi skal" sier du så folk akkurat hører det, og blunk til kassadamen.
Vis hele sitatet...
Gjort. Er vel ingen sak?
Noen kamerater av meg drev med noe slikt i fjor. De kjørte 2 biler, med 4 folk i bil nr. 1 og 2 folk i bil nr. 2.

Bil 1: 1 sjåfør, 2 passasjerer og 1 i bagasjerommet.

Bil 2: 1 sjåfør, 1 som filmer.

Dette er hva man gjør: Kjør til en bussholdeplass eller et liknende sted hvor det er folk, og gjerne brems litt brått eller noe, så det blir litt action. To folk hopper ut av bilen, åpner bagasjerommet, løfter ut han som ligger der og legger han igjen på bakken, for så å stikke av i all hast.
Selvfølgelig står den andre bilen like i nærheten og filmer. (Det er nesten like greit å bare stille seg opp med kamera et stykke unna, uten bil)

Skulle gjerne hatt noen klipp, men politiet kom, så bil nr. 2 stakk av og sletta alt på båndet, pga at politiet insisterte på å få se det eller noe. Det hele endte opp med en liten bot for å ha hatt noen i bagasjerommet.
Hadde dere bundet han så godt da? Kan jo stikke av.
Det beste er jo om han har helt panikk, reiser seg og springer alt han klarer