Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  69 4827
Uansett,
Dette er utrolig bra!
Football Manager 2012, Age of Empires 2 & 3
Er mange fine point & click adventure spill da. Disse er noen av de jeg kan anbefale:

Den lengste reisen og Drømmefall
Monkey Island serien (3 er min fav)
The book of unwritten tales
The whispered world
Day of the tentacle (gammelt spill, men utrolig kult)

Av alle disse, så er det nok Den lengste reisen som får førsteplassen fra meg, og Monkey Island 3 på en god andreplass.
Vist du vil kaste vekk tid så kan eg anbefale red alert (liker 2aren best, samt Yuri`s revenge), Terraria (Sandbox spel som er gratis og det har litt historie/"quest") eller det ultimate sandbox spelet; Minecraft Kjekt når du står der utan internett og minst like kjekt når du spelar med andre (da same gjeld Terraria også). Minecraft er ein betaling så har du den evigt

Kos deg med å bli vampyr-kvit i sommar Jobbing på nokon av oss andre, he he :P
LOL er en latterlig god måte til å få timene avgårde. En match varer vel i gjennomsnitt 40 min. Ellers, som nevnt tidligere så er Minecraft som sennep i rompa på tiden.
Minecraft Survival!
Det kan du slå ihjel en god del timer med litt survival! Spilt noen hundre timer med Minecraft
I starten har du lite ressurser, men du samler deg opp etterhvert. Bygg byggverk for å beskytte deg mot monstre, eller bygg store, fine byer. Finn verdifulle skatter skjult under bakken.
Sitat av FellowMellow Vis innlegg
Counter strike 1.6

Har spilt dette spillet i godt over 1000 timer. Kom deg inn i et "cs miljø" og finn noen gamekopiser og spill mix med de. Dette må være noe av det gøyeste, har mange gode minner og gode lattere fra min cs tid.
Vis hele sitatet...
Har selv litt over 3000 spilletimer på Counter Strike 1.6.
Et spill du aldri går lei av.
Få med deg et par venner, dann et team, spill matcher og delta i cuper
FALLOUT FALLOUT FALLOUT

Fallout 3
Fallout: New Vegas

+ alle DLC's

Forøvrig anbefaler jeg Oblivion.
Counter Strike 1.6 - FPS skytespill, regner med du har vert borti det.
Counter Strike Source - Same shit, different story.
Track Mania:Nations Forever - Gratis bil spill, veldig gøy og som sakt; GRATIS.
Sitat av 1234554321 Vis innlegg
Counter Strike 1.6 - FPS skytespill, regner med du har vert borti det.
Counter Strike Source - Same shit, different story.
Track Mania:Nations Forever - Gratis bil spill, veldig gøy og som sakt; GRATIS.
Vis hele sitatet...
Counter Strike:Source - Shit.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
TrackMania Nations Forever er gratis og ikke minst LOVLIG! Så har du også TrackMania United Forever som koster litt, men ikke så steingale pris på.

De er forresten i full gang med å lage TrackMania II.
Hva med "I am alive" Har ikke spilt det, har sett litt på streams av folk som spiller det og det er relativt lite dreping der.
Kan ikke si noe mer om spillet men du kan jo lese på good ol`wiki http://en.wikipedia.org/wiki/I_Am_Alive
Sist endret av Obsidi; 31. mai 2012 kl. 03:12.
Sitat av kmt94 Vis innlegg
TrackMania Nations Forever er gratis og ikke minst LOVLIG! Så har du også TrackMania United Forever som koster litt, men ikke så steingale pris på.

De er forresten i full gang med å lage TrackMania II.
Vis hele sitatet...
Trackmania II - Canyon har vært ute siden September i fjor. Jeg liker egentlig ikke racing spill, men Trackmania er utrolig morsomt. Alltid gøy når du slår rekorder online.
Spilte nylig igjennom Black&White. Fantastisk morsomt
Vet ikke om noen har anbefalt det; Men Assassin Creed er veldig bra! =)
Har selv nettopp spilt ferdig Assassin Creed Brotherhood å skal begynne på Revelations snart.
Spill jeg har spilt veldig mye, som det er mulig og verdt å bruke en del tid på:
  • Minecraft - Sandkassespill. Det ser ut som om det er dårlig grafikk, men så snart du klarer å se forbi at alt er firkantig er det det aller nydeligste spillet jeg har vært borti. Et av få spill jeg har spilt hele dager og netter i strekk, bare avbrutt av å tilberede og spise mat og gå på do. Blir sykt mye kulere og koseligere hvis du finner en server å spille på sammen med andre. Kan anbefale Thorcraft.no.
  • Skyrim - Eventyrspill i Elder Scrolls-serien. Det jeg liker best med Skyrim er det at man kan spille akkurat slik som man vil. Vil du spille hele spillet uten å drepe noen selv, er det mulig. Vil du drepe alle du ser, er det også mulig (men krever noen mods for å kunne drepe barn og folk som er vitale for quests i spillet). Utrolig pen grafikk, i tillegg. Et annet spill jeg har brukt hele dager og netter på, slik som Minecraft. Utrolig mye å utforske, se og oppdage.
  • Morrowind - Eventyrspill i Elder Scrolls-serien. Dette er spill nummer tre i Elder Scrolls-serien (Skyrim er nummer fem), og man kan se på grafikken og animasjonene at det er ganske gammelt (ti år), men det er ufattelig stilig og pent å se på likevel. Her er det også veldig mye å oppdage, se og oppleve, og du kan velge selv hvordan du vil spille, ganske likt Skyrim.
  • Borderlands - Sykt stilig grafikk synes jeg. Man spiller som en skattejeger som er på jakt etter The Vault. Elsker bosskampene, de er helt rå. Spilte dette med lillebroren min i noen måneder, men vi ble ikke helt ferdig. Jeg likte historien, men det blir en del lesing for å få med seg hva questene handler om.
  • Portal 1 og 2 - Nydelige spill, men dessverre er de begge to ganske kort, så det er lett å gjøre seg ferdig med begge to i løpet av en til to dager, med mindre du tyner det ut så det skal vare enda lengre. Det kuleste med Portal er at man har en handheld portal devide som kan lage portaler som er koblet sammen (går du inn den ene, kommer du ut den andre), og så skal du løse oppgaver (tester) ved hjelp av denne. Du er en forsøkskanin og blir hele tiden observert og evaluert, hehe! I tillegg har det i det siste kommet en utvidelse til Portal 2, hvor du kan lage dine egne tester som du vil gjøre på deg selv eller andre. Du kan laste ned drøssevis med testkamre som andre folk rundt om i verden har laget på Steam Workshop.
  • Treasure Adventure Game - Et spill jeg har spilt en del i det siste. Det er et helt gratis indie-spill med nydelig 8-bits grafikk og herlig musikk. Det er et platform-eventyrspill med kjempefin historie. Også her får du quests du kan gjøre (eller ikke gjøre) for folk og dyr du møter på eventyret ditt, hvor du skal lete etter skatter. Før du skal begynne å spille anbefaler jeg deg å lese på Internet hvilke taster du skal bruke for å kontrollere spillet. Jeg brukte litt tid på å finne ut av det, og jeg vet fortsatt ikke om det er noe jeg har oversett.
  • Battlefield 3 - Det eneste skytespillet jeg har syntes at det var verdt å spille i det siste. Hvis du finner noen å spille sammen med som skjønner at for å vinne må man jobbe sammen på lag og at det ikke handler om å ha flest mulig av Rambo på laget for å vinne er det helt utrolig gøy å spille. Jeg elsker størrelsen på banene i Battlefield 3. Jeg har spilt det i ca. to uker nå, og på de største banene oppdager jeg stadig nye ting, veier å gå og ting å se.


Sitat av Exty Vis innlegg
Starfcraft 2!
Beskrivelse finner du ved å skrive Starcraft 2 i google!
Vis hele sitatet...
Finner ingenting om Starfcraft 2 ved å skrive Starcraft 2 i google. Dessuten var nok oppfordringen om å legge ved en beskrivelse for at TS skulle slippe akkurat det. Hvorfor ikke skrive hva du synes om spillet og litt hva det handler om, istedenfor å si at folk skal søke på Google?
Sist endret av Markus; 31. mai 2012 kl. 09:11.
Drømmefall: Den lengste reisen. Fantastisk!
Minecraft! Singerplayer eller multiplayer på denne serveren: Creatorcraft.com
Sitat av fletchy Vis innlegg
Counter Strike:Source - Shit.
Vis hele sitatet...
Spørs om man har spilt 1.6 før det